Hop til indhold

Bianca Hobro

Featured Replies

Skrevet

Hello boys

Min svaghed for sydamerikanske piger tog fat i mig og kunne ikke længere tro på at Dominica kommer tilbage.

Nem kontakt på sms med kvinden. Alder og billeder passer fint (måske er der “fixet” lidt med ansigt på nogle af billederne)

Fantastisk numse hun har og hun går lige i flæsket på en :x  og normale priser med +

Det engelske sprog kniber det gevaldigt med, men man finder ud af det.

Kommer jeg igen - JA

https://annoncelight.dk/showad/319256

Skrevet

Hej 

Er det et diskret sted hun er? Har nemlig også overvejet hende. :)

Skrevet
LangBuddha skrev, for 5 timer siden:

Hej 

Er det et diskret sted hun er? Har nemlig også overvejet hende. :)

Umiddelbart ligner det det hos i Hobro, hvor en indvandrer-type bor i stueetagen og hvor hans børn somme tider render rundt ovenpå

Skrevet
  • Author

Det er i en lille by lidt nord for Hobro. Diskret er vel relativt - parcelhus kvarter og et ældre rødstenshus der trænger til en kærlig hånd ;-)

Skrevet

Er den røv trænet - altså ligesom i hun er stærk eller har hun bare lidt for meget fedt på kroppen. Syntes det er svært at vurdere ud fra billederne. 

Skrevet

syntes hun er svær at lave en aftale med.... ved det sproglige halter men forsøgt både med sms på engelsk og spansk + et opkald... stadig ikke lykkedes. Flere der har besøgt hende?

Skrevet
  • Author
fuerte skrev, den 24.11.2021 at 22:03:

syntes hun er svær at lave en aftale med.... ved det sproglige halter men forsøgt både med sms på engelsk og spansk + et opkald... stadig ikke lykkedes. Flere der har besøgt hende?

Jeg ved ikke helt hvad der sker - har også forsøgt et par gange siden uden held ! 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.