Hop til indhold

Jordan Aarhus / viby

Featured Replies

Skrevet

Hej er der nogen, der har besøgt Jordan og kan fortælle lidt om hende og besøget?

Umiddelbart tænker jeg billederne er ægte, da hun står med et ekstra Bladet i hånden.

Men det kunne være rart at høre om oplevelsen og hendes servicen hos hende

https://annoncelight.dk/showad/331953

Skrevet
steve skrev, den 21.11.2021 at 12:14:

Hej er der nogen, der har besøgt Jordan og kan fortælle lidt om hende og besøget?

Umiddelbart tænker jeg billederne er ægte, da hun står med et ekstra Bladet i hånden.

Men det kunne være rart at høre om oplevelsen og hendes servicen hos hende

https://annoncelight.dk/showad/331953

Hun ser da lidt interessant ud.

Så jeg følger lige med om der kommer mere info her.

Det ser desværre ud til hun rejser snart.

Skrevet

Jeg var besøgt hende da hun var i Aalborg og var hendes første kunde i dk iflg hende selv. Hun sagde hun kom fra Frankrig. Billeder er 100% hende, blot meget pænere i virkeligheden, måske pga hendes personlighed. Jeg synes det var en fantastisk oplevelse.  Havde 45 min med superfransk. Efter snakkede vi en del og alt og intet. 

• 7 months later...
Skrevet

Er der nogen der ved om Jordan stadig arbejder i Danmark og evt hvor? Gerne et link. Havde super oplevelse med hende sidste år men har ikke set hendes annoncer siden 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.