Hop til indhold

Ready to fulfill your wishes in Amager

Featured Replies

Skrevet

Hun har nogle gode håndtag på siderne jeg gerne ville holde i mens hun bliver taget bagfra. Men ville gerne vide lidt om andres erfaringer først. Specielt om hendes sprogkundskaber og hvordan hendes ansigt er. Lillemanden bliver hurtigt distraheret af f.eks. en krum sydamerikansk næse eller dårlig lugt så han kryber i skjul. Og på det tidspunkt har man jo betalt,så det er fuld tilfredshed eller pengene er spildt.

Party latina på Amager

Skrevet
John Dillermand skrev, for 1 time siden:

Hun har nogle gode håndtag på siderne jeg gerne ville holde i mens hun bliver taget bagfra. Men ville gerne vide lidt om andres erfaringer først. Specielt om hendes sprogkundskaber og hvordan hendes ansigt er. Lillemanden bliver hurtigt distraheret af f.eks. en krum sydamerikansk næse eller dårlig lugt så han kryber i skjul. Og på det tidspunkt har man jo betalt,så det er fuld tilfredshed eller pengene er spildt.

Party latina på Amager

Bare spar pengene

https://yandex.com/images/search?rpt=imageview&url=https%3A%2F%2Favatars.mds.yandex.net%2Fget-images-cbir%2F363564%2F1e-sFoys9HJnbiFVzB9xpQ4210%2Forig&cbir_id=363564%2F1e-sFoys9HJnbiFVzB9xpQ4210

Skrevet
John Dillermand skrev, den 20.11.2021 at 10:43:

hvordan hendes ansigt er

Jeg ved ikke med pigen hvis annonce det er, men billederne er af en der kalder sig Paige Turnah og du kan se hende her

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.