Supersonic 183 Skrevet 20. November, 2021 Jeg har set en del profiler, der tilbyder White Party, og en del har gættet på, at det betyder, at pigerne er med på at tage coke. Men det er allesammen, nogen der gætter. Er der nogen, som faktisk VED, hvad det betyder? Nogen som selv benytter sig af denne service, mener jeg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9835 Skrevet 20. November, 2021 Der er sådan noget søgefunktion her på siden som man kan bruge: https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=White party&updated_after=any&sortby=relevancy&search_and_or=and Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Supersonic 183 Skrevet 24. November, 2021 Lauersen skrev, den 21.11.2021 at 00:49: Der er sådan noget søgefunktion her på siden som man kan bruge: https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=White party&updated_after=any&sortby=relevancy&search_and_or=and Lad nu være med at være dum og prøv at læs, hvad jeg skriver, FØR du svarer lidt for kækt. Der er netop mange herinde, som GÆTTER på, hvad White Party betyder, men der er tilsyneladende ingen, som reelt har svaret ud fra egen erfaring med denne service og derfor VED, hvad det betyder. Derfor igen: Hvem har prøvet denne service og kan af egen erfaring berette, hvad det betyder? (for nogen må for pokker da efterspørge det siden, det annonceres flittigt) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9835 Skrevet 24. November, 2021 Supersonic skrev, for 1 time siden: Lad nu være med at være dum og prøv at læs, hvad jeg skriver, FØR du svarer lidt for kækt. Der er netop mange herinde, som GÆTTER på, hvad White Party betyder, men der er tilsyneladende ingen, som reelt har svaret ud fra egen erfaring med denne service og derfor VED, hvad det betyder. Derfor igen: Hvem har prøvet denne service og kan af egen erfaring berette, hvad det betyder? (for nogen må for pokker da efterspørge det siden, det annonceres flittigt) Jeg tror ikke lige jeg magter at gøre det mere spiseklart for dig, men forstår da godt at et søgeresultat på 5 sider kan virke overvældende. Skulle du give dig i kast med det vil du nok kunne se den generelle konsensus. Flere annoncer fra "White party" piger har skam budt på billeder af streger placeret diverse steder på kroppen og pulver formet som hjerter. Du må nok selv ud og lede efter dem hvis de er oppe. Der er også flere gange mænd der har efterlyst brug af stoffer, men den slags bliver hurtigt slettet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg