Hop til indhold

Recommended Posts

Som en jyde jeg er, vil jeg lige høre jer gæve gutter her i storbyen hvor man finder en eller flere club/ huse hvor man kan mødes med gloriholes kino osv.

er ikke så kendt her i byen, og leder pt ikke efter swingerklub

Håber i kan hjælpe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bette mand skrev, for 15 minutter siden:

Som en jyde jeg er, vil jeg lige høre jer gæve gutter her i storbyen hvor man finder en eller flere club/ huse hvor man kan mødes med gloriholes kino osv.

er ikke så kendt her i byen, og leder pt ikke efter swingerklub

Håber i kan hjælpe

Der er jo den gamle Club 34 inde på Istedgade 34. Der var tidligere thaipiger, man kunne sidde og snakke med rundt om en bar, og skulle lysten melde sig, kunne man trække hende med ind i biografen, hvor penge mod BJ kunne udbyttes (der var også værelser nedenunder, hvor man kunne tage en "fuldpakke").
Nu er der vist østeuropæiske piger og deres fyre (som vist er bartenders), men her må andre byde inde, da jeg ikke har været der, efter de er kommet til.

I thaipigernes tid var der dog ikke gloryholes.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er også Istedgade 18, som vist hedder Candy Club nu. Det er skummelt som bare fanden, og det er ikke til at vide hvem der gemmer sig på den anden side af deres glory holes. Går udfra at det mest er mænd. I gamle dage var det her man fik de bedste velskænkede fadøl, og de har beholdt deres mange biografsale, hvor der altid er køkkenrulle indenfor rækkevidde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ellers er der Thai Corner Bar, hvor der dog ikke er bio og glory holes, men man kan give en drink til pigerne og få en hyggesnak indtil de spørger om man har lyst til noget mere.
Faktisk et rigtigt hyggeligt sted. Man skal bare huske at gå derfra før man bliver for fuld til at sige nej :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gamle XXDark på Vesterbro. Der er Glory…. Ikke min stil, men det eksisterer.

Fedt iøvrigt med ref til Club 34, det er sq også noget af et sted.

Redigeret af Kubrick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...