Hop til indhold
tykvan

Zen og erfaringer med ydelser?

Recommended Posts

Hvad tilbyder de ældre damer?

Ja, de tilbyder f.eks:

"Zen Tantramassag er en sensuel, erotisk præget massage for både mænd og kvinder. Vi har hentet inspiration i tantramassagen, og vores massører vil udfordre dine sanser, tirre, massere, drille og sørge for velbefindende i topklasse.

Massøren vil være påklædt, og tantramassage indeholder ikke sex".

Sidst jeg fik tantra-massage i Hamburg stod der at der ikke forekom udveksling af sex, men alligevel lagde den søde dame min hånd på sit lår og indikerede at jeg gerne måtte gå på opdagelse medens hun gjorde mig færdig :D . Skal så siges hun var nøgen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg efterlyser erfaringer med kvaliteten af Zen Thaiwelness ydelser.

Er der nogen der har erfaringer? Hvad tilbyder de ældre damer?

Hej, endelig en sreng hvor jeg føler at jeg kan bidrage med noget sagligt ;)

Jeg har været på Zen i Taastrup et par gange.

Første gang fik jeg en middelmådig massage, dog uden at det var prangende :| . Jeg blev ikke tilbudt "exstra", hvilket heller ikke gjorde så meget :| For det første tændte hun mig overhovedt ikke, og for det andet snakkede hun usandsynligt meget. Hun var da sød nok, men noget fjantet og pjanket :roll: , et "turn off" for mig :cry:

Der skal da være humor, ja, men ikke så meget at det ligefrem går hen og bliver pinligt :cry:

Da jeg var færdig og havde fået mit kluns på, tog jeg pengene frem og gav hende dem, hun smilede og pludselig "dikke dikkede" hun mig på sjoveren, vel og mærke uden på tøjet, samtidigt med at hun udbrød "dik-dik-dik-dik" og sagde, "måske næste gang". :oops:

Tænk, jeg syntes at det var SÅ akavet og jeg følte mig pinlig på hendes vejne :oops: Samtidigt tænkte jeg for mig, at det var nu nok sidste gang at jeg frekventerede Zen.

Ca. en måned efter havde jeg dog brug for massage igen, tiden var knap, så jeg tog alligevel chancen og gik til Zen, i håbet om at det var en anden der tog imod mig :P ØV, det var det ikke, det var hende igen, hun kunne huske mig, og da hun under massagen mere end kraftigt insinuerede at jeg kunne få mere, blev jeg bare mere og mere irreteret :evil: Det blev igen "kun" til massage hos Zen.

På vej ud så jeg dog en virkelig køn og ung på pige, så jeg ved at der er nogen på stedet :lol:

Hende som jeg fik massage af var vel omkring de 40-45 år, og umiddelbart så det ud som om at hun havde fået et par ansigtsløftninger, det skal jeg dog ikke kloge mig på.

Jeg tror dog ikke at Zen bliver besøgt igen af mig, da jeg ikke er god nok til at sige "Jeg går igen" såfremt det måtte være være hende der tog imod mig igen :|

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...