Hop til indhold

Recommended Posts

exostar skrev, for 8 timer siden:

Frækkert??

hun ligner en ombygget mand 

Jeg er da glad for at du siger "ligner".....Har du besøgt hende, siden du kan komme med den påstand?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 20 timer siden:

Jeg er da glad for at du siger "ligner".....Har du besøgt hende, siden du kan komme med den påstand?

Nej jeg siger netop “ligner”.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har sku da været der! :) men i min iver for at gufle mere og mere julemad ind, har jeg da glemt at give en anmeldelse ;)

rigtig flot pige, brysterne virkede ikke som almindelige silikonebryster, men var faktisk rigtig bløde.

Massagen var lang, og i den bløde ende (som jeg faktisk godt kan lide), men manglede noget Pirring.

hun gav et hammer godt økoblow, hvor jeg var lige ved at skyde den af, hun stoppede heldigvis inden :D :lol:

men selve sexen var intetsigende og manglede indlevelse fra hendes side - virkelig synd, for hun havde en fantastisk krop.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenGenertetype skrev, for 22 timer siden:

Jeg har sku da været der! :) men i min iver for at gufle mere og mere julemad ind, har jeg da glemt at give en anmeldelse ;)

rigtig flot pige, brysterne virkede ikke som almindelige silikonebryster, men var faktisk rigtig bløde.

Massagen var lang, og i den bløde ende (som jeg faktisk godt kan lide), men manglede noget Pirring.

hun gav et hammer godt økoblow, hvor jeg var lige ved at skyde den af, hun stoppede heldigvis inden :D :lol:

men selve sexen var intetsigende og manglede indlevelse fra hendes side - virkelig synd, for hun havde en fantastisk krop.

Hvad var priserne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...