Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Besøgte Freya Fantasy hos Seductions Girls og det var ikke en dårlig oplevelse.

Freya Fantasy - Seduction Girls + FreyaFantasy - Annoncelight

Havde ringet og aftalt en tid cirka 20 min senere hos Seductions. Hvad jeg ikke forstår er at Freya så i mellemtiden kan nå at blive 15 min forsinket.Det er sgu dårlig stil af SG.

Men anyway bliver vist en i rummet og 2 min senere bliver der banket på døren og en smilende Freya kommer ind. Freya kunne minde lidt om en kylie Minogue men med et flot smil og glimt i øjet, lidt a la naboens datter.  Freya har en bodystocking på med hofteholder og lange net strømper. Pengene skifter hænder og så er det tid til at smide tøjet.

Vi starter med at krammme og desværre kysser Freya ikke. Lidt et minus i min verden men det vidste jeg på forhånd. Hun får gjort mig godt stiv og samtidig får hun smidt bodystocking. Nu sætter hun sig på knæ og fremtryller et kondom som sad fast i hendes hofteholder, lidt a la stripperens dollarsedler. Hun giver et ok blow job, kunne  havde ønsket at hendes opmærksomhed havde involveret mine kugler mere men hun sender små frækker blikke, så man føler sig som konge.  Op i sengen, hvor vi skifter, så jeg kan smage på hende, hvilket vi vist begge nyder, ellers er hun utrolig god til at fake.

Ender i 69'eren inden at hun uden at slippe min pik med munden, drejer sig underliv ned mod pikken og i en bevægelse, går i gang med ride mig. Som bryst mand er det fantastisk at se naturlige bryster, der er perfekte, dog er de gjort mindre men stadig vildt lækre. Herfra går det derud med forskellige positioner inden afslutning i revers cowgirl. Hendes numse er lækker og vist hun tilbyd græsk, havde jeg taget imod det tilbud. Fik tilbudt at komme udover hendes røv men endte med en ordentlig ladning på hendes bryster aka børnehaven på tur.

Freya 8 / 10

Stedet 8 /10

Sex 8 / 10

var ikke helt oppe og ringe men tror at vi lige skulle have brudt isen. Freya er meget sød og sjov. 

Chancen for at jeg kommer er stor. Freya har min varmeste anbefaling. HUn er jo KYlie Minogue man bare har lyst til putte sig ind til mens man knepper 

Del dette indlæg

Link til indlæg
banditten2 skrev, for 57 minutter siden:

Havde ringet og aftalt en tid cirka 20 min senere hos Seductions. Hvad jeg ikke forstår er at Freya så i mellemtiden kan nå at blive 15 min forsinket.Det er sgu dårlig stil af SG.

Men anyway bliver vist en i rummet og 2 min senere bliver der banket på døren og en smilende Freya kommer ind.

Jeg er ikke helt med.

Altså - du ringer og bestiller en tid om tyve minutter: altså du ankommer til stedet tyve minutter efter, at du har ringet?

Er det rigtigt forstået?

To minutter efter, at du er blevet vist ind i rummet, kommer Freya ind til dig.

Hvor ligger hendes femten minutters forsinkelse?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da op. Freya ser dejlig ud!

Øv for Søren at hun ikke kysser og er hendes E skål ligefrem gjort mindre..?

Håber hun fortsætter. Det er så dejligt når hun har vagt om eftermiddagen for så kan vi der først har sent fri også nå hjem i bad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Spider skrev, den 18.11.2021 at 09:14:

Jeg er ikke helt med.

Altså - du ringer og bestiller en tid om tyve minutter: altså du ankommer til stedet tyve minutter efter, at du har ringet?

Er det rigtigt forstået?

To minutter efter, at du er blevet vist ind i rummet, kommer Freya ind til dig.

Hvor ligger hendes femten minutters forsinkelse?

Forsinkelsen opstår i at vi aftaler kl. 20.00 men Freya først dukker op 20.15. 

Man kan vælge at tage en kunde ind eller overholde ens aftale. Tænker at 5 min forsinkelse er ok. men 15 min. efter en aftale der indgået 20 min .tidigere er sgu en ommer

Del dette indlæg

Link til indlæg
banditten2 skrev, 1 time siden:

Man kan vælge at tage en kunde ind eller overholde ens aftale. Tænker at 5 min forsinkelse er ok. men 15 min. efter en aftale der indgået 20 min .tidigere er sgu en ommer

Enig i at det er dårlig stil. Men jeg tror også at der kan være tale om et kultursammenstød her. Jeg har adskillige i min omgangskreds der er tidsoptimister og det irriterer mig men jeg har også erfaret at jeg ikke kan lave dem om.

Men som jeg indleder med, så er det en lige lovlig frisk forsinkelse efter så kort tid - selv for andre kulturer og tidsoptimister.

Redigeret af AB455

Del dette indlæg

Link til indlæg
banditten2 skrev, den 21.11.2021 at 13:43:

Nåehh... på dén måde. Den havde jeg ikke lige fanget i første omgang. Men den er mig ikke ukendt.

For jeg er ked af at sige det - men forsinkelser af den slags varighed har jeg oplevet et utal af gange i min mangeårige 'karriere' som sexkøber.

Og i min verden er en forsinkelse på femten minutter desårsag ikke rigtig noget at tale om.

Det er jo ikke til at vide, hvad der er sket - det kan vi alle kun gætte på.

Én af de ting, der kan være sket, er, at - al den stund, du har ringet så kort tid inden den tid, du aftalte -  pigen måske på det tidspunkt har været i gang med din 'forgænger' på lagnet - og at tiden så er trukket ud. Jeg har selv ofte været én af dem, hvis tid er trukket ud - altså at den halve time hos pigen er gledet til at fylde tre kvarter eller noget i dén retning - ligesom jeg ofte har været den, der har siddet og ventet, medens en anden persons tid er trukket ud.

Det er dén slags ting, der sker - og i så fald er det sandsynligvis telefondamen, der har været lidt optimistisk og lovet for meget.

En anden ting, der er sket, kan være at en ligeledes optimistisk telefondame har troet, at hun kunne putte en gæst ind mellem den daværende og dig - ikke populært (heller ikke hos mig) - men den slags sker osse.

Eller der kan være sket mange andre ting - kun fantasien sætter grænser for, hvad vi kan gætte på.

I øvrigt - nu var det klokken 20:00 - så mener du måske, at hun først mødte op på klinikken et kvarter senere end hun skulle?

Sådan havde jeg ikke forstået det først, fordi klokken 20:00 er et atypisk tidspunkt at starte sin vagt på. Men når du skriver "dukker op" er det måske det, der er sket.

Det har jeg osse prøvet mange gange.

I øvrigt har flere klinikker netop den politik aldrig at aftale en tid over telefonen med en kunde i den første halve time af en given piges vagt af samme årsag.

Naturligvis er vores alle sammens tid kostbar - og det er min i høj grad osse. Ingen tvivl om det.

Men når man går på massageklinik, skal man ikke kun være sikker på at have penge nok med og ikke flere, end man kan undvære - man skal osse være forberedt på, at tiden kan glide. Så hvis man har en anden slags aftale om halvanden time, så skal man nok ikke lige regne med at kunne snuppe et massageklinikbesøg inden - jeg ville i hvert fald ikke gøre det.

Du kan vælge at se det på denne måde (sådan, som jeg ville se på det): du har været mega heldig, at du kan ringe og få en tid tyve minutter efter - det er yderst sjældent, at man kan det på klinik. Og du er blevet taget ind og har derfor været nummer ét i køen før alle andre, der i den mellemliggende tid kan have ringet eller bare være drysset forbi.

Og nummer ét i køen er ikke den værste plads.

Summa summarum - bortset fra at jeg og mange andre har prøvet det samme som du, er det naturligvis irriterende, hvis man har en stram tidsplan. Skylden er dog næppe pigens (med mindre det er, fordi hun er mødt for sent ind), måske telefondamens - men at beskylde hele Seduction Girls for dårlig stil i denne forbindelse er måske lige voldsomt nok. Skylden kan kun ligge på telefondamen eller pigen - ikke Seduction Girls som helhed, da disse hændelser hvor ofte, de end måtte forekomme, altid er enkelthændelser og ikke en del af konceptet.

Men vi skal nok ikke regne med, at disse hændelser på noget tidspunkt ophører med at indtræffe - når der nu er gået så lang tid, hvor de jævnligt er indtruffet. ;-)

Og så skal jeg nok undlade at komme med historien om dengang, jeg ventede i halvanden time på en pige, der sad hos frisøren og aldrig nåede at komme, inden jeg var nødt til at køre igen, fordi jeg skulle på arbejde. Og ej heller historien om, hvordan jeg sad på et værelse på førstesalen på en klinik i en provinsby og læste i Ekstra Bladet i to timer, inden der skete noget og... og... og...

Og i øvrigt slet ikke historien om, hvor mange krumspring jeg i min tid foretog mig for overhovedet at få en aftale med en pige, som havde to temmelig uforenlige egenskaber: høj popularitet og stor ustabilitet.

Men jeg er osse den tålmodige type - og alle disse piger var naturligvis piger, jeg kendte i forvejen - ikke ukendte 'førstegangspiger'.

Men hvad bilder jeg mig i øvrigt ind? Hér sidder jeg bare og ævler, medens du ærgrer dig over dit tabte kvarter. :-o

Hvor ér vi dog egentlig forskellige alle sammen.

Med højagtelse og bægersving - tålmodige Spider. :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
banditten2 skrev, den 18.11.2021 at 08:13:

Hej

Besøgte Freya Fantasy hos Seductions Girls og det var ikke en dårlig oplevelse.

Freya Fantasy - Seduction Girls + FreyaFantasy - Annoncelight

Men anyway bliver vist en i rummet og 2 min senere bliver der banket på døren og en smilende Freya kommer ind. Freya kunne minde lidt om en kylie Minogue men med et flot smil og glimt i øjet, lidt a la naboens datter.  Freya har en bodystocking på med hofteholder og lange net strømper. Pengene skifter hænder og så er det tid til at smide tøjet.

Vi starter med at krammme og desværre kysser Freya ikke. Lidt et minus i min verden men det vidste jeg på forhånd. Hun får gjort mig godt stiv og samtidig får hun smidt bodystocking. Nu sætter hun sig på knæ og fremtryller et kondom som sad fast i hendes hofteholder, lidt a la stripperens dollarsedler. Hun giver et ok blow job, kunne  havde ønsket at hendes opmærksomhed havde involveret mine kugler mere men hun sender små frækker blikke, så man føler sig som konge.  Op i sengen, hvor vi skifter, så jeg kan smage på hende, hvilket vi vist begge nyder, ellers er hun utrolig god til at fake.

Ender i 69'eren inden at hun uden at slippe min pik med munden, drejer sig underliv ned mod pikken og i en bevægelse, går i gang med ride mig. Som bryst mand er det fantastisk at se naturlige bryster, der er perfekte, dog er de gjort mindre men stadig vildt lækre. Herfra går det derud med forskellige positioner inden afslutning i revers cowgirl. Hendes numse er lækker og vist hun tilbyd græsk, havde jeg taget imod det tilbud. Fik tilbudt at komme udover hendes røv men endte med en ordentlig ladning på hendes bryster aka børnehaven på tur.

Freya 8 / 10

Stedet 8 /10

Sex 8 / 10

var ikke helt oppe og ringe men tror at vi lige skulle have brudt isen. Freya er meget sød og sjov. 

Chancen for at jeg kommer er stor. Freya har min varmeste anbefaling. HUn er jo KYlie Minogue man bare har lyst til putte sig ind til mens man knepper 

Hej Bandit

Tak for de søde ord - sammenligningen med Kylie Minogue kommer jeg til at leve længe på :D Jeg beklager, at jeg den pågældende dag blev forsinket - det er selvfølgelig ret træls, og ikke noget jeg normalt praktiserer ;* Men som andre i tråden påpeger, kan der være 100 faktorer, der spiller ind. Og den dag var der run på. Det ændrer selvfølgelig ikke på, det var kedeligt for dig at vente, men jeg håber ikke, det har afskrækker dig fra at besøge SG igen.

Kh Freya 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Freya skrev, den 3.12.2021 at 00:32:

Hej Bandit

Tak for de søde ord - sammenligningen med Kylie Minogue kommer jeg til at leve længe på :D Jeg beklager, at jeg den pågældende dag blev forsinket - det er selvfølgelig ret træls, og ikke noget jeg normalt praktiserer ;* Men som andre i tråden påpeger, kan der være 100 faktorer, der spiller ind. Og den dag var der run på. Det ændrer selvfølgelig ikke på, det var kedeligt for dig at vente, men jeg håber ikke, det har afskrækker dig fra at besøge SG igen.

Kh Freya 

Jeg kommer og besøger Kylie look alike igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tingel
ppd skrev, for 18 timer siden:

Men nu er Freyas profil væk ?! 

Noget af et chok..

Er det strengt taget nødvendigt at genoplive flere tråde for det her? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tingel skrev, for 21 minutter siden:

Er det strengt taget nødvendigt at genoplive flere tråde for det her? 

Mja'nej..

....Måske ikke, men det kunne være nogle der tidligere havde skrevet i pigens tråd, ville knytte en kommentar til det hele ? Ærgeligt at danske piger med et udseende og krop som Freya's pludselig er væk, når de er så pæne..

Del dette indlæg

Link til indlæg

PPD er bare den STØRSTE spammer herinde på eroguide. Genopliver MEGET gerne alverdens tråde som om det var brugerens pligt per natur. 

@Tingel nej der er ABSOLUT ingen grund til at genoplive tråde med den ene ligegyldige kommentar efter den anden. Jeg ville foreslå at man låser tråde automatisk efter 6 måneders inaktivitet eller måske 12 allerhøjst der vil vi slippe for at trådene popper op uden det mindste nyt bare fordi en eller anden bruger har en evindelig lyst til at kommentere ALLE tråde også flere år gamle tråde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øv.

Freya er åbenbart stoppet på Sesuctiongirls i Rødovre.

https://www.eroguide.dk/forum/profile/47677-freya/

Håber pigen fortsætter længe på PG her i 2024.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...