Hop til indhold
Eskimofyr

Danske Nanna

Recommended Posts

Guest Chopper

Har lige været inde på deres hjemmeside, synes ikke jeg kan finde noget om priserne.

Kan du fortælle om det, samt lidt om dit besøg, det lyder meget spændende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige været inde på deres hjemmeside, synes ikke jeg kan finde noget om priserne.

Kan du fortælle om det, samt lidt om dit besøg, det lyder meget spændende.

Engang kunne man se priserne men det er noget tid siden.

Det var ikke dyrt dengang ihvertfald.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pyha.

Har kun besøgt hende 2 gange.

og har valgt, et halv times hygge'

til 800 kr.

den første besøg var lidt svært, men det andet var vildt.

der er flere piger der på adressen, men har absulut danske nanna som favorit. selv om jeg ikke har prøvet det andre piger.

meen, hver sin smag. et besøg værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

Super anmeldelse Eskimofyr ( :P:P:P ) der må du da komme meget ..

M.V.H Knaldehunden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja fantastisk anmeldelse, den er virkelig brugbar :D:D

Kiggede lidt på deres hjemmeside, og det ligner godt nok et låsby-svendsen-hus med indhold fra div loppemarkeder i nærheden, og den hyggelige stue ligner et sted hvor ens mormor har samlet alverdens ting fra et langt liv....ha ha ha (husk det er kun min mening) så lad være med at blive stødt over det :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Svalereden: Stedet er sådan set meget pænt og rent med diskret parkering, men fra den diskrete parkering, skal man hen langs huset ud mod landevejen for at komme hen til indgangsdøren :evil:, hvor man så heldigvis kan gå lige ind og sætte sig i det fælles venterum. Indenfor er det rigtignok ligesom at komme hjem til mormor med sild i karry - men det kan også have sin charme at der er gjort noget ud af indretningen :D

Der tilbydes lidt af hvert på stedet, men de gange jeg har været der, har det sådan været de lidt mere modne damer 50+ - ikke at det gør noget - bare de er pæne velholdte, feminine og slanke, men overfor overvægtige husmoder/bedstemortyper står jeg altså af.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...