Hop til indhold
denventende

Ruanthai Massage - Aalborg

Recommended Posts

Var i Aalborg i går og havde set lidt på Thai listen over området og havde så valgt Ruanthai Massage.

Ringede om onsdagen, men hende der tog tlf. og som ejer stedet var der ikke, men forsikrede mig om at afløseren var god - jeg satsede besøgte stedet kl 10. Lokalerne er der ikke noget negativt at sige til, kvinden som åbnede var en thai i 40'ene vil jeg tro - hun var den eneste på stedet.

Jeg spurgte hvad de tilbød "kun massage" svarede hun promte - jeg havde brug for hård massage og hun lovede at jeg skulle få som ønsker - og jeg må sige at massagen var nogen af det bedste jeg har fået.

Klokkeværket blev rørt et par gange og hun grinede og kommenterede da hun kunne mærke at udstyret havde med at vokse.

På et tidspunkt spørger hun så "den også ha massage" jeg siger at det kommer an på om jeg har penge nok - 500 siger hun, for det hele - syntes kemien var god så jeg sagde ja. Fik et roligt at indlevede HJ - tror jeg vender tilbage en anden gang, når jeg er i Aalborg igen.

Denventende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor ligger Ruanthai, har de en hjemmeside hvor man kan se priser mv?

Mvh

bor

Var i Aalborg i går og havde set lidt på Thai listen over området og havde så valgt Ruanthai Massage.

Ringede om onsdagen, men hende der tog tlf. og som ejer stedet var der ikke, men forsikrede mig om at afløseren var god - jeg satsede besøgte stedet kl 10. Lokalerne er der ikke noget negativt at sige til, kvinden som åbnede var en thai i 40'ene vil jeg tro - hun var den eneste på stedet.

Jeg spurgte hvad de tilbød "kun massage" svarede hun promte - jeg havde brug for hård massage og hun lovede at jeg skulle få som ønsker - og jeg må sige at massagen var nogen af det bedste jeg har fået.

Klokkeværket blev rørt et par gange og hun grinede og kommenterede da hun kunne mærke at udstyret havde med at vokse.

På et tidspunkt spørger hun så "den også ha massage" jeg siger at det kommer an på om jeg har penge nok - 500 siger hun, for det hele - syntes kemien var god så jeg sagde ja. Fik et roligt at indlevede HJ - tror jeg vender tilbage en anden gang, når jeg er i Aalborg igen.

Denventende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte stedet i dag. Det har fået nyt navn. Kan dog ik lige huske det.

Kom ind spurgte om massage.. fik en god massage dog lidt rodet da til tider vendte tilbage til samme sted hun havde masseret en gang før.. tror det var for at bruge hele timen jeg havde bestilt.

Damen var vist indehaveren og en dame midt i 40'erne. Ganske sød og rar.

Tror hun fik fornemmelse af jeg måske kun kom for massage så blev ik tilbudt ekstra.

Men havde nu heller ik rejsning på noget tidspunkt under massagen.

Sted 7/10

Pigen 5/10

Massage 8/10

Gentagelsefare = ja. Skal helt sikkert besøge hende snart igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så var jeg lige et smut forbi igen.

Hun blev glad for jeg holdte hvad jeg lovede med at komme igen.

Fik en god massage som sidst.. denne gang fik jeg dog spørgsmålet om "den" skulle have massage.

Det sagde jeg ja til.

Hj. Var middelmådig men det gør ik noget når mmassagen trækker op samlet.

Pris 1 time incl. Hj. 500,-

Gentagelsefare :

ja skal afsted igen snart

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...