cassanova 585 Skrevet 20. November, 2021 Her er lidt om hvordan JEG tyder annoncer på AL. Det er MIN erfaring at annoncerne stort set er ærlige , sådan at forstå at det der tilbydes i annoncerne er reelt nok. Skriver GP en at der tilbydes analsex , superfrench eller Real kisses så kan man også regne med at det er sådan , er min erfaring , med svingende kvalitet måske. De annoncer med utroligt flotte billeder af gudesmukke piger og en kortfattet indsmigrende tekst som ikke lover noget som helst skal man omgås med stor forsigtighed , de er ofte fakeprofiler. Det er typisk for disse GP ere at de i SMS lover “ guld og grønne skove” det er ikke her du skal regne med superfrench eller pussylicking. Og så er der B to B annoncerne . Body to Body massage er garanteret udmærket , men hvis du simpelt hen bare ønsker SEX og GFE dvs. Ønsker at Ligge i en 69 eller sutte patter så er det nok heller ikke her dine ønsker opfyldes. Som kunder er vi forskellige med forskellige ønsker og behov. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg