Hop til indhold
DKC

Denice Klarskov

Recommended Posts

Læste lige denne artikel på BT, og tænker da jeg gerne vil melde mig i koret, om en fræk stund med Denice...

Dog er jeg ikke helt sikker på,hvordan man kommer i kontakt med kvinden, eller hvordan det kunne komme til at ske...

https://www.bt.dk/kendte/denice-klarskov-og-hendes-mand-har-vaeret-sammen-i-20-aar-men-har-ogsaa-sex-med?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1637223920

Del dette indlæg

Link til indlæg
DKC skrev, for 21 minutter siden:

Læste lige denne artikel på BT, og tænker da jeg gerne vil melde mig i koret, om en fræk stund med Denice...

Dog er jeg ikke helt sikker på,hvordan man kommer i kontakt med kvinden, eller hvordan det kunne komme til at ske...

https://www.bt.dk/kendte/denice-klarskov-og-hendes-mand-har-vaeret-sammen-i-20-aar-men-har-ogsaa-sex-med?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1637223920

Prøv google eller krak, søg på hendes navn ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest numsekenderen
DKC skrev, for 1 time siden:

Facebook

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hrolandj

Nu handler det jo faktisk mere om, at det er Mark, der knalder lidt tøs'pi'r ved siden af hans forhold til Denice - som primært knalder andre på film. Jeg kom meget sammen med dem i starten af hendes karriere, hvor hun og Mark 'kun' havde været sammen i et par år. Iøvrigt er de nok det mest 'perfekte par' Jeg nogensinde har mødt; der er en kæmpe respekt mellem dem og de har ingen hemmeligheder for hinanden. Er man i samme rum som dem så kan man virkeligt mærke den kærlighed, der er mellem dem - og den er ikke skolepige/skoledreng kvalm; den er dét poeter har forsøgt at beskrive igennem historien!

En af grundene til at Mark har knaldet andre tøser er, bl.a., at Denice har arbejdet 3 måneder i træk i USA, hvor han så har haft sit arbejde og noget nær et singleliv. Og Mark er en pæn ung mand med en strålende charme, som kan flirte trusserne af stort set hvem som helst, der har en puls. 

I skal nok læse artiklen mere som en hyldest til deres kærlighed til hinanden end som en invitation til at kneppe Denice....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...