Krone 720 Skrevet 22. August, 2013 Jeg har igen Besøgt Sandra Sommer Horsens. Stedet er fint diskret og nem at finde med gps. Sandra har haft nogle ugers ferie og jeg har glædet mig til besøge hende igen. Gensyns glæden var stor og Sandra var i som altid i dejlig humør . Efter et dejlig varmt bad er jeg klar . Hun fortalte om at der var købt en ny støre seng og en ny lænestol. Startede med at kysse hinanden og det var rigtig godt . Jeg har fåret hende lagt ned i sengen og vi kysser lidt igen. Jeg kysser hendes store dejlige bryster og pirrer dem til at brystvorterne til de bliver hårde . Jeg begynder at slikker hende og hun bevæger underlivet i mens at hun bliver slikket. Hun bliver mere og mere våd. Hendes åndedræt går over i stønnen og det ender med en ret højlydt stor orgasme til hende . Vi kysser lidt igen. På med gummi og dejlig fransk til mig og det var ret godt. Jeg slikker Sandra en gang mere og man er ikke i tvivl om det tænder hende. Sandra bevæger underlivet i mens hun bliver slikket Efter stykke tid er hendes åndedræt går over i stønnen og det ender med en ret højlydt stor orgasme Sandra . Så er jeg klar til at bolle hende i sengen. Men Sandra har andre planer og hun har lyst til at prøve at bolle i lænestolen . Den var som skabt til det formål at bolle Sandra i en gang doggy style. Hvor jeg står på gulvet og Sandra er i lænestolen. Det er meget frækt og Sandra kan også rigtigt godt lide det. At dømme på hendes indlevelse på var det rigtig godt . Efter et stykke tid tilbage til sengen hvor Sandra bliver bollet bagfra liggende helt flad på sengen. Som altid kræver det sin mand at holder længde med den naturlige frække indlevelse som hun har. Til sidst måtte jeg overgive mig og jeg kommer i en stor dejlig udløsning udover hendes store bryster . Det var meget fræk oplevelse som jeg har haft lyst til at prøve . Tid til lidt hygge snak og et afsked kys . Det var en super dejlig fræk gfe jeg fik hos Sandra Sommer . Det var et super dejligt besøg hos hende. Det bliver bare bedre og frækkere jo flere gange jeg besøger hende . Det er lige meget hvilken tidspunkt på dagen jeg har besøgt Sandra på . Billeder menukortet priser mm http://www.voksenlisten.dk/sandrasommer23 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg