Hop til indhold

Recommended Posts

goodfuck skrev, for 59 minutter siden:

Skiltet er ude igen, og det blinker open i vinduet

Takker for info,   må få kigget på stedet når kalenderen siger man er på de kanter :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da thai-situationen i Horsens er ret jammerlig pt., besluttede jeg mig for at give stedet her et skud.
Og det var ikke svært at booke en tid.

Der var to kvinder på stedet: En midaldrende (i 40'erne gætter jeg på), som taler nogenlunde dansk og som passer biksen, mens indehaveren er væk, og en yngre slank pige, som netop er ankommet. 
Den ældre viste mig ind i massagerummet, og jeg fik lige et glimt af den yngre, som forsvandt ind i et andet rum med en kunde. Min massør gør tilsyneladende kun det; masserer, men hun gjorde det (med det internationalt anerkendte bolle-håndtegn) klart, at den yngre kunne assistere med andet end massage. Jeg valgte i første omgang massage til 400 kr. Udgangspunktet var meget blide olie-kærtegn, men hun kunne godt instrueres i at tage lidt mere fat. Det blev dog aldrig super godt, selvom kvinden var sød og venlig. Og der var ingen forsøg på at hjælpe ekstrakøb på vej. Efter aftørring med papir på ryggen og "vend dig om", blev jeg spurgt om hun skulle bede den yngre kvinde komme ind. Valgmulighederne var (bolle-håndtegn og tunge-i-kind). Den yngre kvinde havde et ret sødt smil, da jeg mødte hende ved indgangen, så jeg var nysgerrig og takkede ja til FP til 1100 kr. (700 oven i de oprindelige 400).  Hun kom snart ind og lagde ud med at smide tøjet. Hun smilede lidt genert, da jeg betragtede hendes velformede krop komme til syne. "20 minutes with me". Hun lagde ud med at tage glidecreme i hænderne og vække mig til live med hænder og bryster. Blidt og ret rutineret. Herefter rakte hun ud efter et kondom, som hun fik rullet nedover mit nu lidt gladere lem. Jeg fornemmede, at næste skridt nok var .. hendes skridt .. på min pik, hvilket jeg syntes var lidt hurtigt. Så jeg spurgte om jeg måtte slikke hende, hvilket hun ikke havde noget imod. Og da vi først var kommet godt i gang, havde hun åbenlyst SLET ikke noget imod det :)  Efter hun var glad og lettere over-følsom på de nedre regioner, en gang missionær.

Efter endt seance spurgte jeg til et bad. Jeg er ikke sikker på, at de selv ville have tilbudt det. Brusefaciliteterne, som var opstillet i køkkenet lige ved siden af den tøende aftensmad var nødtørftige, men fungerede. Jeg tror mest den var tiltænkt de ansatte.

Alt i alt en ok oplevelse uden at være prangende. Jeg synes stadig den yngre var ret sød. Skulle jeg komme igen er det pga. hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...