Hop til indhold
khans

Berlin i morgen

Recommended Posts

Jeg skal til Berlin i morgen, og vil høre om der er nogen steder, jeg bør besøge.

Artemis er et sikkert valg, men er der andre steder, som kan anbefales ?

FKK, klubber, sexkino eller andet 

Håber på gode input selvom det er i sidste øjeblik

Del dette indlæg


Link til indlæg
khans skrev, for 3 timer siden:

Artemis er et sikkert valg, men er der andre steder, som kan anbefales ?

FKK, klubber, sexkino eller andet 

Artemis er så stort, at der ikke rigtig er plads til andre FKK-klubber, men der skulle være en del swingerklubber - men hvis du kun er der i kort tid og ikke gider at støve rundt en hel aften i en halvmørk swingerklub eller sexkino og måske få lidt på den dumme af en kraftig trunte - så er det sikre valg med unge slanke og frække piger altså bedre ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var i Artemis som vel egentlig også var planen. Der er indført visning af coronapas og mundbind. Bindet bruges når man går rundt i klubben, men må tages af ved baren og når man sidder ned.

Indgangen var steget til 90 Euro, hvilket i sig selv er ok. Der er mad og drikke inkluderet og så naturligvis udsigten til et næsten ubegrænset antal afklædte piger.

Der er så mange, at man næsten bliver helt stresset. Der er overvægt af slanke piger, der går i ultra høje hæle og dermed virker endnu højere og slanke. De fleste er helt nøgne, bortset fra en lille håndtaske og går ellers og flasher bare bryster og i langt de fleste tilfælde en helt glatbarberet mis. Enkelte har bluser med fri udsigt til brysterne og enkelte så kort kjole uden noget på indenunder, at man tydeligt ser den barberede mis.

Mændene var i undertal og iklædt den obligatoriske badekåbe og badesandaler.

Det er lidt stressende, at man hele tiden bliver mødt med et halooo fra pigerne for at tiltrække opmærksomheden. Jeg holder meget af at se mig rundt og danne indtryk af pigerne.

Det startede med et blow i kinoen, men alle kunne se  og også heftige kys på brystvorterne, så banditten blev varmet op. Pigen var udstyret med meget store faste bryster, og en tur mellem dem med olie var skøn. jeg ønskede at gemme klatten til senere, hvilket var ok med hende.

Derefter lidt mad, so spises sammen med pigerne. Fin buffet efter min smag.

Der sad en smuk ung mørkhåret og naturlig pige og spiste. Sød og dejlig.

Det viste sig, at hun kom fra Flensborg og tog til Berlin. Smukt smil og små meget faste bryster med spændte niples. Det blev en GF omgang, hvor hun nød tungen på sine niples og selv slikkede mine nybarberede kugler og pik. hun kunne kunsten med at gøre det blødt og vådt. hun fik også en blød slikketur. efter at have spurgt om det og kvitterede med en spændt krop og små kramper i den barberede.

Efter aftale et blow som var aftalt at ende i munden, hvorefter ladningen i et cum kiss. det var frækt og lækkert. Måske lidt pervy, men jeg holder af det, Den salte smag som østers og tanken om at pikken lige har været i munden og skudt ladningen af der, hvorefter den skønne mund kysses med deling af safter er skøn.

Afslut med god tid til snak og lidt nys på de spidse bryster.

God afslutning på en god dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...