Hop til indhold
Zpy11

Storegade 316, Esbjerg

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/319591

Få varmen lyder overskriften, det var så den første løgn, for shit det var et koldt rum  der blev vist ind i.

Aftalen gik på massage og fuld pakke til intet mindre end 1500kr. Det er vel ok hvis oplevelsen er i top, men det kan jeg så afsløre ikke var tilfældet.

Blev modtaget af en middelaldrene dame, som ikke er hende på billederne. 
Hun lovede guld og grønne skove, og det startede sådan set også ganske ok. Massagebænken var ganske behagelig og nye håndklæder osv, og da hun startede massagen med lidt hårde tryk på kroppen, håbede jeg stadig på god massage.

Det blev dog aldrig til mere end blot middelmådigt velvære massage, som ikke gjorde underværker, men dog heller ikke blot var oliesjask. Ved slutningen af massagen gjorde hun klar til anden akt, dog ingen pirring eller noget inden, nej direkte på med gummiet på et halv stift lem. Prøvede flere gange at forklare hende at det der krævede lidt mere lir, men det havde hun ikke tid til. Efter lidt tid lykkedes det dog for mig selv at gøre den kampklar, men så begyndte hun allerede at beklage sig over tiden, og den var faktisk langt fra gået. Gjorde mig færdig mens hun stønnede uendeligt falsk, og så var det ellers bare med at komme ud.

Det var første og sidste besøg på den adresse, havde ellers læst rimelige anmeldelser her, men måske en anden pige? 
Det var nok noget nær det ringeste sex jeg nogensinde har fået, så meget for hendes løfter om god sex. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hvorfor vendte du ikke om da du konstaterede at det ikke var hende på billederne? Jeg har selv været på besøg på stedet to gange. Den første gang var ok sex men ikke prangende. Anden gang gik jeg igen da det ikke var hende på billederne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er et rigtigt godt spørgsmål. Var vel naiv og tænkte at hende her kunne vel være en lige så god oplevelse, men af skade bliver man klog.

Udvalget af steder i området bliver mindre og mindre. Synes fandme der er mange steder af ringe kvalitet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zpy11 skrev, den 18.11.2021 at 08:46:

Ja det er et rigtigt godt spørgsmål. Var vel naiv og tænkte at hende her kunne vel være en lige så god oplevelse, men af skade bliver man klog.

Udvalget af steder i området bliver mindre og mindre. Synes fandme der er mange steder af ringe kvalitet. 

Der er efterhånden super langt imellem en god oplevelse med thai pigerne synes jeg. Elsker tanken om en fræk thai, men har sku bare kostet alt for meget efterhånden at finde en der virkelig kan sit kram. Lidt lige som at man skal kysse en pokkers masse frøer før man finder prinsen. personligt gider jeg ikke kysse flere frøer ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er trist at læse denne streng, at noget så lovende så hurtigt er blevet et sted som ikke appellerer til besøg mere. 

Hvad skete der lige på adressen, nogen der ved besked? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...