NillePrivat 1 Skrevet 23. August, 2013 pænt god aften til jer alle sammen.. sidder her i en stille stund og nyder min fredag aften i private rammer og sidder og tænker ugen der er gået igennem.. en ting der går mere og mere op for mig er, at det er meget kraftigt stigende med useriøse henvendelser / bookinger. det her skal ikke opfattes som klynk blot en undren fra min side jeg ved ikke om jeg blot er "uheldig" pga min placering eller om det generelt er udbredt i hele landet.. til jer mænd: hvad siger i selv til det her, hvad er jeres opfattelse af denne "verden" og hvad er jeres bud på denne udvikling til glædespiger der måtte have lyst til også at blande sig har i samme problem, hvad gør i for måske at undgå at få så mange useriøse henvendelser? så bare kom frisk frem fra busken alle sammen og deltag i en sober snak / debat Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 23. August, 2013 pænt god aften til jer alle sammen.. sidder her i en stille stund og nyder min fredag aften i private rammer og sidder og tænker ugen der er gået igennem.. en ting der går mere og mere op for mig er, at det er meget kraftigt stigende med useriøse henvendelser / bookinger. det her skal ikke opfattes som klynk blot en undren fra min side jeg ved ikke om jeg blot er "uheldig" pga min placering eller om det generelt er udbredt i hele landet.. til jer mænd: hvad siger i selv til det her, hvad er jeres opfattelse af denne "verden" og hvad er jeres bud på denne udvikling til glædespiger der måtte have lyst til også at blande sig har i samme problem, hvad gør i for måske at undgå at få så mange useriøse henvendelser? så bare kom frisk frem fra busken alle sammen og deltag i en sober snak / debat jeg ved ikke hvorfor folk er useriøse. men min mening er at er pigen seriøs i hendes annonce kunne jeg godt finde på at henvende mig måske med nogle spørgsmål som jeg forventer svar på, og skulle der blive lavet en aftale er det naturlig for mig at give besked hvis der er kommet noget i vejen så jeg ikke kan komme, og det samme forventer jeg også af pigen. behandel andre som du selv vil behandles Del dette indlæg Link til indlæg
d'Artagnan 201 Skrevet 23. August, 2013 Det er nok umuligt at svare generelt på det her spørgsmål om stigende useriøsitet. Men der har vel altid eksisteret en den fyre som kontakter en pige, selv om de slet ingen intentioner har om et besøg hos (eller af) hende. På den anden side er der også nogle som har en dialog med pigen først, for lige at pejle sig ind på, om hun nu er noget for dem. Og hvis ikke, ja så bliver det heller ikke til nogen aftale. Forhåbentlig er den største gruppe dem, som indleder en dialog med pigen, finder ud af at de har lyst til at besøge hende, og har en god oplevelse. Og så kan der altså komme noget i vejen, som enten forhindrer eller forsinker en ifht en aftale. Da skal man selvfølgelig melde ud så hurtigt som muligt, og det gælder naturligvis begge veje. Del dette indlæg Link til indlæg
NillePrivat 1 Skrevet 23. August, 2013 Det er nok umuligt at svare generelt på det her spørgsmål om stigende useriøsitet. Men der har vel altid eksisteret en den fyre som kontakter en pige, selv om de slet ingen intentioner har om et besøg hos (eller af) hende. På den anden side er der også nogle som har en dialog med pigen først, for lige at pejle sig ind på, om hun nu er noget for dem. Og hvis ikke, ja så bliver det heller ikke til nogen aftale. Forhåbentlig er den største gruppe dem, som indleder en dialog med pigen, finder ud af at de har lyst til at besøge hende, og har en god oplevelse. Og så kan der altså komme noget i vejen, som enten forhindrer eller forsinker en ifht en aftale. Da skal man selvfølgelig melde ud så hurtigt som muligt, og det gælder naturligvis begge veje. ja selvfølgelig er det svært decideret at svare på dette emne. er også kun ude på en sober snak / debat om dette emne.. helt klart kan der altid ske noget for begge parter, ingen tvivl om det.. det er nu heller ikke aflysninger af aftaler jeg tænker på men decideret udeblivelser fra konkrete aftaler... og ja det er da helt okay at føre en snak sammen inden man laver en aftale. og det gør jeg også gerne. men der hvor den står af for mig er når fyren spørger om en hel masse, man bruger oceaner af tid på at svare venligt og udførligt og så kommer der ikke noget retur. et simpelt nej tak ville da være på sin plads hvis det man får "tilbudt" alligevel ikke falder i ens smag :) Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. August, 2013 Jeg tror aldrig vi kommer helt af med det, men man kan jo kode dem ind og næste gang bare lade den ringe... De fleste opgiver efter 1 år ... Jeg ved ikke hvad de får ud af det, men en form for sex er det vel også for dem...?? Ind i mellem når de der er kodet ind ringer ,og ja jeg tror det er de samme der ringer rundt til os alle, så tager jeg den og siger meget bestemt: STOP DIG SELV!!! Du har ringet ex antal gange og nu må du videre...Det plejer at virke.. Det der er mest træls, er at de tager telefonen for de seriøse mænd, som Gud ske lov er flertallet.. Knus Line Del dette indlæg Link til indlæg
NillePrivat 1 Skrevet 23. August, 2013 Jeg tror aldrig vi kommer helt af med det, men man kan jo kode dem ind og næste gang bare lade den ringe... De fleste opgiver efter 1 år ... Jeg ved ikke hvad de får ud af det, men en form for sex er det vel også for dem...?? Ind i mellem når de der er kodet ind ringer ,og ja jeg tror det er de samme der ringer rundt til os alle, så tager jeg den og siger meget bestemt: STOP DIG SELV!!! Du har ringet ex antal gange og nu må du videre...Det plejer at virke.. Det der er mest træls, er at de tager telefonen for de seriøse mænd, som Gud ske lov er flertallet.. Knus Line jeg har ærlig sagt også kodet de useriøse ind.. jeg må dog desværre helt ærlig indrømme at her er der flere useriøse end seriøse.. 90% af den kontakt der forgår her er fra useriøse :( Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14000 Skrevet 23. August, 2013 Hmm. det ville have været dejligt med et link til din annonce eller om du blot gengav teksten her - så kunne vi måske bedre give dig råd om, hvad du evt. kunne forbedre for at undgå alt for mange dumme spørgsmål og evt. forslag til at undgå useriøse bookinger. Det er sjældent jeg selv ringer til en glædespige for at høre nærmere - ringer helst kun til en tlf. svarer i første omgang. Kun hvis jeg finder hende virkelig interessant vil jeg gøre det for at finde nærmere ud af hvor hun bor, hvis hun f.eks ikke har været så klog at angive et nærmere bestemt område eller endnu bedre et postnr. Hendes prispolitik kan også være interessant at høre nærmere om inden en endelig booking. Derimod vil jeg sjældent spørge ind til alder, vægt, skostørrelse, bryststørrelse, højde, hårfarve mv., da disse ting, som regel er opgivet på forhånd eller der er lidt billeder. At begynde at spørge ind til alt muligt andet, finder jeg useriøst og spild af pigens tid, men nogen gange er pigen bare så sød at snakke med at man også kommer til at snakke om andre ting - og det kan jo godt forlede en til en besøg Det kan være en idé f.eks at aftale at sende en SMS 10 - 15 min. før aftalt ankomsttidspunkt, så pigen ved man er på vej eller mere præcist, hvornår man ankommer - og hvis ikke - så er det fordi man ikke kommer overhovedet - eller det står pigen frit at aflyse aftalen. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. August, 2013 Hmm. det ville have været dejligt med et link til din annonce eller om du blot gengav teksten her - så kunne vi måske bedre give dig råd om, hvad du evt. kunne forbedre for at undgå alt for mange dumme spørgsmål og evt. forslag til at undgå useriøse bookinger. Det er sjældent jeg selv ringer til en glædespige for at høre nærmere - ringer helst kun til en tlf. svarer i første omgang. Kun hvis jeg finder hende virkelig interessant vil jeg gøre det for at finde nærmere ud af hvor hun bor, hvis hun f.eks ikke har været så klog at angive et nærmere bestemt område eller endnu bedre et postnr. Hendes prispolitik kan også være interessant at høre nærmere om inden en endelig booking. Derimod vil jeg sjældent spørge ind til alder, vægt, skostørrelse, bryststørrelse, højde, hårfarve mv., da disse ting, som regel er opgivet på forhånd eller der er lidt billeder. At begynde at spørge ind til alt muligt andet, finder jeg useriøst og spild af pigens tid, men nogen gange er pigen bare så sød at snakke med at man også kommer til at snakke om andre ting - og det kan jo godt forlede en til en besøg Det kan være en idé f.eks at aftale at sende en SMS 10 - 15 min. før aftalt ankomsttidspunkt, så pigen ved man er på vej eller mere præcist, hvornår man ankommer - og hvis ikke - så er det fordi man ikke kommer overhovedet - eller det står pigen frit at aflyse aftalen. Se det jo en perfekt gæst :) Del dette indlæg Link til indlæg
NillePrivat 1 Skrevet 23. August, 2013 Hmm. det ville have været dejligt med et link til din annonce eller om du blot gengav teksten her - så kunne vi måske bedre give dig råd om, hvad du evt. kunne forbedre for at undgå alt for mange dumme spørgsmål og evt. forslag til at undgå useriøse bookinger. Det er sjældent jeg selv ringer til en glædespige for at høre nærmere - ringer helst kun til en tlf. svarer i første omgang. Kun hvis jeg finder hende virkelig interessant vil jeg gøre det for at finde nærmere ud af hvor hun bor, hvis hun f.eks ikke har været så klog at angive et nærmere bestemt område eller endnu bedre et postnr. Hendes prispolitik kan også være interessant at høre nærmere om inden en endelig booking. Derimod vil jeg sjældent spørge ind til alder, vægt, skostørrelse, bryststørrelse, højde, hårfarve mv., da disse ting, som regel er opgivet på forhånd eller der er lidt billeder. At begynde at spørge ind til alt muligt andet, finder jeg useriøst og spild af pigens tid, men nogen gange er pigen bare så sød at snakke med at man også kommer til at snakke om andre ting - og det kan jo godt forlede en til en besøg Det kan være en idé f.eks at aftale at sende en SMS 10 - 15 min. før aftalt ankomsttidspunkt, så pigen ved man er på vej eller mere præcist, hvornår man ankommer - og hvis ikke - så er det fordi man ikke kommer overhovedet - eller det står pigen frit at aflyse aftalen. jeg kører med at aftalen skal bekræftes en time før aftalt tid. da jeg ikke lukker så mange fyre ind, vil jeg gerne have tiden til at gøre mig lækker men her er hvad jeg har kørende lige nu https://annoncelight.dk/annonce/68072/fr ... ge-til-dig og her er en "ældre" tekst.. som jeg lige havde liggende... Vær lige venlig og læs min profil godt igennem før du henvender dig, det spare os for en masse spørgsmål og misforståelser. Ved Skærbæk/Brøns område vil du, diskret møde en dansk, varm, imødekommende, atypisk kvinde som på visse dage finder det frækt at krydre tilværelsen med at få enkle besøg af en ordentlig, sød og præsentabel gentleman. Jeg nyder at lukke min dør op for en mand der ikke stiller så mange spørgsmål, men ved at så snart han træder ind at legen skal være gensidig imellem os - jeg leger af lyst og ikke nød. Derfor er det uforpligtende og tilladt for os begge at takke nej tak, hvis det du / jeg ser ikke tiltaler os. Billederne af mig er ægte og af nyere dato, men de fortæller dig ikke hvad du får i den tid du er hos mig. Jeg kan fortælle dig hvad jeg absolute ikke tænder på og tager afstand fra: Fist, usikker samleje - ja jeg passer på mit helbred og det burde du også gøre. Spørger du efter sex uden kondom, så betyder det at vi ikke skal mødes. Direkte analsex tiltaler mig ikke, men en let blid finger der massere området blidt, er okay. Jeg kysser ikke direkte på munden. Sperm i munden / ansigt er heller ikke noget der kommer på tale. Film og foto tillader jeg ligeledes ikke. Da jeg ser mig selv som en atypisk "glædespige" så betyder det at jeg / du ikke skal lege med en der ikke tænder, jeg siger ikke ja til enhver og spiller aldrig skuespil i den tid du opholder dig hos mig. Alt ved mig er ægte og det vil du ikke være i tvivl om. Hvad kan jeg så lide af leg: Jeg elsker at sutte, jeg sutter gerne dybt, uden du holder fast i mit hovede, jeg elsker at blive slikket og bliver naturlig våd af det. Forskellige sexstillinger tænder mig, for missionærstillingen er lidt kedelig i længden. Hvis jeg når at få en orgasme, så bliver jeg ekstra tændt hvis du trænger op i mig bagefter knepper mig. Lidt om mig selv: Jeg er ikke nogen sylfide, jeg er en buttet kvinde på 30 år, jeg er naturlig udstyret med store F skåls bryster som er skabt til spansk, elsker og se en pik køre imellem mine bryster, fyldige læber, blå øjne og et attraktivt ansigt med kort "rødt" hår. Jeg er altid ny badet når en fyr får sig forvildet ind hos mig og jeg forlanger at du enten har taget bad før du dukker op ellers er du velkommen til at tage et bad / blive vasket hos mig inden legen går igang. Få krav til dig: Du er over 30 år ( de har den bedste erfaring ), du er trimmet/glat på pikken, ligesom jeg er glat. Du har forberedt dig før et møde og kommer til tiden. (skulle det ske du er forsinket, giv besked, ellers er aftalen ugyldig) Du er skægfri i ansigtet. Som et forsøg giver jeg dig 1 times hygge til 1000 kr hos mig, hvoraf den halve time går til leg. Blev du fristet af mine ord og stadig væk tænker klart, så ring til mig og forhør dig om dine muligheder for et besøg og da jeg har et liv ved siden så er det ikke hver gang jeg høre dit opkald, derfor kan en sms være bedre at sende hvis du ikke lige kommer igennem til mig. Den vil jeg besvare ved given lejlighed. Ring/sms til mig på 5260 5122 bedst imellem 10.00 til 16.00 Jeg svare gerne på en dejlig behagelig sober sms, så ved jeg du har givet dig tid til at studere hvad du kan forvente. Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 23. August, 2013 hvis jeg falder for en annonce hvor der ikke står hvor man kan besøge pigen, plejer jeg at sende en sms om hvor man kan møde hende, og svare hun på den tager vi den derfra. smsen kan hu jo svare på når der er lidt tid i overskud. :) Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. August, 2013 jeg har ærlig sagt også kodet de useriøse ind.. jeg må dog desværre helt ærlig indrømme at her er der flere useriøse end seriøse.. 90% af den kontakt der forgår her er fra useriøse Det lyder til at de gør det meget ved det sted du er øv, men de gør det fordi de kan, hvis der er fælles enighed om at sætte hårdt ind, dvs nævne det på båndet hver gang at det vil i frabede jer, ikke besvare hemmelige nummer, kode ind, vær bestemt og konsekvent når i har dem i røret, så kan det nogen gange få procenten ned.. Håber da det bliver bedre... Knus Line Del dette indlæg Link til indlæg
NillePrivat 1 Skrevet 23. August, 2013 teksterne er i et forsøg på at ramme flere seriøse ( dem der kan læse ) har før kørt med kort tekst og alligevel var det det samme.. har virkelig prøvet mange forskellige former for annoncer nu og også på mange forskellige sider... det det samme det det samme det det samme Del dette indlæg Link til indlæg
NillePrivat 1 Skrevet 23. August, 2013 Det lyder til at de gør det meget ved det sted du er øv, men de gør det fordi de kan, hvis der er fælles enighed om at sætte hårdt ind, dvs nævne det på båndet hver gang at det vil i frabede jer, ikke besvare hemmelige nummer, kode ind, vær bestemt og konsekvent når i har dem i røret, så kan det nogen gange få procenten ned.. Håber da det bliver bedre... Knus Line det er også det jeg prøver på lige nu.. og har snakket med flere piger fra faget som jeg kender.. også dem der har været i faget mange år. fået lidt hjælp fra dem osv osv og de kan heller ikke forstå det er så slemt herude i bondesamfundet GGGG Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. August, 2013 Det sgu bare træls som de siger på bondsk . Håber det forandre sig til det bedre snart.. Knus Line Del dette indlæg Link til indlæg
NillePrivat 1 Skrevet 23. August, 2013 Det sgu bare træls som de siger på bondsk . Håber det forandre sig til det bedre snart.. Knus Line det håber jeg så sandeligt også tusind tak og hvis du hopper ud af tråden nu, vil jeg da lige ønske dig en rigtig god aften og weekend med på vejen og tusind tak for dine indputs og svar knus nille Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14000 Skrevet 23. August, 2013 Det er godt nok en lang tekst, men jeg er kun faldet over nogle få ting: 1. hvor vi 2 på mit latex ? Er I 2 piger? - hvis ikke - så udelad 2 tallet. 2. Massagen vil bestå af: ? - mangler der ikke ligesom en fortsættelse - eller skulle sætningen have været udeladt? 3. Når vi engang er færdig, så tager er du velkommen til at tage et bad igen - burde måske formuleres således: Efter massagen er du velkommen til at tage et bad igen. 4. og book en af de 2 pladser jeg tilbyder - udelader du helt, medmindre du tilbyder gangbang - og du skriver jo at det kun er noget du kun gør i begrænset omfang, men undlad at sætte tal på. 5. Jeg tilbyder ikke sex i de 30 minutter jeg giver dig - hvis du med sex mener samleje skal du skrive det - for det er sex du tilbyder! 6. Evt. skulle du tilbyde 45 min (eller 1 time) incl. bad - og hvor du evt. tilbyder at gå med i badet og give en omgang sæbepirringsmassage. I det hele taget kunne du godt trimme din tekst lidt mere og smide et par komma og punktumer mere ind. Ellers synes jeg du har et udmærket tilbud, som jeg godt kunne have brugt, hvis du ikke boede så langt væk :evil: Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 23. August, 2013 Gad vide hvad man får ud af at være useriøs ?! Hvis man ringer og spørger om en masse, så kan det jo være at man ikke er klar over at det anses som useriøsitet. Men hvis man har indgået en aftale om et møde og ikke møder op, så er det jo bevidst. Man skal så lige huske på at det er en lidt anden verden herinde på eroguide... Der er ting herinde omkring hele købesex verden, fra at overveje et besøg til man har afsluttet et besøg, som de fleste herinde tager som en selvfølge, eller hører om fra andre, derefter tager som en selvfølge, som jeg aldrig har skænket en tanke, før jeg fandt denne side.... Hvis det er lidt vrøvlet så er det fordi jeg er mega træt af at skrive fra min mobil... det er fanden der har skabt elektronik :evil: Del dette indlæg Link til indlæg
NillePrivat 1 Skrevet 23. August, 2013 Det er godt nok en lang tekst, men jeg er kun faldet over nogle få ting: 1. hvor vi 2 på mit latex ? Er I 2 piger? - hvis ikke - så udelad 2 tallet. 2. Massagen vil bestå af: ? - mangler der ikke ligesom en fortsættelse - eller skulle sætningen have været udeladt? 3. Når vi engang er færdig, så tager er du velkommen til at tage et bad igen - burde måske formuleres således: Efter massagen er du velkommen til at tage et bad igen. 4. og book en af de 2 pladser jeg tilbyder - udelader du helt, medmindre du tilbyder gangbang - og du skriver jo at det kun er noget du kun gør i begrænset omfang, men undlad at sætte tal på. 5. Jeg tilbyder ikke sex i de 30 minutter jeg giver dig - hvis du med sex mener samleje skal du skrive det - for det er sex du tilbyder! 6. Evt. skulle du tilbyde 45 min (eller 1 time) incl. bad - og hvor du evt. tilbyder at gå med i badet og give en omgang sæbepirringsmassage. I det hele taget kunne du godt trimme din tekst lidt mere og smide et par komma og punktumer mere ind. Ellers synes jeg du har et udmærket tilbud, som jeg godt kunne have brugt, hvis du ikke boede så langt væk 1: vi 2?? Ja det er jo gæsten og jeg.. skrevet lidt mere personlig henvendt til personen som læser min annonce og er interesseret / bliver fanget af den.. 2: massagen vil bestå af: (bliver skrevet efterfølgende) Du tager et bad og når du er klar så lister vi ind i soveværelset hvor mit latexlagen er bredt ud på sengen. Jeg overpøser dig med olie og massagere dine ømme lemmer, jeg tager mig kærligt af din "ven", svensk, fransk og pirrende berøringer. Det er tilladt under legen og udforske min krop - pille hvor du end måtte have lyst. Slikke dig, ligesom du gerne må slikke mig. Jeg sluger desværre ikke pga evt sygdomme. 3: fair nok.. det var en smutter.. 4: ja nogen lever ikke af det.. det er 2 pladser jeg tilbyder i det oplyste tidsrum.. dvs denne uge.. 5: tilbyder ikke sex nej.. sex er decideret samleje. jeg tilbyder intimt samvær + massage det er ikke sex men erotik. 6: de 30 min starter når vi træder ind i soveværelset.. bad osv er ikke regnet med ind i tidsplanen hos mig. det kunne måske tilføjes hvordan jeg ser på tiden... men her starter tiden først når vi begge er klar til at gå igang. ellers må du da gerne ringe og få en snak snakker så gerne :D :D Del dette indlæg Link til indlæg
