Hop til indhold
NillePrivat

Stigende useriøsitet?

Recommended Posts

Gæst

Forstår udmærket dine grænser...... ville meget nødig have en 50-60 årig gammel overvægtig kone med på lagnerne :? uanset mængden af penge :!:

Og det er ikke urimelige krav med under 40 og normalvægtig..... men problemmet ligger bare i, den typiske købesexkunde ikke klarer disse krav. Derfor er der bare ikke mange kunder til dig....... sådan er det bare.

Så hvis du skal have lige så meget at lave som andre piger ( der tager alle mænd) skal du enten værre meget bedre i sengen, meget smukkere, tilbyde nogle nicheting eller billigere...... ellers vil det blive nogle stille dage ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo men siger jo ikke, at det kun er gamle mænd
Jamen, det er jo dét, du gør, Mia. Du sætter lighedstegn imellem det at være gammel og det at være klam. Og så forbinder du det oven i købet med (negative) "konsekvenser", der, kan jeg forstå, vil kaste en slagskygge over resten af din tilværelse.

Du må undskylde, men her er jeg altså stået af.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad mig dreje debatten. Forleden indgik jeg en aftale med en pige, der på den ene side er amatør, men også giver udseende af,at hun har en del kunder. Fandt et sted, da hun ikke selv havde. Mødte op til aftalt tid, men aks 20 minutter senere, måtte jeg indse, at hun ikke mødte op. Så uforløst måtte jeg gå igen en smule fattigere, da værelset jo skulle betales under alle omstændigheder.

Jeg har selvfølgelig selv været dum og ladet mig styre af hovedet med mindst forstand, men under alle omstændigheder er det useriøst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så hvis du skal have lige så meget at lave som andre piger ( der tager alle mænd) skal du enten værre meget bedre i sengen, meget smukkere, tilbyde nogle nicheting eller billigere...... ellers vil det blive nogle stille dage ;)

Kommer det fra en utilfreds kunde?

Har du selv været sexfyr måske?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen, det er jo dét, du gør, Mia. Du sætter lighedstegn imellem det at være gammel og det at være klam. Og så forbinder du det oven i købet med (negative) "konsekvenser", der, kan jeg forstå, vil kaste en slagskygge over resten af din tilværelse.

Du må undskylde, men her er jeg altså stået af.

"Jo men siger jo ikke, at det kun er gamle mænd. Jeg er i princippet ligeglad med alderen. Nogle ældre mænd holder sig osse bedre end unge. Men vil gerne have lidt grænser på, for at være mere sikker på at det er min type mænd. Jeg burde i hvertfald skåne mig selv en masse useriøse opkald når jeg har indskrænket det til dem jeg vil have, men åbenbart ikke..."

Det var det her jeg skrev. Du misforstår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Men vil gerne have lidt grænser på, for at være mere sikker på at det er min type mænd.
Fair nok, men på den måde afskærer du jo også dig selv for en stor del af det kundeunderlag mange af dine kollegaer i branchen har, hvad ved jeg, måske 50% eller mere, så det er da ikke underlgt, at der er langt mellem kunderne.

Jeg burde i hvertfald skåne mig selv en masse useriøse opkald når jeg har indskrænket det til dem jeg vil have, men åbenbart ikke...
Tror du virkelig at din foretrukne kundegruppe er mere seriøs end andre kunder generelt?

Mvh

smo

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Jo men siger jo ikke, at det kun er gamle mænd. Jeg er i princippet ligeglad med alderen. Nogle ældre mænd holder sig osse bedre end unge. Men vil gerne have lidt grænser på, for at være mere sikker på at det er min type mænd. Jeg burde i hvertfald skåne mig selv en masse useriøse opkald når jeg har indskrænket det til dem jeg vil have, men åbenbart ikke..."

Det var det her jeg skrev. Du misforstår.

Ja selvfølgelig skrev du det, det kan jeg jo læse, men det er ikke det, det drejer sig om, men derimod den tidligere citerede passage:

For det første: Jeg kender mine grænser, og sker der mig noget er det mit helbred det går ud over og mig det får konsekvenser for, og skal jeg resten at mit liv tænke på en klam gammel mand, som jeg kun tog ind for pengenes skyld, ville jeg få det rigtig skidt i længden. Det ville alle jo ik? :)

Jeg er bange for, at du ikke selv ser rækkevidden af det, du skriver. Du skriver rent faktisk, at hvis du kommer til skade, er det forårsaget af en gammel (klam) mand.

Del dette indlæg

Link til indlæg

For det første: Jeg kender mine grænser, og sker der mig noget er det mit helbred det går ud over og mig det får konsekvenser for, og skal jeg resten at mit liv tænke på en klam gammel mand, som jeg kun tog ind for pengenes skyld, ville jeg få det rigtig skidt i længden. Det ville alle jo ik? :)

Ifølge statistikkerne er det især de unge der render rundt og spreder div. kønsygdomme: clamydia, gonorré, kønsvorter, syfilis, hiv, mm. ikke bare fordi de er mere seksuelt aktive, men også fordi de ikke synes det er in, er for generte til at bruge kondom eller de forstår ikke at anvende det på den rigtige måde. Desuden er det mit indtryk at unge mennesker (under 40) generelt har et noget mere lemfældigt forhold til at overholde aftaler eller ringe/SMS afbud.

Jeg har tidligere haft en privat diskussion med dig ang. min alder - her skrev du alder ikke var det vigtigste, men så ville du gerne se fyren først - så blev du noget sur, da jeg ikke kunne komme partout en søndag eftermiddag og skrev: "Du kommer med den samme standard besked ligesom alle andre. Det holder jo bare ikke det der. Skriver du så er det fordi du kan komme forbi, hvis ikke, så er det lige meget". Sådan noget får altså mig til at tænke, at du vist ikke er rigtig oven i hovedet og at du nok burde finde et andet erhverv.

Jeg har så bemærket at du siden har fjernet din aldersgrænse i dine annoncer - men jeg tror virkelig ikke du har gjort dig klar til jobbet. Du skal i hvert fald have lært at være mere høflig og have tålmodighed med os "gamle" mænd - medmindre du vil være domina :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er bange for, at du ikke selv ser rækkevidden af det, du skriver. Du skriver rent faktisk, at hvis du kommer til skade, er det forårsaget af en gammel (klam) mand.

Det var et eksempel. Men nu skal jeg ikke besvare flere indlæg i denne debat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Det var et eksempel. Men nu skal jeg ikke besvare flere indlæg i denne debat.
Det var måske en god idé, for det, du skriver, hænger jo ikke fornuftigt sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kommer det fra en utilfreds kunde?

Har du selv været sexfyr måske?

Shit du har skyklapper på :lol:

Nå til dine spørgsmål :) Nej har ikke haft glæden af at besøge dig..... Du skriver i flere sammenhæng, om det er utilfredse kunder?....... En lille hint mere, det er en fordel for forretningen, hvis der ikke går for mange utilfredse kunder ud af døren ;)

Sexfyr?..... her er jeg ikke lige helt med, hvad du mener.... Altså jeg er jo en så heldig kartoffel, så jeg har prøvet at have sex.... det var skønt :!:

Du må sørme ikke sådan sidestille det med at være klam og gammel...... Borende X fløj jo hidsig op af stolen ude på plejehjemmet. Faktisk så vildt, så han væltede rolatoren, så nu skal den sendes ind til reparation :?

Og vi skal jo sådan passe på hans blodtryk..... natsygeplejersken har ikke fået lukket et øje i nat, fordi hun har skullet tilse ham hele tiden. Selvfølgelig har han fået noget beroligende medicin, der lige har taget toppen.

Og ja Olsen, han var harm :!: Hvis den unge tøs kommer i nærheden af mig, så får hun en bagi af stokken råbte han......

JA uha uha, det har ikke været en stille nat på plejehjemmet :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du må sørme ikke sådan sidestille det med at være klam og gammel...... Borende X fløj jo hidsig op af stolen ude på plejehjemmet. Faktisk så vildt, så han væltede rolatoren, så nu skal den sendes ind til reparation :?

Og vi skal jo sådan passe på hans blodtryk..... natsygeplejersken har ikke fået lukket et øje i nat, fordi hun har skullet tilse ham hele tiden. Selvfølgelig har han fået noget beroligende medicin, der lige har taget toppen.

Og ja Olsen, han var harm :!: Hvis den unge tøs kommer i nærheden af mig, så får hun en bagi af stokken råbte han......

JA uha uha, det har ikke været en stille nat på plejehjemmet :roll:

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: Sig mig, har du en hjemmelsmand her på hjemmet?

Det har ganske rigtigt været en ulidelig nat med dobbelt ration Corodil for blodtrykket, og Olsen råbte ganske rigtigt så hidsigt på sin stok (som han havde glemt i Skt. Syndestræde), at han måtte have af hjertestarteren.

Men så vidt vides, har alle da slået øjnene op her til morgen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det glæder mig at høre kære X, at i er ved fulde 5 igen :)

Var ved at sende en PM til elskerinden, at hvis du havde en hyrdetime idag på Vandtårnsvej, så var det ikke sikkert du var i stand til at melde afbud, grundet din tilstand :?

Ja ved jo, du ikke kommer nogen steder uden rolatoren ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Okay i virker ikke ligefrem som nogle særligt seriøse personer selv. Jeg tager min forretning seriøs ellers gad jeg sguda ikke at gøre det her, men nogle fatter intet åbenbart.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Okay i virker ikke ligefrem som nogle særligt seriøse personer selv.

Seriøsitet og humor er et ideelt par Mia. Prøv det, det smitter og giver livglæde og tollerance.

Selvhøjtidelighed er ovennævnte pars sorte broder, der ødelægger alle livets muligheder for oplevelser og varme venskaber.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Seriøsitet og humor er et ideelt par Mia. Prøv det, det smitter og giver livglæde og tollerance.

Selvhøjtidelighed er ovennævnte pars sorte broder, der ødelægger alle livets muligheder for oplevelser og varme venskaber.

Sådan søster.. :)

Jeg tror de fleste kommentarer efter dit indlæg, var velmenende og skrevet med et glimt i øjet, efter at have læst din lidt særprægede profiltekst. Dine efterfølgende svar, gav bestemt ikke tråden mere seriøsitet og smil på læben, og har måske opfordret nogle til at tage lidt gas på det hele, når nu alt andet er som at slå i en død dyne.. :) Med mindre man er Domina, er selvfedhed og glædespige jobbet ikke den bedste cocktail, når man efterlyser seriøse henvendelser.

Mit indlæg skal opfattes som et godt råd og ikke nogen kritik, da der selvfølgelig også findes gæster til din type pige, men jeg tror sgu ikke der findes ret mange.

Nogle vil kalde det selvtillid, ÅE valgte selvhøjtidelig... Det vil jeg give ham ret i.. ;)

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dumt sagt. I tager ikke glædespiger særligt seriøst i denne branche. I pisser på de kvinder i ligger med. Flot mænd! ikke første gang i opfører jer sådan.

Del dette indlæg

Link til indlæg

er i ikke søde lige at slå bremsen i nu

og bare lade det ligge..

det var ikke meningen at tråden skulle udarte sig sådan.. :(

det som er sagt er sagt og så må folk tage det som de vil

men lad nu vær med at køre mere i det..

jeg er som tidligere skrevet rigtig glad for alle jeres tilbagemeldinger

og er super glad for at har gidet og deltage i denne debat ;)

vi har fået os nogle gode grin og nogle gode råd

så jeg synes pointen med tråden er opnået :)

rigtig god weekend til jer alle sammen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kender dig ikke Mia, men som pige i branchen gennem flere år, så vil jeg alligevel give dig et godt råd :)

Har du bare en lille smule selvrespekt, så er det på tide du stopper dine indlæg i denne streng.

Sig pænt tak for debatten og indse at vi alle er forskellige og ikke altid ser ens på tingene.

At fortsætte gavner hverken din forretning eller debatten ;)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis nogen nåede at læse mit sidste indlæg, er det slettet i respekt for Nilleprivat's sidste indlæg.. :)

Jeg læste det ikke før jeg trykkede send.

Sorry!

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også lige trykket på sletteknappen til det, jeg havde på beddingen.

Det tjener intet formål at føre denne debat videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis nogen nåede at læse mit sidste indlæg, er det slettet i respekt for Nilleprivat's sidste indlæg.. :)

Jeg læste det ikke før jeg trykkede send.

Sorry!

VH Ludvig.

hej ludvig

jeg nåede IKKE at læse dit indlæg

men det lyder som en venlig tanke ;)

så jeg synes vi lukker tråden her,

ønsker hinanden en god weekend

og så er alle glade :lol::lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også lige trykket på sletteknappen til det, jeg havde på beddingen.

Det tjener intet formål at føre denne debat videre.

jeg takker mange gange for jeres forståelse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

er i ikke søde lige at slå bremsen i nu

og bare lade det ligge..

det var ikke meningen at tråden skulle udarte sig sådan.. :(

det som er sagt er sagt og så må folk tage det som de vil

men lad nu vær med at køre mere i det..

jeg er som tidligere skrevet rigtig glad for alle jeres tilbagemeldinger

og er super glad for at har gidet og deltage i denne debat ;)

vi har fået os nogle gode grin og nogle gode råd

så jeg synes pointen med tråden er opnået :)

rigtig god weekend til jer alle sammen

Beklager Nille, Jeg var også en af kaprerne :) Var ikke meningen, men dælme svært at lade være

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...