Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har været på besøg I godsbanegade 27 og vil dele deres erfaringer ? Der anonnceres med 4 nystartede, superfeminine transer.... Hvad kan man forvente m.h.t. udseende, alder, priser, stedet etc. glæder mig til at høre nærmere :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Ok. Tak Nille. Det er vist for langt væk for mig :)

Skrevet

Hej Rin

Flere at de transer du finder i Godsbanegade 27 finder du også på Thai corner på istedgade. Der er et par stykker der er MEGET lækre, petit, men også et par stykker under middel.

• 2 weeks later...
Skrevet

Hej Rin

Flere at de transer du finder i Godsbanegade 27 finder du også på Thai corner på istedgade. Der er et par stykker der er MEGET lækre, petit, men også et par stykker under middel.

Har været på Thai Corner et par gange men gået med uforettet sag. Jeg ville hade at komme i lag med en tøs med en diller. Nogen der har et godt råd til at skelne skidt fra kanel, udover stemmen (som ofte ligger i et kvindeleje) og strubehovedet?

Skrevet

Hej

Et rigtig godt råd er, STIK hånden ned mellem benene, hvis du er det mindste i tvivl :-=

Kh

Servicesboy

Min gode mand, den slags rygter er du ikke berettiget til at bringe til torvs!

Har været på Thai Corner et par gange men gået med uforettet sag. Jeg ville hade at komme i lag med en tøs med en diller. Nogen der har et godt råd til at skelne skidt fra kanel, udover stemmen (som ofte ligger i et kvindeleje) og strubehovedet?

Skrevet

Er det det sted der ligger overfor XXDark?

Skrevet

ellers også kik, på deres fødder er det en str. 42 :lol: og en hånd på samme str. som din :lol:

så må der ringe en klokke hos dig :twisted:

• 2 weeks later...
Skrevet

Er der nogen der har været på besøg I godsbanegade 27 og vil dele deres erfaringer ? Der anonnceres med 4 nystartede, superfeminine transer.... Hvad kan man forvente m.h.t. udseende, alder, priser, stedet etc. glæder mig til at høre nærmere :)

Hvor annoncere de (link please)?

• 3 weeks later...
Skrevet

De annoncerer ikke. Du skal ned på Thai Corner for at møde dem. Hvis du bare har en lille mistanke om at det er mænd, så er det mænd. På den måde går du ikke helt galt i byen ;-)

Skrevet

Det er en klinik. Det er en helt almindelig beboelsesopgang og klinikken ligger i kælderen. Til venstre for opgangen er der et neonskilt med "open" i kældervinduet. På dørtelefonen nederst til vestre står der "love klinikken". Jeg skulle have været forbi Ellen i går, men hun ringede aldrig tilbage og jeg vandrede hvileløst rundt omkring Fisketorvet for at få tiden til at gå. Kom i tanker om at der vidst var gang i den på denne adresse og tog chancen. Der ligger i øvrigt noget der hedder "XX Dark" eller noget i den stil på den modsatte side. Tror det er en slags swingerklub eller lignende, der er heftig aktivitet. Ringede på i nr. 27 og der skete ingenting. Efter 30 sekunder ringede jeg på igen og denne gang blev der svaret. En sød pige på ca. 30-35 år tog imod og sagde de kun havde ladyboys nu. Fint med mig, det var jo det som skulle testes. Blev vist ind i et vildt lille værelse med vinduer ud til gården. Der lå en menu på sengen, som så temmelig slidt ud. Der var ikke meget at vælge imellem, men valgte en cocktail til 1.800 for en time. Pigen der skulle massere mig hed Sara og er vel 25-30 år (er elendig til at bedømme alder). Hun er petit, men man kan godt se det er en ladyboy. Hun havde glemt et par enkelte hår på benene under barberingen, som stak en lille smule, men det glemte jeg hurtigt. Smed mig på maven og hun gik igang med den tantra massage jeg havde bestilt. Hun startede med ryg og nakke, men efter 15 minutter og lidt benmassage begyndte hun på rimeligt engelsk at tale om min røv og fokuserede mere og mere på den. Hun er vildt godt til at pirre pik + røv samtidig og jeg blev skrub liderlig og begyndte at glæde mit til "vend dig om" sætningen. Hun delte nu rundhåndet ud af sorte kys. Hun ar en spids tunge og hun går dybt ind, dejlig følelse. Massagen var nu blevet til en finger i røven og hun havde helt styr på sagerne. En finger blev til 2 og jeg tror faktisk hun endte på en 3-4 stykker inden hun pludselig sagde til mig "are you ready for the big one". Jeg tænkte det måtte være en dildo og at jeg nok ikke døde af at prøve det, men efter mit "ja" forlod hun kort lokalet og kom igen med to gummihandsker, som hun trak på. Der blev jeg sgu ærligt talt lidt nervøs. Hvis hun troede hun skulle fiste min røv, som var jomfru indtil i går, så kunne hun glemme det. Hun masserede løs med flere fingre og kunne forme sine hænder/fingre, så jeg faktisk på et tidspunkt troede hun var ved at liste sin pik op i mig, men jeg kunne dog mærke gummihandsken og var derfor ikke i tvivl. Da der var ca. 20 min. tilbage af tiden trak hun sig pludselig lidt tilbage og blev stille. Jeg var ved at eksplodere og tænkte nu skal jeg vende mig, men nej... Nu lagde hun sig oven på mig og presse langsomt sin pik (nu med kondom på) op i mig. Jeg blev sgu lidt paf og tænkte "wow, hvad fanden sker der her". Hendes pik er vel en 15-16 cm., så den kunne jeg godt rumme og efter hun havde være lidt forsigtig i starten begyndte hun at gå til makronerne. Det er en meget underlig følelse når man aldrig har prøvet det før, men også liderligt som én i helvede. Hun knaldede mig for fulde gardiner i ca. 20 minutter og endte med at hviske i øret på mig "I'm coming" og det var så endnu en speciel følelse, da det jo ligesom plejer at være omvendt. Efter hun havde sundet sig lidt skulle jeg jo gøres færdig, men jeg var også ved at eksplodere. Hun genoptog de sorte kys og lagde sig så jeg kunne kæle for hendes stadigvæk halvstive pik. Jeg kom og var fysisk færdig. Helt færdig. Kunne dårligt gå ned til togstationen bagefter. Min følelser er lidt blandet med hele oplevelsen. Det var piv frækt og liderligt, men jeg opdagede samtidig at jeg stadigvæk mest er til en sød pige i lækre lokaler. Nogen gange er man bare i humør til noget andet og når den lyst kommer over mig vil jeg helt sikkert vende tilbage hertil. De er 4 ladyboys og 1 pige på stedet. Jeg kom i øvrigt uanmeldt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.