Hop til indhold

Annoncetydning.

Featured Replies

Skrevet

Her er lidt om hvordan JEG tyder annoncer på AL. Det er MIN erfaring at annoncerne stort set er ærlige , sådan at forstå at det der tilbydes i annoncerne er reelt nok. Skriver GP en at der tilbydes analsex , superfrench eller Real kisses så kan man også regne med at det er sådan , er min erfaring , med svingende kvalitet måske. De annoncer med utroligt flotte billeder af gudesmukke piger og en kortfattet indsmigrende tekst som ikke lover noget som helst skal man omgås med stor forsigtighed , de er ofte fakeprofiler. Det er typisk for disse GP ere at de i SMS lover “ guld og grønne skove”  det er ikke her du skal regne med superfrench eller pussylicking. Og så er der B to B annoncerne . Body to Body massage er garanteret udmærket , men hvis du simpelt hen bare ønsker SEX og GFE dvs. Ønsker at Ligge i en 69 eller sutte patter så er det nok heller ikke her dine ønsker opfyldes.

Som kunder er vi forskellige med forskellige ønsker og behov. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.