Hop til indhold
OldGentlemann

Autentisk Golden Shower for entusiaster

Recommended Posts

BlackMagic2020 skrev, for 2 minutter siden:

KLAMT

Hentyder du til din egen holdning?

Selvom jeg heller ikke ønsker mig i mandens sted, så ser de begge ud til at have en fest. Det kan vi jo godt anerkende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 23 minutter siden:

KLAMT

“Klam kommentar”.

Kan vi ikke snart slippe for disse personligt fordomsfulde kommentarer?  

Jeg er ikke Golden Shower fan men jeg anerkender andres lyster - og så er det da en fascinerende scene uanset ens sexuelle præferencer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk marketings stunt. Forsiden af alle medier i det meste af verden. Godt planlagt, helt ubetalelligt for et nærmest ukendt band:-) 

Redigeret af Jmk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter.den.store
AB455 skrev, for 6 timer siden:

Hentyder du til din egen holdning?

Selvom jeg heller ikke ønsker mig i mandens sted, så ser de begge ud til at have en fest. Det kan vi jo godt anerkende.

Har blokeret denne bruger for længe siden. Han bidrager ikke med noget konstruktivt eller positivt her. Kun barnlige kommentar og gentagende spørgmål om link til piger. Har aldrig læst en anmeldelse fra hans side.. Kan kun anbefale dig at gøre det samme @AB455

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter.den.store skrev, for 2 minutter siden:

Har blokeret denne bruger for længe siden. Han bidrager ikke med noget konstruktivt eller positivt her. Kun barnlige kommentar og gentagende spørgmål om link til piger. Har aldrig læst en anmeldelse fra hans side.. Kan kun anbefale dig at gøre det samme @AB455

Mee too :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter.den.store skrev, for 1 time siden:

Har blokeret denne bruger for længe siden.

Lyder interessant. Hvordan gør man det? Er der en funktion?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 3 minutter siden:

Lyder interessant. Hvordan gør man det? Er der en funktion?

Jep.
Klik på din profil navn og gå ned og klik på ignorerede brugere. Der taster du det brugernavn du vil ignorere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Jep.
Klik på din profil navn og gå ned og klik på ignorerede brugere. Der taster du det brugernavn du vil ignorere. 

Tak og bye, bye @BlackMagic2020 :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
BlackMagic2020 skrev, for 1 time siden:

HAhahahahahahahaah

Undskyld mit nok dumme spørgsmål men hvorfor er du egentlig herinde? :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tv 2 skrev, 1 time siden:

Undskyld mit nok dumme spørgsmål men hvorfor er du egentlig herinde? :rolleyes:

Tak @Tv 2, nu kan jeg konstatere at det virker fantastisk, det med at med at sætte brugere til ignorerings-listen. Jeg kan kun se banditten i dit citat, så det er nok ret begrænset hvor meget mere jeg kommer til at høre fra ham, herefter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
OldGentlemann skrev, for 11 timer siden:

Hun har også - efter min mening - en “lidt” lækker røv :P

Ja uanset hvad man er til, så er det sku den frækkeste sene jeg har set, håber virkelig den må gi bonus og ej straf men selvfølge hver sin smag, man har dog stadig ret til at fravælge at se indslaget såfremt man syntes det er klamt, dette gælder alle, også xxxxxxxxxxxx :P

Iøvrigt dybt respekt fordi hun gør det og turde :P

Eller sagt på en anden måde, vi har kun det sjov vi selv pisser på :rolleyes: go aften derude 

Redigeret af Tv 2
Manglende tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke fantasi til at forestille mig omfanget af det ramaskrig, der ville lyde, hvis det var en mandlig kunstner, der havde pisset på et kvindeligt publikum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...