Hop til indhold
Ragner

KINGA MEGA GOD OPLEVELSE

Recommended Posts

Hej dudes, 

https://annoncelight.dk/showad/291103

Jeg vil sige at Kinga's besøg var alle pengene værd!! Hun var meget imødekommende og taler faktisk rigtigt godt engelsk. I går har jeg har haft besøg af hendes kollega "Merci" som også var en rigtig god oplevelse. Da jeg gik på nettet for at læse om kinga fandt jeg tråden som har fået som mærkeligt feedback. Jeg kunne ikke forstå det, da jeg dagen før havde en god erfaring med Merci. 

Så klart, jeg var nødt til at prøve kinga af! (yes, I took one for the team) 

Vi havde aftalt kl 19 i dag, og hun skrev 5 minutter inden som aftalt. Her inviteret jeg hende ind, og bilen kørte væk stille og roligt. 

Jeg tilbudt Kinga lidt juice og så snakkede vi lidt på sofaen. Jeg vil sige at hun var mega relaxed, og der gik måske 5 minutter hvor hun var klar til lidt action. Så efter 5 minutter gik vi ind i soveværelset hvor jeg tænder for musikken (hun kan ikke lide Rock music) så jeg klart det med noget bedroom music på YouTube. 

Her begyndte hun at tage hendes tøj af, mens hun kigger mig i øjnene. Jeg tog også mit tøj af og så spurgte hun mig hvad jeg ønskede. Jeg gad godt og ligge lidt og rør ved hendes dejlige krop! Efter et par minutter fik jeg et blowjob fra hende hvor hun sagde at jeg bare skulle sige til hvis jeg vil have sex. Det gjorde jeg så efter 5 minutter hvor vi havde sex i forskellige stillinger det næste 30 minutter. 

Jeg vil sige, at det er ikke det sidste gang at jeg får besøg af hende! Det er edermame også dejligt at hun taler så godt engelsk som jeg synes er vigtigt da jeg ikke taler tysk. 

Derefter tog vi et hurtigt bad, og røg en smøg lide inden hun kørte igen. 

Prisen var som aftalt, dog var der 100 kroner kørselsgebyr da jeg befinder mig i sommerhuset langs vestkysten. 

Som sagt, det var alle pengene værd! Jeg glæder mig til at se kinga igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min kone fortæller mig dagligt, at jeg er utrolig godtroende, men den her anmeldelse hopper jeg simpelthen ikke på. :D Godt forsøgt Kinga, men nej, jeg har nu endnu mindre lyst til dig end før.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nce skrev, for 8 minutter siden:

Min kone fortæller mig dagligt, at jeg er utrolig godtroende, men den her anmeldelse hopper jeg simpelthen ikke på. :D Godt forsøgt Kinga, men nej, jeg har nu endnu mindre lyst til dig end før.

Lol dude, jeg holder fast i at det var mega godt B) det er jo dit loss, hun får mine varmeste anbefalinger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ragner skrev, for 16 timer siden:

Lol dude, jeg holder fast i at det var mega godt B) det er jo dit loss, hun får mine varmeste anbefalinger. 

hej hvad er der galt med dem der kretiserer kinga jeg har også haft besøg af hende flere gange og hun er en rigtig sød og i mødekommende pige 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sergent-254 skrev, for 2 timer siden:

hej hvad er der galt med dem der kretiserer kinga jeg har også haft besøg af hende flere gange og hun er en rigtig sød og i mødekommende pige 

Jeg forstår der heller ikke. Har også haft hende på besøg. Uden problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sergent-254 skrev, for 3 timer siden:

hej hvad er der galt med dem der kretiserer kinga jeg har også haft besøg af hende flere gange og hun er en rigtig sød og i mødekommende pige 

 

Horus skrev, for 52 minutter siden:

Jeg forstår der heller ikke. Har også haft hende på besøg. Uden problemer.

Jeg har intet problem med Kinga, for jeg kender hende ikke, men som jeg også skriver i mit svar til Ragner, er anmeldelsen af hende problematisk for mig, sproget han bruger, og at det er hans første indlæg overhovedet, samt oprettet sin profil umiddelbart lige før det, gør at jeg ikke stoler på at han er ægte, men det kan da nemt være et problem jeg har, og at fordi der efterhånden har været så mange falske profiler oprettet herinde, med endnu flere falske anmeldelser, bare gør mig mistroisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nce skrev, for 5 timer siden:

 

Jeg har intet problem med Kinga, for jeg kender hende ikke, men som jeg også skriver i mit svar til Ragner, er anmeldelsen af hende problematisk for mig, sproget han bruger, og at det er hans første indlæg overhovedet, samt oprettet sin profil umiddelbart lige før det, gør at jeg ikke stoler på at han er ægte, men det kan da nemt være et problem jeg har, og at fordi der efterhånden har været så mange falske profiler oprettet herinde, med endnu flere falske anmeldelser, bare gør mig mistroisk.

Slet ikke noget problem her heller :) Det er tit ret mistænkeligt. Men vi har alle haft en 1 anmeldelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde besøg af denne dejlige kvinde i går. Hun er smukkere end billederne siger, dejlig let at tale med på Engelsk. Har en fantastisk krop, dejlig sex. Kan kun anbefale et møde med den dejlige kvinde.

Mister12

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...