Hop til indhold
Latexsjoveren

Camille Deluxe - Pussy Galores

Recommended Posts

Luksus Babe….står der i Camilles annonce på AL……….Jeg er enig :) Jeg har leget med hende nogle gange nu og er til stadighed imponeret over at hun, trods hendes unge alder udviser en ro og et engagement på lagnet, som jeg ellers synes, jeg skal år tilbage for at finde, faktisk jeg skal helt tilbage til ”Susanne Legelysten” som jo stoppede for snart længe siden (Til dem som ikke har mødt/kender til Susanne – brug søgefunktionen) - jaah, I min lille verden, synes jeg (næsten) jeg har fundet en ny og ung udgave af ”Legelysten” i @Camille Deluxe

Men, hvad så med sexen…….Camille er i den grad serviceminded og jeg får sexen, som jeg godt vil have den, med det twist som jeg godt kan li, så intet at klage over her :) - alt er med gummi forstås.

Stedet……..vi har mødtes på Pussy Galores, som har masser af gode/gratis p-pladser tæt på (kommer langvejs fra, så det vigtigt for mig) og med hensyn til diskretion finder jeg, at det er Ok. Det er stort set kun, hvis der står nogle ved busstoppestedet lige ved døren, at det kan være et problem.

Eneste downside ved PG er, at jeg nogle gange er stødt på en telefondame som måske er lidt træt eller det er sidst på vagten og det er der kommet nogle ”Sjove” samtaler ud af ved booking af tid :)

Summa Summarum........I mine øjne, bygger denne form for nærkontakt, jo i sidste ende også på kemi samt egen tilgang/attitude til pigen/legen. Jeg synes at hun gør det perfekt, også selv om det er en tung arv at løfte og at hun så er ”Girl of my Dreams” gør det jo bare endnu bedre. Hvis man er til en lækker ung og kæk pige, som giver den gas på lagnet, er hun det perfekte valg…………..jeg er til det :)

https://annoncelight.dk/showad/324185

Vh Latexsjoveren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Las

"Eneste downside ved PG er, at jeg nogle gange er stødt på en telefondame som måske er lidt træt eller det er sidst på vagten og det er der kommet nogle ”Sjove” samtaler ud af ved booking af tid ."

Jeg har osse haft en lidt mærkelig oplevelse med en teledame på PG. Hun var på ingen måde diskret.  En af grundene til, at jeg måske ikke kommer der igen.

Redigeret af Las
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ChristianX
skitlandet-sverige skrev, for 14 minutter siden:

er hendes bryster lavede?

Det var også min tanke. Jeg er kun til ægte bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Las skrev, den 16.11.2021 at 21:59:

"Eneste downside ved PG er, at jeg nogle gange er stødt på en telefondame som måske er lidt træt eller det er sidst på vagten og det er der kommet nogle ”Sjove” samtaler ud af ved booking af tid ."

Jeg har osse haft en lidt mærkelig oplevelse med en teledame på PG. Hun var på ingen måde diskret.  En af grundene til, at jeg måske ikke kommer der igen.

Og jeg har det stik modsat med telepigerne på Pussygalores.dk . 

Jeg værdsætter deres direkte tone og lidt kantede, kinky humor, robust og kærlig. De er sgu da skønne, og jeg har egentlig lyst til at tale længere med dem end mit ærinde berettiger. Hvorfor? De har livserfaring. Taler klart. En spade er en spade. Og en rose er en rose.

En anmeldelse værd her på Eroguide.

Tak I skønne telepiger på PG. 6 stjerner  ud af sex.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...