Hop til indhold
youngboytoy

Efterlyser en BBW tøs med Goth/Emo look

Recommended Posts

Hej alle sammen!

Jeg har en lidt niched efterspørgelse… Har altid haft en ting for lidt større kvinder med store røve og en ting for piger med Goth/emo looket.. men er der ingen frodige glædes piger med et Goth/Emo look derude (gerne tusset)? Der er et eller andet super tænende ved det look for mig.

 

Har søgt en del og kan simpelthen ikke finde en… :( 

håber på at være heldige og en af jer mere erfarne brødre kan pinpointe nogen som jeg har misset, eller en pige kan melde sig på banen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tanja er absolut et eller to besøg værd, eller flere. Men at betegne hende som BBW er at stramme den lidt. Men fræk og skøn at kneppe med, det er hun!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 6 minutter siden:

Tanja er absolut et eller to besøg værd, eller flere. Men at betegne hende som BBW er at stramme den lidt. Men fræk og skøn at kneppe med, det er hun!

Mange tak og bestemt i lige måde med den sidste del :wub:

Må være enig i, at de lækre frodige frækkerter kunne risikere, at blive stødt over, at jeg er havnet under BBW. (men jeg elsker frodige kvinder med former, så det generer ikke mig :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...