Hop til indhold

Recommended Posts

Nu ved jeg ikke om det her er helt malplaceret, men. Jeg har en drøm om at prøve en domina. Det er lidt svært at finde rundt i og sætte ord på, så ville høre jer om i kan hjælpe en fuldstændig blank nybegynder? 

Vigtigst af alt er at det skal være blidt i starten, helt efter ønsker, uden tvang el. Lign. Har massere af ting jeg gerne vil prøve, men som skrevet er det hele lidt uoverskueligt lige nu :).

Kbh omegn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next

Min egen erfaring som ny i samme univers, er at kommunikationen mellem dig og dominaen er essentielt for din oplevelse. Så skal du og Domina fumle igennem en gang gebrokkent engelsk, så er der en risiko for at du får en skuffende oplevelse. 

Så start evt med et finde en du er sikker på at du kan kommunikere med.

Dernæst være klar på hvad du ønsker skal ske når i leger, og få det så sagt til din Domina, så hun ikke skal gætte sig frem.

Kan desværre ikke personligt anbefale nogen i dit område, men kommer du til Jylland, kan jeg pege på et par stykker.

NB: Til dem der nu skriver til mig i PM: jeg yder ikke gratis konsulentbistand, så lad venligst være med at sende mig PM, hvor jeg først skal gætte din fetish, og dernæst henvise dig til en domina i jylland, stil dit spørgsmål her i forum, dvs opret et nyt indlæg.

Redigeret af next

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next
next skrev, for 27 minutter siden:

Min egen erfaring som ny i samme univers, er at kommunikationen mellem dig og dominaen er essentielt for din oplevelse. Så skal du og Domina fumle igennem en gang gebrokkent engelsk, så er der en risiko for at du får en skuffende oplevelse. 

Så start evt med et finde en du er sikker på at du kan kommunikere med.

Dernæst være klar på hvad du ønsker skal ske når i leger, og få det så sagt til din Domina, så hun ikke skal gætte sig frem.

Kan desværre ikke personligt anbefale nogen i dit område, men kommer du til Jylland, kan jeg pege på et par stykker.

NB: Til dem der nu skriver til mig i PM: jeg yder ikke gratis konsulentbistand, så lad venligst være med at sende mig PM, hvor jeg først skal gætte din fetish, og dernæst henvise dig til en domina i jylland, stil dit spørgsmål her i forum, dvs opret et nyt indlæg.

NB: Til dem der nu skriver til mig i PM: jeg yder ikke gratis konsulentbistand, så lad venligst være med at sende mig PM, hvor jeg først skal gætte din fetish, og dernæst henvise dig til en domina i jylland, stil dit spørgsmål her i forum, dvs opret et nyt indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
next skrev, den 21.11.2021 at 13:05:

Min egen erfaring som ny i samme univers, er at kommunikationen mellem dig og dominaen er essentielt for din oplevelse. Så skal du og Domina fumle igennem en gang gebrokkent engelsk, så er der en risiko for at du får en skuffende oplevelse. 

Så start evt med et finde en du er sikker på at du kan kommunikere med.

Dernæst være klar på hvad du ønsker skal ske når i leger, og få det så sagt til din Domina, så hun ikke skal gætte sig frem.

Kan desværre ikke personligt anbefale nogen i dit område, men kommer du til Jylland, kan jeg pege på et par stykker.

NB: Til dem der nu skriver til mig i PM: jeg yder ikke gratis konsulentbistand, så lad venligst være med at sende mig PM, hvor jeg først skal gætte din fetish, og dernæst henvise dig til en domina i jylland, stil dit spørgsmål her i forum, dvs opret et nyt indlæg.

Tak for dine rigtig gode og udførlige råd. 

Vil tage det til mig, da jeg sagtens kan se hvad du mener mht. Sproget. Og lige her er det måske ret essentielt der ikke skal ske misforståelser. 

Du må meget gerne anbefale et par steder i det jyske hvis du kan finde tid til det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
serveU skrev, den 22.11.2021 at 09:55:

Vil gætte på at Lady Cherie kan hjælpe dig. cherie.dk

 

Hun ser bestemt god ud. Kan se hun både er til det blide og hårde. Er der mon nogen der har prøvet hende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
OneSome skrev, for 3 minutter siden:

Hun ser bestemt god ud. Kan se hun både er til det blide og hårde. Er der mon nogen der har prøvet hende? 

Hun er ikke en karrusel i Tivoli, men jeg har besøgt hende og har også en ny aftale. 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/144087-i-audiens-hos-lady-cherie/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...