Hop til indhold

Recommended Posts

Gammel rotte skrev, for 2 timer siden:

 Enig, men det var det så ikke rigtigt. Hun må være helt ny i det, og anede ikke hvad hun lavede.

Skal jeg forstå det sådan at du har været der??? Men at det var en kedelig tur :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, den 24.11.2021 at 08:42:

Ja, det har jeg og det var kedelig

Hej GR. Håber jeg kan vække din erindring om dit besøg:-) Jeg har stadig en nysgerrighed på den kønne Yochi. Var hun helt inaktiv = slap pik? eller måtte du gerne røre og sutte  hende? Rørte hun ikke ved dig, eller skulle hun nødes til at gøre det. Hun tilbyder B2B - var det noget du  prøvede? hvis.... var hun så nøgen? Min erfaring er, at de oftest kan "overtales" til at være mere på, ja måske liderlige, med den rette sutte teknik m.m.

Ellers go bagjul og ønsket om at dejligt nytår

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 1955. Jeg tror at jeg måske var første kunde overhoved, og det var ikke ret spændende. Jeg sutter egentlig ikke, og gjorde det heller ikke her, så det kan jeg ikke sige noget om. Jeg fik hende til at være aktiv med gummi på, men hun påstod at hun kom næsten med det samme. Gad ikke tjekke gummiet for at se om det var rigtigt. Jeg er sikker på at hun er blevet mere erfaren og bedre nu. Give it a go.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 6 minutter siden:

Hej 1955. Jeg tror at jeg måske var første kunde overhoved, og det var ikke ret spændende. Jeg sutter egentlig ikke, og gjorde det heller ikke her, så det kan jeg ikke sige noget om. Jeg fik hende til at være aktiv med gummi på, men hun påstod at hun kom næsten med det samme. Gad ikke tjekke gummiet for at se om det var rigtigt. Jeg er sikker på at hun er blevet mere erfaren og bedre nu. Give it a go.....

Tak for meget hurtigt og berigende svar. Hun er nu i spil til mit sidste besøg i 2021 som er på onsdag.

Godt nytår

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, den 27.12.2021 at 16:44:

i lige måde, og god tur. :-)

Tid bestilt til imorgen. Kan du berige mig med et ca mål på hendes vedhæng? Mere så jeg ved hvad jeg skal forvente at møde.

 

pft

 

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, den 27.12.2021 at 16:39:

Tak for meget hurtigt og berigende svar. Hun er nu i spil til mit sidste besøg i 2021 som er på onsdag.

Godt nytår

Giver du lige en frisk anmeldelse efterfølgende. Smuk ser hun jo ud men der skal jo mere til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Silverback48 skrev, for 13 timer siden:

Giver du lige en frisk anmeldelse efterfølgende

Det blev desværre ikke til noget, da hun skulle ha 2.000 for 1 timed FP, og det turde jeg ikke, når jeg havde Gamle Rottes anmeldelse i frisk erindring. Så jeg tog på besøg hos Emmy i stedet. se evt. min anmeldelse andetsteds.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...