Hop til indhold
NillePrivat

Stigende useriøsitet?

Recommended Posts

Det er ikke en lovlig begrundelse, at fordi vedkommende i mellemtiden har fundet en smukkere, slankere og billigere pige, så behøver han ikke ringe afbud. En der ikke kan mande sig op til at ringe/sende en SMS i god tid er en vatpik.

Det f.eks. Nille tilbyder er desuden, så specielt og godt, at det er svært at finde magen til andre steder - jeg har ihvertfald ikke set lignende eller bedre tilbud med en sødere pige. Men McQueen, du må da gerne sende nogle links - jeg har næsten heller ingen peng´ :evil:

PS. Husk hun må ikke have noget imod mænd med skæg :lol:

haha jernsvinet :D den forstod jeg godt den der.. vink med en vognstang , tak ;)

men tusind tusind tak for dine søde og pæne ord :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg endnu engang smidt et opslag op herinde ang at jeg er på i dag i Viborg i håb om, at nogle er seriøse derude!

held og lykke søde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der ikke efterhånden kogt suppe nok på dette her? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der ikke efterhånden kogt suppe nok på dette her? ;)

du kan da bare lade vær med at svare ;) der er ingen der tvinger dig ind i den her tråd :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må indrømme, at jeg nogen gange bliver så overrasket over, at der ikke bare er en tlf-svarer i den anden ende, at jeg ikke ved hvad jeg skal sige - at jeg bare ligger på igen, for ikke at spilde pigens tid, men også fordi jeg synes det er lidt dumt at sidde og stamme i det og komme med dumme spørgsmål

Jeg studsede lige over det afsnit... Det er sjovt... For det der med en telefonsvarer... Det er altså en jydeting :D

Jeg havde til gengæld aldrig hørt om, at man havde en svarer frem for et levende menneske i den anden ende, før jeg havde min første vagt i Jylland. Der fik jeg af vide, at i det første stykke tid, efter klinikken åbnede, havde de mange "rørlæggere", fordi jyderne ikke var vant til at få fat i et levende menneske. :)

Jeg har nu på fornemmelsen, at de fleste foretrækker et levende menneske at tale med fremfor en maskine. :)

Ja, det var så totalt off topic... Spank me, and see if I care! :twisted:8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er sjovt... For det der med en telefonsvarer... Det er altså en jydeting :D

Jeg havde til gengæld aldrig hørt om, at man havde en svarer, frem for et levende menneske i den anden ende, før jeg havde min første vagt i Jylland. Der fik jeg af vide, at i det første stykke tid, efter klinikken åbnede, havde de mange "rørlæggere", fordi jyderne ikke var vant til at få fat i et levende menneske. :)

Jeg har nu på fornemmelsen, at de fleste foretrækker et levende menneske at tale med fremfor en maskine. :)

Jo, sådan er det nok også, men flere steder har de 2 tlf. - en til en tlf.svarer og en til en tlf.dame. Så kan man ringe til tlf.svareren og høre, hvem der er på vagt og lidt om hvordan vedkommende ser ud og tilbyder mv. Hvis dette ikke er så interessant, har man ikke optaget tlf. damens tid og hvis man gerne selv vil booke en tid - er det jo rart at tlf. damen straks kan svare og ikke sidder og skal oplyse alle mulige tåber om bryststørrelse, hårfarve, mv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo, sådan er det nok også, men flere steder har de 2 tlf.

I know... Sådan er det jo netop i Randers, hvor jeg arbejder. Der har jeg en mobil med, så folk kan få fat i os. :)

Og selvom man oplyser alle data og praktisk info på svareren, så afholder det altså ikke folk fra at ringe og spørge om præcis de samme ting. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

I know... Sådan er det jo netop i Randers, hvor jeg arbejder. Der har jeg en mobil med, så folk kan få fat i os. :)

Og selvom man oplyser alle data og praktisk info på svareren, så afholder det altså ikke folk fra at ringe og spørge om præcis de samme ting. :)

Nu ringer jeg aldrig til klinik, så det kan godt være, Jeg rammer ved siden af her :)

Men ringer ofte til Thaimassage..... Hvis det er et ukendt sted for mig, hører jeg altid om de praktiske ting. Også selvom jeg har læst hjemmesiden og evt hørt tlf svarer. Dette skyldes informationerne her kan være "gamle"

Hvis folk oplever det samme med klinikkerne, er det vel ikke så underligt man lige ringer og følger op på, det er den rigtige pige, pris, ydelse etc

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kan jeg ikke tale for alle, men når man møder ind på vagten, så indtaler man en besked på telefonsvareren.

Det samme gør pigen, der møder dagen efter...

Det vil sige... Man får vist ikke mere opdaterede oplysninger end dem, der er indtalt samme dag. ;)

At man lige spørger ind til om alt passer i forhold til info på en hjemmeside, er da helt okay. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er jo noget sludder at fyre af i denne her sammenhæng. Har man lavet en aftale, er man i princippet forpligtiget til at holde den - eller i det mindste give besked i god tid, så glædespigen er fri til at indgå en anden aftale med en anden, som forstår at værdsætte hendes ydelser - og her er det at pigen taler dansk, noget som mange - incl. mig selv af og til, gerne vil betale ekstra for :D

Og dem er der heldigvis mange andre af også... Jeg klager sgu ikke, kun over alle de useriøse opkald, resten er ok og dejligt, så jeg føler mig bestemt ikke truet af noget udlands... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu kan jeg ikke tale for alle, men når man møder ind på vagten, så indtaler man en besked på telefonsvareren.

Hvis folk ved det, så burde der jo ikke være nogen grund til at ringe :) Det kan jeg da kun give dig ret i

Som sagt, Jeg ringer ikke til klinikker, så ved ikke om den måde i gør det på er almindelig

Men på Thaistederne er det ikke ualmindelig, med TLF svarer der ikke er opdateret for nyligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jo, sådan er det nok også, men flere steder har de 2 tlf. - en til en tlf.svarer og en til en tlf.dame. Så kan man ringe til tlf.svareren og høre, hvem der er på vagt og lidt om hvordan vedkommende ser ud og tilbyder mv. Hvis dette ikke er så interessant, har man ikke optaget tlf. damens tid og hvis man gerne selv vil booke en tid - er det jo rart at tlf. damen straks kan svare og ikke sidder og skal oplyse alle mulige tåber om bryststørrelse, hårfarve, mv.

Det da også møg træls at sidde og tage den telefon hele tiden og ja svare på det samme... Ud over det er det et godt " fangenet" det bånd, får da næsten på hver vagt at vide, at det er et møg frækt bånd og at de bliver nysgerrige.. Skulle jeg el vagtpige sige de ting 30 gange på en vagt tror jeg nu ikke det var så hot til sidst... Man skal bare kunne lave et langt bånd og ikke, som nogen steder, kun 1 minut " langt" bånd... Det virker og jeg ville ikke undvære det. Måske det også kan bidrage og ligge op til noget seriøsitet, ingen " sælger" jo sig selv, bedre end en selv ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det vil sige... Man får vist ikke mere opdaterede oplysninger end dem, der er indtalt samme dag. ;)

At man lige spørger ind til om alt passer i forhold til info på en hjemmeside, er da helt okay. :)

Nogen piger har også deres egen tlf.svarer på nettet, hvor de så kan indtale opdaterede beskeder, om hvor de befinder sig de næste dage - det kan være en fordel, når man gerne vil planlægge flere dage i forvejen - det er jo trælst og sidde og vente til kl 10 - 11 stykker, inden den udkårne møder ind og får indtalt en besked - er der så lidt køretid, bliver klokken hurtigt lidt mere op ad dagen.

Jeg har nogen gange forsøgt at booke en tid til næste dag, men pigerne har ofte deres egen tlf.dame - og måske har pigerne selv lavet nogle bookinger, så tlf. damen tør som regel ikke booke noget som helst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det fx tredje gang jeg er i Viborg og der kommer stadig ikke særligt mange kunder. Opkald er der ekstremt få af og når de så ringer er det privat nr, hvis man så giver det en chance selvom jeg ikke normalt besvarer dem, så ligges der på og når en med synligt nr så endelig ringer så vil personen kun stille spg, men ingen bestiller tid! WTF.

Det her, det kan ikke passe. Med seriøse billeder, en pæn seriøs tekst der kort beskriver mig...bedre gøres det ikke...et ord: SUK.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg kan godt finde et svar på dine frustrationer Mia :)

Jeg tager af og til på ture med nogle af "drengene" herinde fra....så kender en del *IRL

Det er lidt af en Niche du henvender dig til........ Du skriver max 40 år og normalvægtig. Af dem jeg kender blandt Germanerklubben og Jydeknalderne er jeg den eneste der opfylder dine krav ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du skriver max 40 år og normalvægtig.

Her tror jeg at Liderligfyr har en pointe for din mangel på henvendelser.. :)

Når jeg nu står foran spejlet, og opdager at mine 8-10 Kg for meget, var blevet fordelt ud på de helt forkerte steder. pludselig danner sidebenene minihalvtag over livremmen, som er blevet nødvendig, for at holde bukserne stramt om røven, da den begyndende vom presser i modsat retning.

Os findes der rigtig mange af, og vi er faktisk ret forfængelige og ved godt at det skyldtes mangel på motion og for meget god mad og vin. Ud fra din klare tekst, ville mange nok blive en anelse skræmt, og måske få lidt præstationsangst, i frygt for at virke frastødende på pigen. vi tror jo du forventer en ung sprød fyr med six pack.. ;)

Høre os med 8-12 Kg for meget, til de normalvægtige eller hvor skal vi placere os i din kategori ?

Andre bruger "Svært overvægtige" i deres tekst, hvornår er man det ?

Jeg vil bare gøre dig opmærksom på, at langt de fleste gæster i denne branche, ikke kan komme på besøg hos dig, da de ingen af delene kan opfylde. Desuden tror jeg at adgangen til kolde kontanter, ret ofte, stiger i takt med alderen.. :)

VH Ludvig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når jeg nu står foran spejlet, og opdager at mine 8-10 Kg for meget, var blevet fordelt ud på de helt forkerte steder. pludselig danner sidebenene minihalvtag over livremmen, som er blevet nødvendig, for at holde bukserne stramt om røven, da den begyndende vom presser i modsat retning.

Os findes der rigtig mange af, og vi er faktisk ret forfængelige og ved godt at det skyldtes mangel på motion og for meget god mad og vin. Ud fra din klare tekst, ville mange nok blive en anelse skræmt, og måske få lidt præstationsangst, i frygt for at virke frastødende på pigen. vi tror jo du forventer en ung sprød fyr med six pack.. ;)

Høre os med 8-12 Kg for meget, til de normalvægtige eller hvor skal vi placere os i din kategori ?

Andre bruger "Svært overvægtige" i deres tekst, hvornår er man det ?

Jeg vil bare gøre dig opmærksom på, at langt de fleste gæster i denne branche, ikke kan komme på besøg hos dig, da de ingen af delene kan opfylde. Desuden tror jeg at adgangen til kolde kontanter, ret ofte, stiger i takt med alderen.. :)

VH Ludvig

Helt korrekt. Her til kan du lægge at fyre på max. 40 og normalvægtige har gode chancer for at få det sex de vil i byen, desuden er den nævnte gruppe attraktiv i swingerklubberne hvor de kan få næsten alt det de vil .

Jeg er ligesom Ludvig sikker på at en pige der forventer at få kr. 2.000,-/t. for sex er nødt til at være mindre kræsen.

Venligst

Spunsen/bundstokken :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

[ ... ]

VH Ludvig

Priceless! :D

Men ja, I har begge ret. Jeg vil tro, at ca. 60-70% af mine gæster på en eller anden måde er overvægtige - nogle mere end andre. Som regel er det dog herren selv, ved hans første henvendelse, som er mere fokuseret på det end jeg er.

Hvis jeg ikke kunne se forbi volumen, men derimod havde valgt disse herrer fra, så havde jeg snydt mig selv for en masse frække oplevelser og fantastiske bekendtskaber.

Til Mia's forsvar vil jeg dog sige, at vi alle har hver vores "tænding" - eller mangel på samme. Og så må man jo annoncere ud fra dette, så man ikke overskrider egne grænser.

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej..

enig med de to herre, prisen og kravende til kunder er for høje, mod det du kan levere...

men dig om det :) ...

prøvemanden...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Synes også det er super hun respekterer sine egne grænser :) ..... skal man da. Det er bare for at give et hint om, hvor den går galt ;)

Hvis hun målrettet går efter den lille gruppe af mænd...... Jamen så skal hun jo skille sig positiv ud fra mængden på den ene eller den anden måde, for at få en forretning kørende....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Priceless! :D

Men ja, I har begge ret. Jeg vil tro, at ca. 60-70% af mine gæster på en eller anden måde er overvægtige - nogle mere end andre. Som regel er det dog herren selv, ved hans første henvendelse, som er mere fokuseret på det end jeg er.

Hvis jeg ikke kunne se forbi volumen, men derimod havde valgt disse herrer fra, så havde jeg snydt mig selv for en masse frække oplevelser og fantastiske bekendtskaber.

Mvh,

/Gina.

Hej Gina jeg elsker dit navn, det har fået en helt ny betydning :D

Du har ret i fordi man er overvægtige betyder ikke man er ikke en dejlig person, "skønheden kommer indefra"...

Lidt brugeroplysning:

Generelt er dit BMI-tal er over 30+ så er du overvægtige til svært overvægtig.

Mit BMI-tal ligger på heldigvis 23,1, det tør jeg godt prale med :)

http://www.altomkost.dk/Testdinsundhed/ ... orside.htm

BMI under 18,5: Du vejer for lidt.

BMI 18,5-25: Din vægt er passende.

BMI 25-30: Du er overvægtig.

BMI over 30: Du er svært overvægtig.

Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Oh my...folk misforstår åbenbart min ellers pænt korte letlæselige tekst til kunderne. Det er, efter min egen vurdering og hvad jeg får at vide fra kunder, et af de pæneste tekster, ingen perverse halløjsa i teksten og klamme billeder. Men får gang på gang at vide, at jeg kører en pæn stil hele vejen igennem.

For det første: Jeg kender mine grænser, og sker der mig noget er det mit helbred det går ud over og mig det får konsekvenser for, og skal jeg resten at mit liv tænke på en klam gammel mand, som jeg kun tog ind for pengenes skyld, ville jeg få det rigtig skidt i længden. Det ville alle jo ik? :)

Desuden er mine krav få i forhold til andre og mener selv, at jeg faktisk ingen krav har. En mand ved jo mange gange selv hvornår han er ok af udseende og hvornår han ikke er...det samme med piger.

Så kort sagt, jeg ved hvad jeg laver og nej, jeg går ikke ned i pris bare fordi nogen herinde, som nok har besøgt mig, ikke synes det lever helt op til servicen bare fordi jeg kun tilbyder blide former.

Se min anmeldelse af en kunde her.

viewtopic.php?f=7&t=8216

Del dette indlæg

Link til indlæg
For det første: Jeg kender mine grænser, og sker der mig noget er det mit helbred det går ud over og mig det får konsekvenser for, og skal jeg resten at mit liv tænke på en klam gammel mand, som jeg kun tog ind for pengenes skyld, ville jeg få det rigtig skidt i længden. Det ville alle jo ik? :)
Nu er jeg selv en gammel klam stodder, så jeg kan godt sætte mig ind i din tankegang, men kunne det imidlertid – rent teoretisk, altså – ikke tænkes, at en ung (klam) mand under 40 kunne forvolde samme skade?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er jeg selv en gammel klam stodder, så jeg kan godt sætte mig ind i din tankegang, men kunne det imidlertid – rent teoretisk, altså – ikke tænkes, at en ung klam mand under 40 kunne forvolde samme skade?

Jo men siger jo ikke, at det kun er gamle mænd. Jeg er i princippet ligeglad med alderen. Nogle ældre mænd holder sig osse bedre end unge. Men vil gerne have lidt grænser på, for at være mere sikker på at det er min type mænd. Jeg burde i hvertfald skåne mig selv en masse useriøse opkald når jeg har indskrænket det til dem jeg vil have, men åbenbart ikke...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jo men siger jo ikke, at det kun er gamle mænd. Jeg er i princippet ligeglad med alderen. Nogle ældre mænd holder sig osse bedre end unge. Men vil gerne have lidt grænser på, for at være mere sikker på at det er min type mænd. Jeg burde i hvertfald skåne mig selv en masse useriøse opkald når jeg har indskrænket det til dem jeg vil have, men åbenbart ikke...

Mia, måske burde du bare annoncere i månedsmagasinet M, og ikke et sted hvor flertallet søger efter oplevelser. Du tvivler jo ikke på kvaliteten af din egen profiltekst, og så er der vel ikke andet og gøre, end væbne sig med tålmodighed. Under ventetiden kunne du jo samtidig tænde de sidste lys i lagkagen.. ;)

Med det mener jeg bare, om det er bøvlet værd, når der er så langt mellem snapsene.. :)

Held og lykke.

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...