Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ved der er skrevet meget om Ten, men hermed min oplevelse.

Hun er godt svær at komme i kontakt med, men det lykkedes da.

Udmærket arbejdsværelse med OK badeforhold.

Selve akten var absolut godkendt. Ingen anal til hende, det har jeg prøvet med så mange andre, siger ikke rigtigt mig noget. Hun gaggede min pik, jeg føler ikke det gav hende ikke nogen glæde, så det gidder jeg ikke.

Vi sluttede med hendes finger i min røv og et handjob, lige som jeg kan lide det.

Jeg finder hende meget meget flot, ikke typisk thai, måske der er lidt  Filippiner indover. Derud over er meget sød og naturlig behagelig. Ikke særlig god til engelsk, men kan en del danske ord, endda med dansk accent. 

Vil jeg besøge Ten igen, absolut ja, er hun her for at tjene penge, absolut, men er du sød ved Ten er hun sød ved dig.

Kysser hun, jeg ved det ikke, jeg kysser kun med Sabrina (var i Århus) og Bella (var i DE). 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har læst mange gode anmeldelser om hende, men det er endnu ikke lykkedes mig at komme i kontakt med hende.

Hun svarer ikke tilbage, når man skriver til hende for at aftale en tid.

Undrer mig hvorfor hun annoncerer på AL, hvis hun ikke gider at besvare henvendelserne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg medgiver gerne, at Ten kan være svær, nogle gange meget svær at få en aftale i stand med. Og nogle gange bliver aftaler aflyst i sidste øjeblik til stor frustation. Når det er sagt, så må jeg dog sige, at hun er en af de mest engagerede thaipiger jeg nogensinde har haft fornøjelsen af at frekventere. Hun giver sig hen og fuldt ud, og hvis man går utilfredsstillet fra Ten, vil jeg vove den påstand, at det er ens egen fejl, for kvinden er en seksuel dynamo, og jeg har endnu til gode at høre hende sige nej til noget...

Havde fornøjelsen af Ten tidligere på ugen, og forlod Vejle dehydreret, men med et smil på læben. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...