Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde efterspurgt erfaringer med Jessi under efterlysninger. Umiddelbart var det positive erfaringer, så jeg besluttede mig for at besøge hende..

Jeg får aftalt 30 minutters FP til 1000,-. 

Jeg bliver lukket ind af mutter, og Jessi kommer kort efter - iført en meget stramtsiddende kjole der virkelig fremhæver hendes flotte slanke figur - og jeg kan bekræfte, at det er hende på billederne. Efter en ok massage begynder hun at lege med mine nosser og mit mellemkød, og det er noget andenpiloten godt kan lide. Da jeg bliver vendt om, begynder hun massagen af andenpiloten, og snart står han op i cockpittet. 

Det bliver til en dejlig gang fransk og dansk, hvor hun ikke er bange for hverken berøring eller at tage imod. Hun gør intet seksuelt uden kondom, da hun gerne vil passe på sig selv (meget forståeligt). Under hele akten er hun meget smilende og nærværende.

Jeg kunne godt finde på at tage en omgang mere på et tidspunkt :)

Redigeret af MrPilot

Del dette indlæg


Link til indlæg
v8ren skrev, for 19 timer siden:

Tilbyder hun pussy slide `? :-o

Det gjorde hun sidste gang hun var i landet, og jeg synes at hun har givet mig den absolut bedste oplevelse jeg har modtaget med både b2b/slide - Jeg besøgte hende flere gange, og kan kun tilslutte mig de positive bemærkninger. Jeg ærger mig meget over at jeg ikke længere arbejder på Sjælland, så min mulighed for et genbesøg er meget lille :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
v8ren skrev, den 20.11.2021 at 14:34:

Pleb, var det i Høng, jeg mener at have besøgt hende der, for ca 2 år siden ?

Hun var helt fantastik :razz:

Det var i Høng ja.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...