Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi Hvidovrevej 505 i går eftermiddags, da jeg trængte til lidt massage ;)

Jeg bad om at se alle 5 piger, og der var lidt for enhver smag, og havde lidt svært ved at bestemme mig imellem 2 (Linda og Neos), og så foreslog de selv at jeg kunne da få en seance med begge 2 :D

Efter jeg fik tilbudt en forfriskning og fik tøjet af, kom først Linda ind og satte sig op mellem mine ben, begyndte at "massere" ryg + balder, hvilket nok mest kan beskrives som pirring.

Kort efter kom Neos og stillede sig ved mit hoved og begyndte på skuldre og ryg, og der var lidt mere massage over det.

Der var en dejlig frisk stemning med fnis, latter og friske bemærkninger.

For hvert 10-15 minutter byttede de plads, hvilket gjorde det blev meget afvekslende.

Efter at være vendt om på ryggen, hvor der var fuld hejsning ;) , og fået god behandling på forsiden, kom muligheden for ekstra med begge, desværre var der ikke nok kontanter til denne mulighed, så det blev i stedet til BJ med den ene, hvilket var ren fryd, da jeg også fik lov at "pille" :D

Jeg blev for en gangs skyld ikke budt på bad.

Men må nok alligevel forbi engang mere om et par uger, hvor jeg nok tager en omgang med den "udvalgte".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...