Hop til indhold

Forespørgsel til forkert tlf nummer

Featured Replies

Skrevet

Sad lige og skrev en forespørgsel til et tlf nummer omkring prisen for en en halv times fuld pakke, og det slog mig hvad nu hvis nummeret er forkert :D. Det minder mig om, at jeg gennem tiden har fået et par frække henvendelser på sms selv, hvor jeg måtte fortælle, at jeg altså ikke var i den branche :lol:. Har I prøvet sådan noget? 

Skrevet

Jeps. Min bollofon havde engang et taletidskort som åbenbart var blevet brugt af en pige som solgte intime ydelser. Det var ret festligt, men trættende i længden. Jeg endte med at skifte det. 

Skrevet
  • Author

Jeg er single, men det er måske nok også lidt problematisk, at jeg kun har ét tlf nummer :D

Skrevet

En telefon med taletidskort er godt lige meget hvad :)

Skrevet
Jonze skrev, for 13 minutter siden:

Jeg er single, men det er måske nok også lidt problematisk, at jeg kun har ét tlf nummer :D

Det er i al fald dumt hvis man kan finde dig via telefonnummeret. 
Pigens telefon kunne jo falde i de forkerte hænder - hendes kærestes f. eks. som er 2 m høj, og består af 125 kg muskler, ingen hjerne og ikke kan lide at kæresten knalder for penge. 
Anonymitet er essentiel i denne verden, og det gælder begge veje. 

Skrevet

Been there done that! Måtte så pænt forklaret at det var forkert nummer….

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.