NillePrivat 1 Skrevet 23. August, 2013 Gad vide hvad man får ud af at være useriøs ?! Hvis man ringer og spørger om en masse, så kan det jo være at man ikke er klar over at det anses som useriøsitet. Men hvis man har indgået en aftale om et møde og ikke møder op, så er det jo bevidst. Man skal så lige huske på at det er en lidt anden verden herinde på eroguide... Der er ting herinde omkring hele købesex verden, fra at overveje et besøg til man har afsluttet et besøg, som de fleste herinde tager som en selvfølge, eller hører om fra andre, derefter tager som en selvfølge, som jeg aldrig har skænket en tanke, før jeg fandt denne side.... Hvis det er lidt vrøvlet så er det fordi jeg er mega træt af at skrive fra min mobil... det er fanden der har skabt elektronik at fyre / mænd ringer og stiller ordentlige spørgsmål og / eller vil gennemgå hvordan det kommer til at foregå er da også helt okay. intet problem med det. men ja det jeg ikke forstår er som du siger de laver en aftaler og dukker ikke op. og ja eroguide er en helt anden side at se på når vi snakker denne verden.. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. August, 2013 Hej nille. Det er bare pisse irriterende at have alle de afbrændere. Det oplever vi andre også. Dog ikke i så ekstrem grad. Hvis jeg var dig ville jeg fuldstændig omformulere min annonce. Jeg syntes på mange måder den, undskyld jeg siger det. Minder mere om en arbejds beskrivelse frem for en erotisk annonce. Og den måde man præsenterer sig på er alt afgørende for hvordan og med hvilket motiv gæsterne henvender sig. Jeg ved godt at du gør det i en god mening og forsøger at være så oprigtig som muligt. Men prøv at fatte dig i korthed med hvilke forventninger du har og der i mod præsenterer det du tilbyder lidt mere lækkert. og et andet godt råd... drop annoncelight. Det er helt ufattelig så mange useriøse der både opretter og benytter den annonceside. Jeg vil anbefale dig at benytte voksenlisten.dk Jeg har stort set intet skrevet i min annoncer. Jeg annoncer kun 2 steder og alligevel har jeg på en vagtdag ofte over 120 tlf opkald alene. (Der er selvfølgelig gengangere og hemmeligt nummer imellem) men det er bare for at give et eksempel på hvad få virkemidler kan gøre i forhold til at ramme den målgruppe man gerne vil ud til. Hvis du har brug for hjælp til at få lavet en annonce siger du bare til. Ikke at jeg kan garantere det hjælper. Men vil gerne give dig en hånd. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. August, 2013 Bare en tanke........ De her møg irriterende useriøse mænd...... hvorfor gør de det?? Tror mange af dem ganske enkelt ikke har råd til at besøge Jer De sidder og bliver liderlige af Jeres billeder og annoncer, og vil egentlig rigtig gerne besøge Jer, men pengene er der bare ikke. Så bliver man pikspilleren som i kender Og de udvikler sig nok til nogle bitre mænd..... Hvor dårlig opmærksomhed/ kontakt er bedre end ingen Denne type bliver der nok ikke færre af med de "nye" dagpengeregler og bistandslov.... Der bliver jo generelt også færre af de rigtige job ( vi har en kamoufleret lav arbejdsløshed, hvor folk er sat i anden "aktivering" som ikke giver en almindelig løn) I er nok også udsat for " kvindehaderen" som finder nydelse i at terroriserre Jer. Men tror ikke det er forklaringen på i oplever en stigning Han er mere den irriterende type, der altid er der :? Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. August, 2013 og et andet godt råd... drop annoncelight. Det vil givetvis være første skridt i den rigtige retning.. VH Ludvig. Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14000 Skrevet 24. August, 2013 Hej Nille, Du skriver: "Ad 1: hvor vi 2 på mit latex lagen giver dig - Lyder nu mest som om I er 2, der giver massage - manden giver vel ikke sig selv massage? Ad 4: 4: ja nogen lever ikke af det.. det er 2 pladser jeg tilbyder i det oplyste tidsrum.. dvs denne uge.. - Skriv hellere - det er kun få tider, jeg tilbyder i denne uge. (eller angiv tidsrummet her - og kun her - ikke nogen grund til at skrive tingene 2 gange) 5: tilbyder ikke sex nej.. sex er decideret samleje. jeg tilbyder intimt samvær + massage det er ikke sex men erotik". - Sex er ikke bare samleje, men omfatter alle former for aktiviteter, der indeholder seksuel stimulans. Erotik er litteratur eller billeder. Derimod kan du godt tilbyde erotisk massage. Se evt. her: http://da.wikipedia.org/wiki/Erotisk_massage Evt. burde du angive et kort tidsrum, hvor du kun svarer på korte spørgsmål og modtager booking. Ved at benytte annoncelight angiver du at du er amatør og de useriøse jagter pigerne her for at finde nogen, som de kan få en sludder for en sladder med uden selv at byde ind med noget. Men prøv voksenlisten istedetfor og som Sisse skriver omformuler din annonce. Selv bruger jeg en øresnegl, når jeg snakker i mobil - på den måde har jeg begge hænder fri til at lave andet og spilder på den måde ikke tiden, når folk ringer til mig og nærmest mest har brug for psykologhjælp/en der gider lytte, fremfor bare at bestille reservedele. Ellers er det en god ide at få nogle få stabile kunder, så du ikke så ofte behøver exponere dig vha. annoncer. Her kan du jo se kunderne an og kun tilbyde de kunder du synes om at de må ringe/SMS og genbestille/lave faste aftaler :D Del dette indlæg Link til indlæg
NillePrivat 1 Skrevet 24. August, 2013 Hej nille. Det er bare pisse irriterende at have alle de afbrændere. Det oplever vi andre også. Dog ikke i så ekstrem grad. Hvis jeg var dig ville jeg fuldstændig omformulere min annonce. Jeg syntes på mange måder den, undskyld jeg siger det. Minder mere om en arbejds beskrivelse frem for en erotisk annonce. Og den måde man præsenterer sig på er alt afgørende for hvordan og med hvilket motiv gæsterne henvender sig. Jeg ved godt at du gør det i en god mening og forsøger at være så oprigtig som muligt. Men prøv at fatte dig i korthed med hvilke forventninger du har og der i mod præsenterer det du tilbyder lidt mere lækkert. og et andet godt råd... drop annoncelight. Det er helt ufattelig så mange useriøse der både opretter og benytter den annonceside. Jeg vil anbefale dig at benytte voksenlisten.dk Jeg har stort set intet skrevet i min annoncer. Jeg annoncer kun 2 steder og alligevel har jeg på en vagtdag ofte over 120 tlf opkald alene. (Der er selvfølgelig gengangere og hemmeligt nummer imellem) men det er bare for at give et eksempel på hvad få virkemidler kan gøre i forhold til at ramme den målgruppe man gerne vil ud til. Hvis du har brug for hjælp til at få lavet en annonce siger du bare til. Ikke at jeg kan garantere det hjælper. Men vil gerne give dig en hånd. hej Sisse tusind tak for dit svar.. jeg har ligeledes prøvet voksenlisten. også med korte tekster de forskellige steder osv men det er stadig det samme så derfor prøvede jeg en lidt længere tekst med lidt mere omfattende informationer.. men jeg vil da prøve at kigge på det som du siger og give det et forsøg og ja som du skriver, så gør jeg det i en god mening det jeg skriver fordi jeg selv mener (ikke at det er korrekt, men det er min tankegang) at sådan en tekst som jeg har skrevet virker mere seriøs udadtil og giver indtrykket af at jeg har gjort mig umage og har sat mig ned og tænke igennem hvad jeg tilbyde men du har jo også været noget længere i faget end jeg har (3 måneder) så jeg skal jo også lige lære "spillereglerne" endnu engang tusind tak for dit svar og det vil jeg helt klart tage til mig og tænke på det når jeg skriver min næste annonce kan du have en rigtig god weekend knus Nille Del dette indlæg Link til indlæg