Hop til indhold
SteveHolmes

Maiken - LIDERLIG autentisk Dansk sygeplejerske MILF på 48 år med C-skåle leger på Bryggen

Recommended Posts

Guest 69manden
SteveHolmes skrev, for 1 time siden:

Er der nogen som har erfaring med denne dame som de vil dele? 

https://annoncelight.dk/showad/319148

Ih, hvor er det godt at høre.. Jeg har været forbi denne dejlige og frække, samt skønne kvinde på Bryggen, fik lavet en hurtig aftale over mail,en sen aften, der gik lidt tid mellem svarene, et par minutter, men lidt efter modtog jeg den rigtige adresse med mere. Jeg havde aftalt 15-20min og mens hun lå der på sengen, den gang, roste jeg hendes krop,pæne bryster og missen, som jeg startede med at slikke mens jeg legede med hendes bryster, som hun nød til fuld tilfredshed, kan kun sige, at det var en sand fornøjelse og ikke mindst rigtig dejlig nydelse for både hende og mig, efter hele turen, tiden var næsten gået, sad vi og snakkede lidt frem og hun er rigtig sød, hyggelig at snakke med. Så jeg kan godt anbefale at du tager kontakt til hende og lave en aftale og komme hjem til hende og nyde hende, ikke mindst hinanden fra du kommer ind af døren,til du går ud af døren, med et lækkert smil på læben og pungen tømt, her mener jeg ikke pengepungen..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...