CPHX 124 Skrevet 21. November, 2021 Hej Profilen ser ud til at være ny på annoncelight. Er pigen også ny? Eller nogen der har erfaringer? https://annoncelight.dk/showad/331453 Synes ikke jeg kan finde anmeldelser herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bimann 20 Skrevet 21. November, 2021 Brysterne ser meget lækre ud.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter.den.store Skrevet 21. November, 2021 Har forsøgt at kontakte “Camilla”.. Tror ikke hun er dansk og billederne er formentlig ikke hendes. Hun svarede udelukkende med en adresse og et kort “ja”. Plejer at tyde på der gemmer sig en ikke-dansktalende person bag annoncen. Jeg springer over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CPHX 124 Skrevet 22. November, 2021 Peter.den.store skrev, den 21.11.2021 at 18:03: Har forsøgt at kontakte “Camilla”.. Tror ikke hun er dansk og billederne er formentlig ikke hendes. Hun svarede udelukkende med en adresse og et kort “ja”. Plejer at tyde på der gemmer sig en ikke-dansktalende person bag annoncen. Jeg springer over Om man forstår, hvorfor de vil skrive, at hun er dansk, hvis hun ikke er det? Er det for at folk ender med at betale, når de først står der foran den udenlandske kvinde, og de tænker, at der havde været mange færre forespørgelser ellers? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 658 Skrevet 22. November, 2021 Jeg ville heller ikke have tillid til en, som vælger at kalde sin profil på annoncelight for netop “tillid”. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg