Hop til indhold
cassanova

Annoncetydning.

Recommended Posts

Her er lidt om hvordan JEG tyder annoncer på AL. Det er MIN erfaring at annoncerne stort set er ærlige , sådan at forstå at det der tilbydes i annoncerne er reelt nok. Skriver GP en at der tilbydes analsex , superfrench eller Real kisses så kan man også regne med at det er sådan , er min erfaring , med svingende kvalitet måske. De annoncer med utroligt flotte billeder af gudesmukke piger og en kortfattet indsmigrende tekst som ikke lover noget som helst skal man omgås med stor forsigtighed , de er ofte fakeprofiler. Det er typisk for disse GP ere at de i SMS lover “ guld og grønne skove”  det er ikke her du skal regne med superfrench eller pussylicking. Og så er der B to B annoncerne . Body to Body massage er garanteret udmærket , men hvis du simpelt hen bare ønsker SEX og GFE dvs. Ønsker at Ligge i en 69 eller sutte patter så er det nok heller ikke her dine ønsker opfyldes.

Som kunder er vi forskellige med forskellige ønsker og behov. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...