Hop til indhold

God forkælelse inden julefrokost.

Featured Replies

Skrevet

Silkeborg, Herning, Vejle, Århus.

Ønsker at forkæle mig selv inden julefrokost i morgen aften, og søger info og reference om god og sød massage pige, ( gerne thai ) som kan give en afslappende gang fræk massage. Gerne en der måske starter behandlingen under bruseren, og ligeledes har fokus på det bagerste hul. Er vedkommende lidt kinky er det kun et ekstra plus.

Hit me

Skrevet
Lucky Guy skrev, for 16 minutter siden:

Silkeborg, Herning, Vejle, Århus.

Ønsker at forkæle mig selv inden julefrokost i morgen aften, og søger info og reference om god og sød massage pige, ( gerne thai ) som kan give en afslappende gang fræk massage. Gerne en der måske starter behandlingen under bruseren, og ligeledes har fokus på det bagerste hul. Er vedkommende lidt kinky er det kun et ekstra plus.

Hit me

Efter sådan en tur er det nok også nemmere at holde fingerne fra de unge piger på kontoret

Det er der nogen som kan lære af og sparet sig selv for en tur i folkedomstolen

Skrevet

Prøv at søge på rose/tiger her på eg og på annoncelight.dk. 

Flot thai pige med store babser og god service. I Vejle. 

Skrevet
Jernet skrev, for 1 time siden:

Prøv at søge på rose/tiger her på eg og på annoncelight.dk. 

Flot thai pige med store babser og god service. I Vejle. 

Og hvordan ser manden så ud efter det besøg og ankommer til Julefrokost? Gid jeg ku upload et billede, men forestiller mig en mand med stiv P og håret tilbage og Kontorpigerne vil nok undre sig og spørge, hvad har du med til os i år til forandring fra de andre år :lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.