Hop til indhold
Emptyman

Nogen der kender til Marielundvej i Herlev?

Recommended Posts

Har en aftale i morgen på en adresse på Marielundvej i Herlev. Fra søgning herinde kan jeg se, at nogle tidligere har været i området til noget thaimassage. Ud fra Google Maps ligner det, at der på adressen kun er nogle lagerbygninger, ikke noget der ville minde om en almindelig lejlighed, så det virker lidt sketchy. Er der nogen, der kan fortælle lidt om, hvad det er for nogle faciliteter? Er der bademuligheder f.eks.? Havde regnet med fællesbad. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas

Mig bekendt er der i hvert fald 2 steder på den vej du omtaler.

Det ene sted har jeg været hos en dansker, men på gangen rendte nogle østpiger også rundt. Der blev dog sørget for, at "der var fri bane", når man skulle frem og tilbage til det (okay) rum, hvor løjerne fandt sted. Brusebadet var meget lille, men der var vand i hanen.

Det andet var også et sted, hvor der var mere end en pige, men igen blev der sørger for fri bane. Her så jeg ikke badefaciliteterne.

Begge adresser (i to forskellige"blokke") er på 1. sal i en erhvervsbygning, hvor der bl. ligger et værksted i stueetagen i en af de andre opgange. Selv på en søndag var der aktivitet.

Jeg vil sige, at det hverken er helt skidt eller helt godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 16 minutter siden:

Mig bekendt er der i hvert fald 2 steder på den vej du omtaler.

Det ene sted har jeg været hos en dansker, men på gangen rendte nogle østpiger også rundt. Der blev dog sørget for, at "der var fri bane", når man skulle frem og tilbage til det (okay) rum, hvor løjerne fandt sted. Brusebadet var meget lille, men der var vand i hanen.

Det andet var også et sted, hvor der var mere end en pige, men igen blev der sørger for fri bane. Her så jeg ikke badefaciliteterne.

Begge adresser (i to forskellige"blokke") er på 1. sal i en erhvervsbygning, hvor der bl. ligger et værksted i stueetagen i en af de andre opgange. Selv på en søndag var der aktivitet.

Jeg vil sige, at det hverken er helt skidt eller helt godt.

Tak for informativt svar! :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...