Hop til indhold
Prikken

Aarhus: DIN favorit indenfor grøn massage

Recommended Posts

Jeg flyttede til Aarhus for 3 år siden og har siden "pløjet" de lokale thai steder igennem.  Jeg har fundet frem til mine 3 favoritter når det gælder grøn massage, men jeg kunne godt tænke mig at ryste posen og høre hvem, der er din(e) favorit(ter) :-)
Tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Mayuree i Skødstrup. Men jeg kender nogle piger som masserer virkelig godt, og også er legesyge efterfølgende. Derfor har jeg ikke jagten ren grøn massage længe. 
For år tilbage var den i Gl. Munkegade god,  og også Jasmin i Frederiksgade. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 11 timer siden:

Mayuree i Skødstrup. Men jeg kender nogle piger som masserer virkelig godt, og også er legesyge efterfølgende. Derfor har jeg ikke jagten ren grøn massage længe. 
For år tilbage var den i Gl. Munkegade god,  og også Jasmin i Frederiksgade. 

Hvem af de legesyge synes du giver den bedste massage (grundigt, noget der løsner infiltrationer)? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Prikken skrev, for 10 minutter siden:

Hvem af de legesyge synes du giver den bedste massage (grundigt, noget der løsner infiltrationer)? 

Det må være Nalee. 
Hun er på Frederiksbjerg
Jeg har lavet en anmeldelse af hende for nylig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Clint*

Mayuree, hvis man ønsker en ( i mine øjne) smuk pige, rigtig god massage, god stemning og godt humør kombineret med fantastisk pirring uden afslutning. (Lidt snak og renden ud og ind ad kabinen må man til gengæld være klar til at acceptere).

Marselis Wellness hvis det udelukkende handler om massagen, og hvor man får godt humør og god tid oveni hatten.

Begge steder rigtig meget value for money..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

pomnipas  thaimassage , vester ringgade 70

har fået massage af søde og kønne Nam 3 gange nu !

 

hun er lille og bruger nogle gange briller, og først tænkte jeg hun kan nok ikke massere,

MEN hun giver en fantastisk massage - og det bedste hun lytter til hvor man har ondt !

det vil sige hun kører ikke bare det samme program igennem hvergang 

men giver massage på skulder og nakke hvis det er der man siger man har ondt 

men samtidigt siger hun også, når det er hér du har ondt - så skal jeg massager hér  !!

hun har min varmeste anbefaling - men hun er kun i butikken fra morgen til cirka klokken 3 om eftermiddagen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for det tip. Troede det sted var mørkerødt, men jeg forveksler det nok med et andet. Har du et tlf nummer, kan ikke finde noget på Google/Maps?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prikken skrev, for 8 minutter siden:

Mange tak for det tip. Troede det sted var mørkerødt, men jeg forveksler det nok med et andet. Har du et tlf nummer, kan ikke finde noget på Google/Maps?

det her er den som ligger meller viborgvej og silkeborgvej 

8612 4648

2081 3332

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Prikken skrev, for 12 minutter siden:

Mange tak for det tip. Troede det sted var mørkerødt, men jeg forveksler det nok med et andet. Har du et tlf nummer, kan ikke finde noget på Google/Maps?

https://118.dk/search/go?pageSize=25&whatName=&whatCategory=&whatPhone=&whatOther=&whereStreet=&whereHouseNumber=&whereZip=&whereCity=&category=&keyword=&what=&where=vestre+ringgade+70++århus

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil anbefale original thaimassage i Tranbjerg Centeret  De er super pro, erfarne massører og altid i godt humør. Du vælger selv om det skal være blødt eller hårdt, ikke noget med olieplaskeri her. Jeg vælger altid 2 timer, for ca 700 kr  hvor der er god tid til at slappe af og få løsnet infiltrationer fra top til tå. Det værste er jeg godt kan blive afhængig af den wellness, men jeg syntes de gør det godt.

 Ingen bad, så vidt jeg ved.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
fyr&flamme skrev, for 7 timer siden:

 Ingen bad, så vidt jeg ved.

Jeg mener jeg fik bad da jeg var der for et par år siden, hvor jeg tog den helt store tur. Virkelig god massage, som du nævner. Pigen var utrolig smuk, iklædt traditionel thai dragt, men der var naturligvis ikke noget pjank. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...