Hop til indhold

Lovsangdalsvej 14 Bording

Featured Replies

Skrevet

Bording - Jyllands bordelhovedstad .. Ja - det lå givetvis ikke i kortene da Invita køkkener og Spa-producenterne kappedes om de mange kvadratmeter erhvervsejendomme der pryder området langs den gamle landevej til Ikast. Lige som de nu står gabende tomme - således gør fabrikshallerne. Sådan lidt forladt mineby-agtigt uhyggeligt om aftenen - hvis man ellers kører rundt det..

Nå men Bording har stadigt Kr. O. Skov - en meget stor og velassorteret jagtbutik - der lige er ombygget og udvidet. Spøjs sammensætning - jagtstøvler i den ene ende - og hårde hvidevarer i den anden. Jeg skulle lige ud og kigge på en blaser riffel - og så kunne man jo lige så godt se om der var andre attraktioner.

PÅ trods af imødekommenhed fra telefonpigen hos privat-diskret så kunne vi ikke få enderne til at mødes rent tidsmæssigt (og vi gjorde ellers flere forsøg) så det måtte blive noget andet.

Selv om iphonens skærm ikke er den ideelle læse-redskab - så fandt jeg et sted i Thorning (st. Blichersvej) med nogle meget flotte billeder. Om pigen rent faktisk ser sådan ud fandt jeg ikke ud af - for det var en (meget venlig) tårnhøj og bredskuldret trans der oplyste at der nok gik en time... Hmmm - dobbelt nitte ...

Afsted til Lovsangdalsvej 14 - på trods af blandede erfaringer der. Det var ikke pigen der stod i annoncen - men en myndeslank, køn uden at være smuk og ganske sød 27 årig pige - uden tilsætningsstoffer og med kun en enkelt tusch på skulder - sådan lidt naboens datter type - Jasmin fra Latvia (Letland). Sød og venlig - og meget tilbageholdende.

hun blev masseret og slikket med et krampende resultat, og så var det min tur, godt blow, god bagtunge - og de reglementerede 1,6 bar's undertryk - som foreskrevet af det tyske Blasen&Tief-SaugensInstitut WupperTal, afslutning fra siden.

Alt i alt - pretty much standard - run-of-the-mill. Stille og modtagende snarere end aktiv og ydende - det passer mig fint - men hvis man søger en vildkat går man nok forgæves..

Bagefter lå vi til gengæld og talte en 3/4 times tid - og det var rigtigt hyggeligt - hun talte et rimeligt Tysk - og der var næsten lidt lettelse over at der var en anden der også talte tysk - "my english is no good" som Jasmin sagde.

Hun fortalte at der var stille - rigtig stille rundt om når hun hørte fra sine veninder.

Tja - lige denne fredag formiddag var der åbenbart travlt i privat-diskret og Thorning.

Kommer jeg igen - tjah - hun var sød at tale med og smilende efterhånden som vi kom ind på hinanden - er man til myndeslanke piger er hun et godt bud - men Weltklasse - det var det nu ikke.

Skrevet

Ja, der er jo en grund til at de har travlt hos privat-diskret i modsætning til Lovsangsdal.

Lovsangsdal ligger ellers dejlig diskret, med parkering bag huset og er der ikke ledigt ved fordøren - så burde der også være noget fornuftigt at gå efter ved bagdøren, men det har desværre gang på gang vist sig at stedet ikke er værd at køre efter - men glædeligt at du i det mindste fik en god oplevelse.

Mht. Thorning - så er pigen vist også ret høj og bredskuldret.

Du var ikke forbi Valhalla på Rute 13 ? - du er ihvertfald kørt næsten lige forbi. Jeg har ikke været der længe, men kan se at det efterhånden er ved at gro sådan til at det er blevet lidt mere diskret.

Skrevet
  • Author

jeg overvejede Vallhalla - og det kunne såmænd også have været en mulighed.

Egentlig var der pænt, rent og et godt bad på Lovsangsdalsvej - men indretningen var nok lige lovlig Bordelleo-Biva agtig :)

Når det er sagt - så kunne Jasmin sikkert lige så godt have arbejdet et sted med en anelse mere finesse uden at falde igennem.

Skrevet

Egentlig var der pænt, rent og et godt bad på Lovsangsdalsvej - men indretningen var nok lige lovlig Bordelleo-Biva agtig :)

Ja, de har et fint badeværelse, men bollerummet henlå ihvertfald sidst jeg forsøgte mig i næsten mørkekammermørke, så jeg valgte at køre igen, da pigen, som egentlig var OK og sagtens kunne have tålt lidt alm. belysning, ikke kunne lave mere lys. Men jeg vil altså også have en visuel oplevelse for mine surt tjente penge :evil:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.