Hop til indhold
OldGentlemann

Candy/Jane fin Thaimassage i Husum

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/330067

Jeg havde et fint besøg hos Jane/candy i Husum.

Kommunikationen var hurtig og effektiv på Dansk. Andre har skrevet, at hun er svær at få kontakt med. Det mærkede jeg ikke.

Stedet var nemt at finde, en Thaiklinik ud til en større vej med et lille “vindfang”, som man kan gemme sig i, hvis man har behov for det.

Jane er en sød og talende kvinde i 30’erne. Hun skriver selv buttet, og hun har lidt om maven, men alt i alt en nogenlunde fast og alligevel blød krop.

Massagen var okay, ikke så hård. Hun havde meget fokus på mine ben, selvom der var andre, der trængte mere.

Sexen var også ganske udmærket og ganske almindelig. Hun var meget aktiv og jeg fik alle de stillinger jeg ønskede, og kunne frit røre hvis jeg ville. Hun havde moderat lyd på, som dog var lidt påtaget.

Hun kyssede godt, oral uden gummi, sex selvfølgelig med.

Hun er en sød og snakkende kvinde, måske lidt husmoderagtig. Der var god tid og en behagelig atmosfære.

Jeg kunne godt komme igen pga. hendes søde personlighed og den god atmosfære.

Redigeret af OldGentlemann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 2 timer siden:

Holder billederne? Har hun så store bryster?

Billederne er sikkert af hende, men de viser så lidt, så det er svært st sige.

men hun har fine store bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 7 timer siden:

Billederne er sikkert af hende, men de viser så lidt, så det er svært st sige.

men hun har fine store bryster.

Tak, og hvad var prisen for sådan en omgang?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DenSøde

Jeg forsøgte at lave en aftale i starten af ugen. Efter en lidt forvirrende sms korrespondance, havde vi lavet en aftale kl. 13:00.

En halv time før fik jeg en ny sms med beskeden "Vi ses kl. 15:00". Da jeg svarede, at vi havde en aftale kl. 13:00 fik jeg blot at vide, at hun var optaget. Jeg skrev til hende, at hun kunne glemme det, hvorefter jeg lavede en aftale med Nena.

Kl. 18:00 samme aften skrev hun om jeg kunne komme nu, for nu var hun ledig :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, jeg havde ingen problemer, det var meget nemt og straight.

DenSøde skrev, den 23.11.2021 at 07:58:

Jeg forsøgte at lave en aftale i starten af ugen. Efter en lidt forvirrende sms korrespondance, havde vi lavet en aftale kl. 13:00.

En halv time før fik jeg en ny sms med beskeden "Vi ses kl. 15:00". Da jeg svarede, at vi havde en aftale kl. 13:00 fik jeg blot at vide, at hun var optaget. Jeg skrev til hende, at hun kunne glemme det, hvorefter jeg lavede en aftale med Nena.

Kl. 18:00 samme aften skrev hun om jeg kunne komme nu, for nu var hun ledig :huh:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...