Hop til indhold
Guest Tv 2

Opdeling af Jylland

Recommended Posts

Guest Tv 2

Kære Eg hvorfor ikke opdele Jylland feks. Midt på om muligt Vejle, der er vel ingen grund til os i Skagen læser om liderlige mænd i Kruså, selvom det er der de fleste liderlige mænd bor samt 3 kants området, hvilket taler for sig selv :rolleyes: derfor er der i forvejen flest tråde herom, og nok derfor de fleste Gpér er der, i hvert fald dem som trækker flest tråde? Igen hvad ska vi bruge det til os som bor i Skagen :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

folk kan jo ikke finde ud af om århus ligger i sønderjylland eller nordjylland  og det samme om kolding ,så det er nok en dum ide 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tv 2 skrev, 1 time siden:

Kære Eg hvorfor ikke opdele Jylland feks. Midt på om muligt Vejle, der er vel ingen grund til os i Skagen læser om liderlige mænd i Kruså, selvom det er der de fleste liderlige mænd bor samt 3 kants området, hvilket taler for sig selv :rolleyes: derfor er der i forvejen flest tråde herom, og nok derfor de fleste Gpér er der, i hvert fald dem som trækker flest tråde? Igen hvad ska vi bruge det til os som bor i Skagen :rolleyes:

Eroguide er opdelt nok i forvejen i både efterlysninger og anmeldelser - en opdeling som nemt kunne undværes, hvis blot folk kunne finde ud af at lave en ordentlig overskrift indeholdende: bynavn/område, pigens og evt. klinikkens navn + bringe et link nede i teksten - dette ville også overflødiggøre en ekstra opdeling af Jylland !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det samme problem med annoncelight..Der ville da være smart at man kunne søge i en radius af feks. 30 km det er da mere overskueligt… man gider vel næppe køre fra den ene ende af Vestjylland til den anden (og oftes er steder i midt Jylland tættere på .. Lemvig - Esbjerg  er da et pænt stort område 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Comp skrev, for 4 timer siden:

Det samme problem med annoncelight..Der ville da være smart at man kunne søge i en radius af feks. 30 km det er da mere overskueligt… man gider vel næppe køre fra den ene ende af Vestjylland til den anden (og oftes er steder i midt Jylland tættere på .. Lemvig - Esbjerg  er da et pænt stort område

Du hakker bare de nærmeste bynavne ind og ser hvad der popper op - desværre er mange piger begyndt at helgardere, så man ved at søge på  f.eks. Viborg nemt får søgeresultater, der dækker helt til Rødekro ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
Jernsvinet skrev, for 17 timer siden:

Eroguide er opdelt nok i forvejen i både efterlysninger og anmeldelser - en opdeling som nemt kunne undværes, hvis blot folk kunne finde ud af at lave en ordentlig overskrift indeholdende: bynavn/område, pigens og evt. klinikkens navn + bringe et link nede i teksten - dette ville også overflødiggøre en ekstra opdeling af Jylland !

Netop derfor burde den deles op, men det er så nogen som ikke kan, (nogen og nok mange kender vel næppe til ordet Geografi) og derfor opstår spørgsmålet ofte, er der nogen som kender hende (ofte hinde) uden egentlig yderligere info (jeg er bare liderlig så find venligst en kvinde til mig, på forhånd tak sku der nok have stået) og da de ikke kender op og ned på Verdenskortet og Danmarkskortet vil det da helt klart være en stor fordel hvis den Jylland var delt på midten, så igen ku os som bor i Skagen nøjes med at læse 50 % af de elendige forespørgelser (spøgelser) herinde og igen, at lære de nye hvordan man laver en fyldes gørende overskift kommer næppe til at ske, derfor 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig, men ikke bare Jylland, jeg tænker generelt de større byer burde være nemmere at finde. Som bosiddende i Odense, så er Middelfart lige så langt væk som København eller Skagen i mine øjne. Hvis dette er umuligt at implementere, så synes jeg Jernsvinet kommer med et godt forslag om standardisering af overskifterne, så de let kan søges. Jeg prøver selv at følge denne opdeling når jeg anmelder: Navn - By - Score

På den måde kan læseren hurtigt danne overblik, uden at skulle læse alle detaljer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 16.11.2021 at 16:29:

Du hakker bare de nærmeste bynavne ind og ser hvad der popper op - desværre er mange piger begyndt at helgardere, så man ved at søge på  f.eks. Viborg nemt får søgeresultater, der dækker helt til Rødekro ;-)

Ja men det er ikke altid du ser alle annoncer så.. har ofte prøvet og ændre søge kriterier og så popper der nye op i samme område.. men det er jo nok noget med hvad pigerne vinker af ????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløj

Jeg syntes gennem tiden herinde der er kommet rigtig mange gode forslag til opdeling af forummet på kryds og tværs,

Men lige lidt sker der....nu kan man jo så sige at admin og hans gæve grønne mænd er tilfredse med sådan som det ser ud?

Eller det store hus som den tekniske afdeling for design, der sikkert ligger på 5 sal i det store hus...der sikkert ligner Bøje Nilsen Højhus i Avedøre...(med al det husleje og div, som vores kære Admin har belært mig om der er i omkostninger og div. HOST)...og der er ikke elevator....siden der aldrig sker noget på det punkt med designet.:huh:

Og den kære Admin "vimser" ikke liiiiiiiiiiige op på 5 sal...nej!:ph34r:

Men nu kommer forslaget til opdeling af forummet:

En afdeling for: BORNHOLM!:D:P

Hvornår har man hørt om anmeldelser fra Bornholm? nej vel? det er jo fordi der ikke er et sted at placere dem!:D

Sådan

Bornholm!:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
Comp skrev, 1 time siden:

Ja men det er ikke altid du ser alle annoncer så.. har ofte prøvet og ændre søge kriterier og så popper der nye op i samme område.. men det er jo nok noget med hvad pigerne vinker af ????

Netop problemet, hvad Gp (meget tit udenlandske vinker af) Jylland er længere end min, derfor gider jeg sjællen skrive med en som er i Kruså, min når sjællen længere end til Ålbæk og så så skal det være på en go aften :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 16.11.2021 at 00:14:

Eroguide er opdelt nok i forvejen i både efterlysninger og anmeldelser - en opdeling som nemt kunne undværes, hvis blot folk kunne finde ud af at lave en ordentlig overskrift indholdende: bynavn/område, pigens og evt. klinikkens navn + bringe et link nede i teksten - dette ville også overflødiggøre en ekstra opdeling af Jylland !

Enig... Det er SÅ nemt, hvis folk bare gider læse retningslinjerne på EG vedr. overskrift m.m..  Men når det er sagt, så finder man hurtigt ud af hvilken slags....... Mænd der er herinde.. Og der bliver man nok nød til at skære det ud i pap.. Så måske det eneste rigtige er at opdele hele danmarks byer i hver sin gruppe... De kan starte med alle byer der starter med A.....  Fordi A er det første bogstav i alfabetet;):rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, 1 time siden:

De kan starte med alle byer der starter med A....

Dur ikke - sidst jeg ville til Ålborg - dukkede den slet ikke op på google maps ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det politiske forum er lukket, og opdeling af Jylland må da vist i den grad siges at være politisk.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Er det ikke i det hele taget lidt arbitræt med opdelingen? Ret mange af os piger rejser jo rundt og besøger forskellige dele af landet. En anmeldelse skrevet 3 dage efter besøget kan handle om en pige som allerede er rejst igen, og den pige, man gerne vil finde en anmeldelse af i Jylland, kan have adskillige anmeldelser i Sjælland sektionen som ikke dukker frem i søgningen. 

Super fint med lidt inddeling for overskuelighedens skyld, men der er næppe anledning til at findele landet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tv 2 skrev, den 15.11.2021 at 22:45:

Kære Eg hvorfor ikke opdele Jylland feks. Midt på om muligt Vejle, der er vel ingen grund til os i Skagen læser om liderlige mænd i Kruså, selvom det er der de fleste liderlige mænd bor samt 3 kants området, hvilket taler for sig selv :rolleyes: derfor er der i forvejen flest tråde herom, og nok derfor de fleste Gpér er der, i hvert fald dem som trækker flest tråde? Igen hvad ska vi bruge det til os som bor i Skagen :rolleyes:

Jeg tror, der er mange liderlige mænd, der ofte eller lejlighedsvis kører igennem trekantsområdet på vej til fra Fyn/Sjælland eller på vej nord-/sydpå - og ca. midtvejs er det jo godt med en lille opkvekker uden at det umiddelbart opdages af lillemor (jo, måske hvis han kommer hjem og er lidt for begejstret) - og så kan jeg da godt forstå at der er mange glædespiger, der har valgt at opslå et domicil i netop det område, da de her har det største kundepotentiale ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
Jernsvinet skrev, for 11 timer siden:

Jeg tror, der er mange liderlige mænd, der ofte eller lejlighedsvis kører igennem trekantsområdet på vej til fra Fyn/Sjælland eller på vej nord-/sydpå - og ca. midtvejs er det jo godt med en lille opkvekker uden at det umiddelbart opdages af lillemor (jo, måske hvis han kommer hjem og er lidt for begejstret) - og så kan jeg da godt forstå at der er mange glædespiger, der har valgt at opslå et domicil i netop det område, da de her har det største kundepotentiale ;-)

Tak, ja både dit og Nannas indslag giver mening, jeg havde ikke lige tænkt over at Trekantsområdet var en seksuel kaffepause på turen, troede i første øjeblik blot der fandtes flest liderlige mænd i netop dette område, nok om det men lad os bede til at alle (speciel ny) skriver Bynavn eller område i overskriften fremover (selvom det er utænkeligt) go weekend til alle alligevel :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...