Hop til indhold

Recommended Posts

Hej  
jeg overvejer kraftig et besøg af mistress amandara 

ville dog være glad for hvis der er nogen der kan komme med personlige erfaringer da her er virkelig sparsom med anmeldelser af hende
 

er hun indlevende og nyder det?

Kan hun formå og være meget konsekvent og hård?
Er hun godt udstyret med remedier her i dk?

lidt eksempler på jeres oplevelser og erfaring tak

https://annoncelight.dk/showad/302628

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fraranders skrev, den 21.11.2021 at 18:29:

Er der slet ingen der har oplevet hende? :/

Da jeg er på udkig efter at udlevet et par kinks mig selv, kan jeg kun sige at Google er din ven i mangel af bedre.

Har set et par videoer med hende, en af dem er jeg ganske sikker på der bliver svaret hende på engelsk med dansk accent.

Så formoder udstyret er iorden og hun kan sit kram. Det ser ihvertfald hårdt og konsekvent ud for mig, som ikke rigtig har prøvet en Dom endnu og søger noget andet og mere blidt:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan nu jeg besøgte hende for 14dages tid siden og jeg må sige wauw hun er ægte og i forhold til billederne er hun en meget mere petit sag end dem hun har på siden hun er virkelig smuk sød før og efter legen men under seancen er man ikke i tvivl om hvem der styre showet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fraranders skrev, for 47 minutter siden:

Jeg kan nu jeg besøgte hende for 14dages tid siden og jeg må sige wauw hun er ægte og i forhold til billederne er hun en meget mere petit sag end dem hun har på siden hun er virkelig smuk sød før og efter legen men under seancen er man ikke i tvivl om hvem der styre showet

Tak for updaten.
Der står hun også holder til i Århus, Ålborg og Esbjerg, er der nogen der ved om det er diskrete steder? 


Tænkte hun eller en af dem i villabella skulle være min indgang til at få prøvet en Domina, blev bare lidt hesitant da en af anmeldelserne af bellavilla nævnte det var med et venterum. Tør jo næsten ikke at komme for sent:D Men omvendt, at sidde i et venterum føles også lidt intimidating:shock:


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cob skrev, den 19.12.2021 at 00:58:

Tak for updaten.
Der står hun også holder til i Århus, Ålborg og Esbjerg, er der nogen der ved om det er diskrete steder? 


Tænkte hun eller en af dem i villabella skulle være min indgang til at få prøvet en Domina, blev bare lidt hesitant da en af anmeldelserne af bellavilla nævnte det var med et venterum. Tør jo næsten ikke at komme for sent:D Men omvendt, at sidde i et venterum føles også lidt intimidating:shock:


 

Aalborg  det tror jeg ikke    en udlandsk  kvinde ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, den 20.12.2021 at 15:30:

Aalborg  det tror jeg ikke    en udlandsk  kvinde ?

Muligvis ikke, jeg gik bare ud fra hvad der stod på hendes hjemmeside.

In am based in Aarhus and work in Copenhagen often.

I also tour in Aalborg and Esbjerg, check my calendar for dates. I can visit you for extra costs to be agreed (extra tickets plus traveling time – 15% of normal rate per hour).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren L
grå skrev, den 20.12.2021 at 15:30:

Aalborg  det tror jeg ikke    en udlandsk  kvinde ?

Jo Mistress Amandara besøger også Aalborg engang i mellem. I 2021 var hun i byen af tre omgange. 
 

Har selv besøgt hende en enkelt gang. Jeg har ikke den store erfaring indenfor dette emne her, men hun var i hvert fald meget indlevende og en virkelig flot og sexet kvinde. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...