Big3lover 1096 Skrevet 16. November, 2021 https://annoncelight.dk/showad/331514 Nogen der har besøgt frækkerten her? .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 454 Skrevet 23. November, 2021 Ja jeg kikker også på hende , er ved at kikke damerne igennem for hvem jeg skal besøge i morgen, nu må vi se.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 304 Skrevet 24. November, 2021 Frækkert?? hun ligner en ombygget mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1096 Skrevet 24. November, 2021 exostar skrev, for 8 timer siden: Frækkert?? hun ligner en ombygget mand Jeg er da glad for at du siger "ligner".....Har du besøgt hende, siden du kan komme med den påstand? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 304 Skrevet 25. November, 2021 Big3lover skrev, for 20 timer siden: Jeg er da glad for at du siger "ligner".....Har du besøgt hende, siden du kan komme med den påstand? Nej jeg siger netop “ligner”.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1096 Skrevet 29. December, 2021 Stadig ingen der har været der?..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenGenertetype 6 Skrevet 29. December, 2021 Jeg har sku da været der! men i min iver for at gufle mere og mere julemad ind, har jeg da glemt at give en anmeldelse rigtig flot pige, brysterne virkede ikke som almindelige silikonebryster, men var faktisk rigtig bløde. Massagen var lang, og i den bløde ende (som jeg faktisk godt kan lide), men manglede noget Pirring. hun gav et hammer godt økoblow, hvor jeg var lige ved at skyde den af, hun stoppede heldigvis inden men selve sexen var intetsigende og manglede indlevelse fra hendes side - virkelig synd, for hun havde en fantastisk krop. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HardWorker 43 Skrevet 30. December, 2021 DenGenertetype skrev, for 22 timer siden: Jeg har sku da været der! men i min iver for at gufle mere og mere julemad ind, har jeg da glemt at give en anmeldelse rigtig flot pige, brysterne virkede ikke som almindelige silikonebryster, men var faktisk rigtig bløde. Massagen var lang, og i den bløde ende (som jeg faktisk godt kan lide), men manglede noget Pirring. hun gav et hammer godt økoblow, hvor jeg var lige ved at skyde den af, hun stoppede heldigvis inden men selve sexen var intetsigende og manglede indlevelse fra hendes side - virkelig synd, for hun havde en fantastisk krop. Hvad var priserne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenGenertetype 6 Skrevet 30. December, 2021 skal jeg være helt ærlig, så kan jeg faktisk ikke huske det, men mener at det enten var 1300 eller 1500 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1096 Skrevet 30. December, 2021 Hun vil ha' 1000 for en halv time. Det lyder lidt dyrt, anmeldelserne taget i betragtning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg