Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Ja jeg kikker også på hende , er ved at kikke damerne igennem for hvem jeg skal besøge i morgen, nu må vi se..

Skrevet
  • Author
exostar skrev, for 8 timer siden:

Frækkert??

hun ligner en ombygget mand 

Jeg er da glad for at du siger "ligner".....Har du besøgt hende, siden du kan komme med den påstand?

Skrevet
Big3lover skrev, for 20 timer siden:

Jeg er da glad for at du siger "ligner".....Har du besøgt hende, siden du kan komme med den påstand?

Nej jeg siger netop “ligner”.. 

• 1 month later...
Skrevet

Jeg har sku da været der! :) men i min iver for at gufle mere og mere julemad ind, har jeg da glemt at give en anmeldelse ;)

rigtig flot pige, brysterne virkede ikke som almindelige silikonebryster, men var faktisk rigtig bløde.

Massagen var lang, og i den bløde ende (som jeg faktisk godt kan lide), men manglede noget Pirring.

hun gav et hammer godt økoblow, hvor jeg var lige ved at skyde den af, hun stoppede heldigvis inden :D :lol:

men selve sexen var intetsigende og manglede indlevelse fra hendes side - virkelig synd, for hun havde en fantastisk krop.

Skrevet
DenGenertetype skrev, for 22 timer siden:

Jeg har sku da været der! :) men i min iver for at gufle mere og mere julemad ind, har jeg da glemt at give en anmeldelse ;)

rigtig flot pige, brysterne virkede ikke som almindelige silikonebryster, men var faktisk rigtig bløde.

Massagen var lang, og i den bløde ende (som jeg faktisk godt kan lide), men manglede noget Pirring.

hun gav et hammer godt økoblow, hvor jeg var lige ved at skyde den af, hun stoppede heldigvis inden :D :lol:

men selve sexen var intetsigende og manglede indlevelse fra hendes side - virkelig synd, for hun havde en fantastisk krop.

Hvad var priserne?

Skrevet

skal jeg være helt ærlig, så kan jeg faktisk ikke huske det, men mener at det enten var 1300 eller 1500

Skrevet
  • Author

Hun vil ha' 1000 for en halv time. Det lyder lidt dyrt, anmeldelserne taget i betragtning.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.