jpe 23 Skrevet 17. November, 2021 Er der nogen som har prøvet Malee på Hobrovej? Ikke at forveksle med Malai ved Skipperen/Vestre Alle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BaronVonKandis2 113 Skrevet 18. November, 2021 jpe skrev, for 11 timer siden: Er der nogen som har prøvet Malee på Hobrovej? Ikke at forveksle med Malai ved Skipperen/Vestre Alle. Har været forbi en enkelt gang. Så vidt jeg husker moden, men wellshaped kvinde i tætsiddende kjole. Gode bryster, udemærket massage. Har for vane ikke have trusser på, så sidder på din hånd når hun masserer også. Handjob som afslutning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 760 Skrevet 18. November, 2021 jpe skrev, for 15 timer siden: Er der nogen som har prøvet Malee på Hobrovej? Ikke at forveksle med Malai ved Skipperen/Vestre Alle. Lidt om begge steder du nævner. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jpe 23 Skrevet 18. November, 2021 Tak for input begge to. Det lyder lidt som at det er lidt 50/50 om der er mulighed for ekstra. Er der en annonce eller et nummer til Malee? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 760 Skrevet 18. November, 2021 jpe skrev, for 13 minutter siden: Er der en annonce eller et nummer til Malee? https://www.google.dk/m?q=malee+thai+massage&client=ms-opera-mobile&channel=new&espv=1 Giv gerne en tilbagemelding, har selv overvejet et besøg. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 18. November, 2021 North skrev, 1 time siden: Lidt om begge steder du nævner. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 18. November, 2021 grå skrev, Lige nu: ja det er et udmærket thai massage sted der er ejeren og engang imelle men extra pige fin fin service de er pæne og nemme at tale med og meget rimelig priser Kan varmt anbefales Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 18. November, 2021 North skrev, for 53 minutter siden: https://www.google.dk/m?q=malee+thai+massage&client=ms-opera-mobile&channel=new&espv=1 Giv gerne en tilbagemelding, har selv overvejet et besøg. /North Et udmærket sted kan anbefales 2 forskellige kvinder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jpe 23 Skrevet 26. November, 2021 Jeg fik en pris på 500 kr bare for massagen. Så jeg valgte et andet sted, hvor jeg vidste at jeg fik god massage til 400. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg