Guest Æ tømrer Skrevet 16. November, 2021 Hejsa folks. Er der nogen der har været hos Mayra? https://annoncelight.dk/showad/316598 Kan det virkelig passe det er hende man møder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 208 Skrevet 16. November, 2021 Æ tømrer skrev, 1 time siden: Hejsa folks. Er der nogen der har været hos Mayra? https://annoncelight.dk/showad/316598 Kan det virkelig passe det er hende man møder? Ja det er hende du møder...... Nu skal vi bare lige finde ud af hvor hun opholder sig, og hvor længe. For jeg skal i -DEN grad aflægge besøg hos hende.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 636 Skrevet 16. November, 2021 Æ tømrer skrev, for 2 timer siden: Hejsa folks. Er der nogen der har været hos Mayra? https://annoncelight.dk/showad/316598 Kan det virkelig passe det er hende man møder? Hun er anmeldt flere gange herinde, og hvilken kvinde,man tror det er løgn med så meget kvinde på een gang på hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
( o Y o ) + XXL 49 Skrevet 16. November, 2021 (edited) Ståpik skrev, for 2 timer siden: Nu skal vi bare lige finde ud af hvor hun opholder sig, og hvor længe. hun bliver i Odense i 2 uger (svare hun) og der er i Odense C (Skt. jørgensgade) Redigeret 16. November, 2021 af ( o Y o ) + XXL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 16. November, 2021 (edited) Nogen der kender priser? for er det hende på billederne man møder så skal jeg afsted Redigeret 16. November, 2021 af most wanted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1419 Skrevet 16. November, 2021 Uanset hvad så er de billeder i hvertfald foto-shoppet. Så er meget spændt på at høre når nogen har besøgt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 208 Skrevet 18. November, 2021 Så er der aftale i hus til på lørdag..;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Æ tømrer Skrevet 18. November, 2021 Stadig ikke nogen der har været forbi her? Jeg håbede på at man ikke skulle være den første til at prøve lykken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 208 Skrevet 18. November, 2021 Æ tømrer skrev, for 59 minutter siden: Stadig ikke nogen der har været forbi her? Jeg håbede på at man ikke skulle være den første til at prøve lykken. Jamen hvis ingen prøver inden lørdag, så skal jeg nok give en beretning da jeg har aftale med hende..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eje 106 Skrevet 21. November, 2021 Ståpik skrev, den 18.11.2021 at 15:24: Jamen hvis ingen prøver inden lørdag, så skal jeg nok give en beretning da jeg har aftale med hende..... Er der så en beretning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 21. November, 2021 Eje skrev, for 2 timer siden: Er der så en beretning? Der er en anmeldelse under - anmeldelser... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eje 106 Skrevet 22. November, 2021 22 cm and thick skrev, for 16 timer siden: Der er en anmeldelse under - anmeldelser... Ok Dén kan jeg så bare ikke finde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 22. November, 2021 Eje skrev, for 3 timer siden: Ok Dén kan jeg så bare ikke finde. Overskriften på anmeldelsen er ellers den samme som denne efterlysning. I skrivende stund ligger den som nr. 4 på listen over anmeldelser. Men flink som jeg er skal jeg da gerne linke til den. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
K.s. 1 Skrevet 26. November, 2021 Hvor på Skt.jørgensgade? Jeg bor selv i gaden så det ville være måske nemt lige at smutte forbi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1105 Skrevet 26. November, 2021 K.s. skrev, for 22 minutter siden: Hvor på Skt.jørgensgade? Jeg bor selv i gaden så det ville være måske nemt lige at smutte forbi Så er gaden da heller ikke længere….. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 26. November, 2021 K.s. skrev, for 1 time siden: Hvor på Skt.jørgensgade? Jeg bor selv i gaden så det ville være måske nemt lige at smutte forbi Så vidt jeg ved er der kun to steder på skt jørgens gade det kan være 33c eller 198 det er to kendte adresser, jeg kender til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg