Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Koldingvej 2, Vejle

Recommended Posts

Gæst

Trængte til lidt selvforkælelse, så ville lige forbi en Thaipige....

Havde prøvet at ringe lidt rundt, og endte op med, at Koldingvej 2 kunne tage mig kl 9. Havde set på nettet og i vinduet dernede, det er 300 kr for en time :)

Men det er åbenbart 350 kr :? nå skidt, nu skulle det være.

Ringede på og en lille tyksak (mutti) åbnede..... massage?

Blev guidet ind i rummet tøjet af og på briksen.......mutti (tror hun var bossen) sagde der kom en om lidt, hvilket var fint nok. Hun begyndte dog at give mig massage.....det var faktisk godt af en oliepjasker at være. SÅ kom en pige/kvinde og tog over, hun var vel 35 vil jeg tro rimelig slank, nogenlunde af udseende. Ingen sprogkundskaber overhovedet. Lidt for blid massage men afslappende. Hun havde en kort mørk kjole på, og jeg lå det meste af tiden og spekulerede i om hun havde noget indenunder den.

Blev vendt om og videre massage.... hun strejfede bollerne forsigtig en gang, så blev ikke stiv under massagen. Hun smilede mange gange til mig.... men det blev uden afslutning (spurgte ikke efter det)

alt i alt fint nok...... irriterer mig dog lidt over de der Thai tricks, hvor de siger en anden pris end de reklamerer med :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

De plejer at rette ind når man fortæller dem hvad der står på deres hjemmeside,

som de fleste ikke er så gode til at opdatere.

Hvis det så ovenikøbet står i vinduet, ville jeg da ikke betale mere end de 300 Kr.

Sagde du ikke noget?

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu får jeg ikke beskrevet det så nøje i anmeldelsen....

Men ser det på nettet ringer og spørger efter tid og om de 300 kr stemmer... pigen svarer nej, det er 350 kr nu :!: Her kan jeg jo bare vælge og sige nej tak, men ville gerne have massagen :) Derfor betalte jeg de 350 kr, da jeg er blevet gjort opmærksom på det

Hvis jeg havde set prisen i vinduet og på nettet og hun så havde krævet 350kr efter massagen

(uden keg havde spurgt) ja så havde jeg ikke betalt

Men derfor synes jeg alligevel det er en irriterende måde de driver forretning på :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy

Kære Liderligfyr

Du skulle have gået lidt længere op af gaden - nr. 6 der plejer og være sorte piger der gør det faktisk rigtig godt, men de steder med mørke piger er sværre og lave anmedelse på, der er hurtig udskiftning, for et stykke tid siden var der en lille pige fra Kenya der, som jeg besøgte en del, der var No nonsens, ½ time 600kr.

Sidste gang var der en anden, hende kendte jeg godt fra Kbh, hvor hun holdt til i den nu nedlagte Xanadur bar" i Helgolandsgade, hun havde tabt sig, og der ser bare ikke godt ud når mørke piger taber sig, der hvor huden har været stram, får de sådanne nogle gule striber, som aldrig forsvinder, men naturligvis kan de sagtens bolles, - det smitter jo ikke - de gule striber :-)

Kh

Servicesboy

Trængte til lidt selvforkælelse, så ville lige forbi en Thaipige....

Havde prøvet at ringe lidt rundt, og endte op med, at Koldingvej 2 kunne tage mig kl 9. Havde set på nettet og i vinduet dernede, det er 300 kr for en time :)

Men det er åbenbart 350 kr :? nå skidt, nu skulle det være.

Ringede på og en lille tyksak (mutti) åbnede..... massage?

Blev guidet ind i rummet tøjet af og på briksen.......mutti (tror hun var bossen) sagde der kom en om lidt, hvilket var fint nok. Hun begyndte dog at give mig massage.....det var faktisk godt af en oliepjasker at være. SÅ kom en pige/kvinde og tog over, hun var vel 35 vil jeg tro rimelig slank, nogenlunde af udseende. Ingen sprogkundskaber overhovedet. Lidt for blid massage men afslappende. Hun havde en kort mørk kjole på, og jeg lå det meste af tiden og spekulerede i om hun havde noget indenunder den.

Blev vendt om og videre massage.... hun strejfede bollerne forsigtig en gang, så blev ikke stiv under massagen. Hun smilede mange gange til mig.... men det blev uden afslutning (spurgte ikke efter det)

alt i alt fint nok...... irriterer mig dog lidt over de der Thai tricks, hvor de siger en anden pris end de reklamerer med :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er det en standardpris 600 kr 30 min???.......... og hvordan er de 30 min? et fastlagt skema? eller hvordan du vil have det? hvor meget er med i?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy

Hej

Jeg mener de starter ved 7-800kr for ½ time, så det var aftalt pris.

Kh Servicesboy

Er det en standardpris 600 kr 30 min???.......... og hvordan er de 30 min? et fastlagt skema? eller hvordan du vil have det? hvor meget er med i?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy

Kære Martial-dk

Hermed adresse og telefon nummer, sakset fra EB d.d.

Kh og go' dag til alle

Servicesboy

VEJLE EROTISK DEJLIG

pige. 2 udløsninger 600,-. Døgnåbent. Koldingvej 6.

• Tlf. 7671 0099

(Østjylland)

Har du et link til stedet, eller telefon - eller møder man bare op?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...