Hop til indhold

Melinda i Glejbjerg

Featured Replies

Skrevet

Hej alle

https://annoncelight.dk/showad/278025

Jeg besøgte Melinda sidst hun var i Glejbjerg, og det var i den grad en fantastisk oplevelse. Bestilte en halv time til 700 kr.

Det var min kun 3. oplevelse hos en GFE, og jeg var nervøs – det skrev jeg til hende på SMS inden besøget, og hun kunne mærke det da jeg kom. Hun gav i hvert fald et stort smil, og et kærligt kram.

I øvrigt var kommunikationen med hende virkelig let, og hun var meget villig til at skrive.

Når jeg besøger en GFE vil jeg ikke have egentlig sex, men ønsker at få udlevet nogle ting, som jeg ikke får derhjemme. Det ene er at have g-streng på under hele seancen, og det andet er at pigen leger med min numse. Idet sidstnævnte kostede 300 kr. ekstra, betalte jeg kun de 700 kr. og måtte nøjes med lidt kæl mv. i g-streng.

Vi havde aftalt inden hvad der skulle ske, og vi startede med et bad, hvor vi begge stod i g-streng og kælede for, og kyssede hinandens kroppe. Derefter lagde vi os ind i seng – stadig i g-streng – og bare rørte ved hinanden.

Jeg kunne ikke rigtig få det med numsen ud af hovedet, så jeg betalte de 300 kr. ekstra. Hun ville også gerne prøve, og hun ville først. Hun rullede en kondom på den dildo jeg selv havde medbragt, og jeg brugte den i hendes numse, mens hun stod på alle 4. Hun virkede virkelig til at kunne lide det. Bagefter var det min tur – i samme stilling. Hun sagde at det var første gang hun havde gjort det på en mand, men hun gjorde det SUPER godt.

Hun spurgte om jeg ville have sex, men jeg ville kun have et blowjob – med kondom. Hun suttede til jeg kom.

Bagefter snakkede vi lidt, og der var ingen form for hastværk. Alt i alt en kæmpe 10’er på alle parametre.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.