Fyr37dk 86 Skrevet 16. November, 2021 Emily in Rødekro! super Japan Sex Goddess! Ready to please you! - Annoncelight Er der nogen der har været ved hende her? hun har vist haft annoncen oppe et par uger, og der er intet om hende herinde. Hvis ja, er det så den person man møder, eller er det som en anden bruger skrev om en fra rødekro, at det var en dame på mindst 50. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2681 Skrevet 16. November, 2021 Min erfaring er, at hvis det ligner modelbilleder, så er det modelbilleder. Er selv blevet snydt på stedet, hvor jeg gik i fælden med en kvinde der langt fra var som billederne i annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hubby 61 Skrevet 17. November, 2021 Japanere kan i virkeligheden være kinesere, der er handlet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havemand 284 Skrevet 19. November, 2021 Der er tale om kinesere, men jeg fik ikke indtryk af, at de var handlet. Den ene talte flydende tysk, og hende talte jeg ret meget med. Hun virkede slet ikke til at være handlet. Tværtimod. Men du skal være opmærksom på, at de tilbyder sex uden kondom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. November, 2021 hubby skrev, den 17.11.2021 at 23:24: Japanere kan i virkeligheden være kinesere, der er handlet. Hvis du har nogensom helst mistanke om at de er handlet, har du faktisk pligt til at melde det til politiet. Hvis ikke bør du ikke sprede sådanne rygter da det kan ødelægge en helt legitim forretning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hubby 61 Skrevet 20. November, 2021 Det var Andrea, som antydede det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg