Hop til indhold
Bobwhite

Silvia Satellite of Love

Recommended Posts

Silvia  er rigtig køn, fræk, sød og dejlig og hendes dejlige menu er omfattende og lige i min smag. Jeg fik alt hvad jeg ville have og hun kunne og gjorde alt hvad jeg havde håbet på. Lige præcis den oplevelse hvor man kan gøre ting man (jeg) nok ikke lige ville gøre med en kæreste, mmmmm. Hun underkastede sig mine lyster og lod mig gå til grænsen og lidt over, god kemi, gode bevægelser og lyde, dejligt syn, skøn sex. 

Hun er god at kneppe og god at kneppe, simpelthen, og gudskelov ingen prof, det virkede som om hun kunne lide det og mig. Så kan man vist ikke forlange mere. 

Hendes engelsk er bare godt, hvilket er en rar afveksling. Og hun er her vist nogen tid endnu selv om hun har skrevet at hun kun er her nogle dage endnu. Måske jeg skulle slå et slag forbi hende igen. Det tåler mange gentagelser. 
 

hilsen Bob 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobwhite skrev, for 2 timer siden:

Hun er god at kneppe og god at kneppe, simpelthen, og gudskelov ingen prof,

Hr. Bobwhite (ny bruger?); du skriver jo et par gange, at hun er god at kneppe; og gudskelov ingen prof - jeg forstår ikke en bjælde ..... men godt du havde en fin oplevelse.

Take care

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Høvdingen skrev, 1 time siden:

Hr. Bobwhite (ny bruger?); du skriver jo et par gange, at hun er god at kneppe; og gudskelov ingen prof - jeg forstår ikke en bjælde ..... men godt du havde en fin oplevelse.

Take care

 

Husk lige man er "ny bruger" indtil man har lavet samlet 100 indlæg, han har 157 votes jeg har været på siden i flere år jeg skriver ikke på alle oplæg, eller kommentere hist og pist og er derfor stadig "ny bruger" fordi jeg ikke har opnået mine 100 indlæg, så tror den der "ny bruger" kommentar er unødvendig. Tjek vedkommendes profil efter før kommentaren sendes afsted, fordi folk er hurtige til at drage konklusioner basseret på en person skriver "ny bruger" 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderligungkarl skrev, for 3 timer siden:

Husk lige man er "ny bruger" indtil man har lavet samlet 100 indlæg, han har 157 votes jeg har været på siden i flere år jeg skriver ikke på alle oplæg, eller kommentere hist og pist og er derfor stadig "ny bruger" fordi jeg ikke har opnået mine 100 indlæg, så tror den der "ny bruger" kommentar er unødvendig. Tjek vedkommendes profil efter før kommentaren sendes afsted, fordi folk er hurtige til at drage konklusioner basseret på en person skriver "ny bruger" 

 

Helt enig ......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Majoren har også haft en træfning med Mindblowing Sylvia og kan rapportere, at en omgang på lagnerne med Sylvia lever op til pigens tilnavn. I hvert fald for majoren.  Majoren håber, at denne rapportering vil blive anset som pålidelig af våbenbrødrene på trods af, at majoren åbenbart også har status af rekrut her på stedet:shock: Hvilket muligvis skyldes, at majoren ikke har hang til sniksnak-_-

Del dette indlæg


Link til indlæg
Høvdingen skrev, den 21.11.2021 at 15:03:

Hr. Bobwhite (ny bruger?); du skriver jo et par gange, at hun er god at kneppe; og gudskelov ingen prof - jeg forstår ikke en bjælde ..... men godt du havde en fin oplevelse.

Take care

 

Hmm, er du ny bruger? 
 

jeg skriver én gang at hun er god til at kneppe. Og jeg skiver jeg at hun er god at kneppe. Det er ikke det samme. At det kan være svært at forstå at det kan lade sig gøre uden at hun er professionel fatter jeg så kke en bjælde af. Men hvad ved bønder om agurkesalat? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobwhite skrev, for 2 timer siden:

Hmm, er du ny bruger? 
 

jeg skriver én gang at hun er god til at kneppe. Og jeg skiver jeg at hun er god at kneppe. Det er ikke det samme. At det kan være svært at forstå at det kan lade sig gøre uden at hun er professionel fatter jeg så kke en bjælde af. Men hvad ved bønder om agurkesalat? 

Fint svar; faktisk ved jeg ikke hvad bønder ved om agurkesalat; men flot afrunding du laver på højt akademisk niveau - go´ dag .....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobwhite skrev, for 3 timer siden:

jeg skriver én gang at hun er god til at kneppe. Og jeg skiver jeg at hun er god at kneppe. Det er ikke det samme. At det kan være svært at forstå at det kan lade sig gøre uden at hun er professionel fatter jeg så kke en bjælde af. Men hvad ved bønder om agurkesalat? 

Nej, det gør du jo så ikke, så lad da være med at skyde på de andre. Du skriver: "Hun er god at kneppe og god at kneppe, simpelthen ... " - at du så mener noget andet end du skriver, dét er da ikke til at vide. Så lad være med at snakke om bønder og tilbehør til hotdogs, og opfør dig ordentligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...