massage er fedt 250 Skrevet 18. November, 2021 Ellers sidder der måske en M/K og onanerer når du kommer tilbage fra turen i føtex https://ekstrabladet.dk/krimi/kaempe-forskraekkelse-noegen-mand-onanerede-i-kvindes-bil/8996306 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6821 Skrevet 18. November, 2021 (edited) massage er fedt skrev, for 28 minutter siden: Ellers sidder der måske en M/K og onanerer når du kommer tilbage fra turen i føtex https://ekstrabladet.dk/krimi/kaempe-forskraekkelse-noegen-mand-onanerede-i-kvindes-bil/8996306 Var det min bil han sad i ville jeg låse ham inde, og lade ham sidde og spjætte med arme og ben når han var færdig med sit oprindelige ærinde i bilen. Det kan ikke afvises at der tilstøder publikum Redigeret 18. November, 2021 af Nye tider 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1497 Skrevet 18. November, 2021 Ehh hvordan vil du låse ham inde? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 18. November, 2021 Jogge skrev, for 18 minutter siden: Ehh hvordan vil du låse ham inde? Måske låse med centrallåsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maximus 267 Skrevet 18. November, 2021 Der er flere nyere biler , hvor man ikke kan åbne døren indefra hvis den bliver låst med fjernbetjening . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1497 Skrevet 18. November, 2021 Hmm det var jeg ikke klar over. Det lyder da farligt. Er det virkeligt rigigt? Troede faktisk altid at bilen kunne låses op indefra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 18. November, 2021 maximus skrev, for 36 minutter siden: Der er flere nyere biler , hvor man ikke kan åbne døren indefra hvis den bliver låst med fjernbetjening . Hvor er det rart at jeg ikke har råd til nyere biler. Så hvis et fjols har brugt fjernbetjeningen og en person sidder i bilen. der begynder at brænde, så kan man ikke komme ud andet end at smadre et vindue. Kan du fortælle hvilke biler det drejer sig om, så jeg kan undgå dem, hvis jeg skulle vinde i Lotto? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 18. November, 2021 Aha. "Dobbeltlåssystemet er en tyverisikringsfunktion, som forhindrer personer i at åbne dørene indefra.Du kan kun låse dørene med dobbeltlåsning, når alle dørene er lukket" Hvor er det smart, at hvis en tyveknægt har listet sig ind i bilen, så kan man låse ham inde i bilen, så han ikke kan komme ud??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øffe 2817 Skrevet 18. November, 2021 kan være til stor nytte : https://nyheder.tv2.dk/krimi/2007-06-05-chauffoer-laaste-roever-inde-i-taxi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maximus 267 Skrevet 18. November, 2021 Haha , sidste bil jeg prøvede det med , var Audi A4 fra en 13-14 stykker. Sørg for at børn ikke sidder alene i en bil fra VW gruppen , uden at nøglen er et andet sted end børnene . De skal ikke være ret gamle før de ved hvad en fjernbetjening er . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massage er fedt 250 Skrevet 19. November, 2021 Har lige checket at såvel citroen Berlingo og C1 kan låses op af knap i instrumentpanelet - så her er der frit spil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1497 Skrevet 19. November, 2021 Sååå - når det kommer til stykket så er der måske slet ikke nogle biler som ikke kan låses op indefra? Lad os få nogle konkrete eksempler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 19. November, 2021 Jogge skrev, for 13 timer siden: Sååå - når det kommer til stykket så er der måske slet ikke nogle biler som ikke kan låses op indefra? Lad os få nogle konkrete eksempler. Ford Mondeo. Har haft sådan en. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg