Hop til indhold
Joey Joe Joe

Amanda i Rødekro - erfaringer?

Recommended Posts

Hun er slet ikke ny i Rødekro -hun kommer med jævne mellemrum -i kortere tid -Angiveligt bor hun i kbh. og læser... Men synes det er en undertone af hun er handlet desværre... Men hun er sød og ung -noget grov i det bygnings/hudmæssigt...

Jeg havde en time med hende -i starten havde hun travlt -men efterhånden slappede hun af, og vi talte og hyggede os...;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i dag besøgt Andrea i Rødekro. Hun er en dejlig fyldig Hausfrau, son snakker uafbrudt på tysk. På samme adresse er Amanda, som skriver, hun er portugiser. Hun er handlet og er fra Ungarn. Der er også en japaner. De fleste japanere i Danmark er i virkeligheden kinesere, som også er handlede. De kan ikke sproget og har nogle til at skrive deres tekst på dansk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 15.11.2021 at 22:25:

Hun er slet ikke ny i Rødekro -hun kommer med jævne mellemrum -i kortere tid -Angiveligt bor hun i kbh. og læser... Men synes det er en undertone af hun er handlet desværre... Men hun er sød og ung -noget grov i det bygnings/hudmæssigt...

Jeg havde en time med hende -i starten havde hun travlt -men efterhånden slappede hun af, og vi talte og hyggede os...;-)

 

Er billederne af hende? Eller er de fra nettet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, 1 time siden:

Er billederne af hende? Eller er de fra nettet?

Det er hende -måske redigeret lidt;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ligner Amanda meget godt. Når hun er skæv, er hun mega vild. Men når hun ikke er skæv er hun trist og har ingen lyst. 

Tror jeg har besøgt hende 4 gange hvoraf de 2 var verdensklasse når det bare skal være lige på og hårdt. 

Men sidste gang jeg besøgte hende gik det op for mig at hun ikke er frivilligt der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2

Undskyld afsporing, men hvordan får man lyst til sexe med en handlet pige (uanset hvor hun kommer fra, måske bare mig som falder ved siden af, det er så ikke første gang) 

Men i min verden lyder det som noget hen af betalt voldtægt men sådan er vi så forskellig, beklager naturligvis min tankegang :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...