Hop til indhold

Recommended Posts

Det er nærmest en af de første gange, jeg kommer forbi en pige uden anmeldelser. 

Denne pige var dog en super positiv oplevelse. Jeg er til de små petite piger og dette opfylder hun. Hun er præcis som på sine billeder og leverer en nærværende god oplevelse. 

Jeg kommer helt sikkert forbi igen. 

Link

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pigen i linket hedder "Lilliana" og ikke Teen Lilly som overskriften ellers siger....?

Og stedet er åbenbart Sydhavnen som godt kunne stå i overskriften.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 5 timer siden:

Pigen i linket hedder "Lilliana" og ikke Teen Lilly som overskriften ellers siger....?

Hun hedder Teen Lilliana i annoncen…mon ikke de fleste herinde kan regne den ud? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
dhnmdst skrev, for 26 minutter siden:

Hun hedder Teen Lilliana i annoncen…mon ikke de fleste herinde kan regne den ud? :)

Jo, jo. Men hvis hun nu skulle komme tilbage og man skal søge efter tidligere besøg så er et præcist navn og bydel i overskriften ganske ønskværdigt  altså noget a la  Lilliana (Lily), men ja, jeg er måske lidt pernittengryn.

Så længe hun får pik og penge er hun som end nok ligeglad :mellow:

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 1 minut siden:

Så længe hun får pik og penge er hun som end nok ligeglad :mellow:

Tror helst hun vil nøjes med pengene.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sejanus

Hejsa.. 

En mulig forklaring er hun har ændret navn og tekst efter anmeldelsen blev skrevet.. 

Jeg lurede på profilen torsdag, og der synes jeg hun hed Lilly.. :)

Mvh

Sejanus 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alright så fik jeg besøgt hende. billederne er meget pyntet med makeup osv. Hun ser ok ud ikke det vilde, mens hendes krop er utrolig lækker. Silikonebabserne var dejlige at nuse med og dejlige velformet fast røv. Hun er ikke til 69, så det er et mega minus, især når hun jo reklamere med det. Fik blowjob uden og sex i misionær stilling og doggy, hvor doggy var ret lækker. Hun virkede kølig idet, men leverede trods alt ok service. Hun brugte desuden meget glidecreme. Alt i alt et ok besøg til billig penge, men jeg kommer ikke igen.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BUC2610

Der findes pt i KBH en anden attraktiv Lily. Måske derfor er navnet skiftet?

BUC

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey guys! Yes she changed her name from Lilly to Liliana  cause many guys was  confused cause on my advert stand Lilly sydhavn and on hers  too :smile: so she decided to change the name ! Like this is littlebit easier for everybody ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 23 timer siden:

Hej 

Hun har opdateret sit navn. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sejanus skrev, for 16 timer siden:

Hejsa.. 

En mulig forklaring er hun har ændret navn og tekst efter anmeldelsen blev skrevet.. 

Jeg lurede på profilen torsdag, og der synes jeg hun hed Lilly.. :)

Mvh

Sejanus 

BUC2610 skrev, for 15 timer siden:

BUC

Korrekt. Der er skiftet navn. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jag besökte henne denna weekend för att ta del av weekend offer där man får 30 minuter för 600 kr :) Det mest positiva var att bilderna stämmer till 100%. Om man uppskattar en ungpigekrop som ni Danskarna säger, så är hon absolut en match!

Efter ett bj (med gummi efter mitt önskemål), så körde vi lite spoon sex, missionary osv. Big plus var att hon var riktigt stram och jag fick lugna ner mig flera gånger för att inte komma för fort. Ville avsluta i doggy men det var hon inte med på pga av min storlek (inte enorm, men lite över medel) så det fick bli missionary igen tills finish.

All in all en god upplevelse men jag kommer inte igen då hon var lite passiv och lite för liten för min manhood...

Del dette indlæg

Link til indlæg
BUC2610 skrev, den 20.11.2021 at 15:30:

Ikke bare i København, men i også Sydhavnen, og den anden Lilly er en gammel kending, som jeg selv har haft fornøjelsen af at møde (og som helt sikkert skal mødes igen).

Nåeh ja.. der er også Lily på Nørrebrogade, så forvirringen er perfekt...

Redigeret af yrghh
uddybning

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...