Hop til indhold
Livsnyder69

Besøg hos Lampoo i Skødstrup

Recommended Posts

Jeg besøgte igen i fredags klinikken i Skødstrup. Jeg har besøgt stedet 4-5 gange det sidste års tid, med meget forskellig succes. Både med rigtig god massage og pirring, men også som andre har oplevet, massage med en hånd, fordi hun brugte den anden til at sms`e med. Det er pisse træls.

Hun er rigtig god til massagedelen, når hun bruger begge hænder, som denne aften. Først den ene side, op og stå foran mig og massere ryg og nakke, og ind i mellem med kroppen og brysterne trykket godt ned i nakken. Herefter massage ned af den anden side og begge fødder. Tilbage igen og da hun igen så står foran mig, har jeg fået mine hænder op, så jeg kan mærke hendes ben og røv uden på kjolen. Bevæger mine hænder op under kjolen og konstatere at hun er trusseløs. I mens jeg så massere hendes baller og lår, giver hun mine skuldre og nakke en god omgang. 
Mig om på ryggen og så fik hele fronten en god gang massage. Uden at hun direkte rørte pikken, stod den og ventede på at det blev dens tur. Men hun spurgte først pænt om jeg ville have en afslutning….. ja for fanden da.. Et lækkert hj som afslutning på et rigtig godt og intimt besøg. 

https://annoncelight.dk/showad/291158

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Clint*
Livsnyder69 skrev, for 6 minutter siden:

Jeg besøgte igen i fredags klinikken i Skødstrup. Jeg har besøgt stedet 4-5 gange det sidste års tid, med meget forskellig succes. Både med rigtig god massage og pirring, men også som andre har oplevet, massage med en hånd, fordi hun brugte den anden til at sms`e med. Det er pisse træls.

Hun er rigtig god til massagedelen, når hun bruger begge hænder, som denne aften. Først den ene side, op og stå foran mig og massere ryg og nakke, og ind i mellem med kroppen og brysterne trykket godt ned i nakken. Herefter massage ned af den anden side og begge fødder. Tilbage igen og da hun igen så står foran mig, har jeg fået mine hænder op, så jeg kan mærke hendes ben og røv uden på kjolen. Bevæger mine hænder op under kjolen og konstatere at hun er trusseløs. I mens jeg så massere hendes baller og lår, giver hun mine skuldre og nakke en god omgang. 
Mig om på ryggen og så fik hele fronten en god gang massage. Uden at hun direkte rørte pikken, stod den og ventede på at det blev dens tur. Men hun spurgte først pænt om jeg ville have en afslutning….. ja for fanden da.. Et lækkert hj som afslutning på et rigtig godt og intimt besøg. 

https://annoncelight.dk/showad/291158

Det lyder jo som en super god oplevelse. Har dine tidligere blandede oplevelser været med andre/forskellige piger? Hvad hed pigen som betjente dig? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Clint* skrev, for 19 timer siden:

Det lyder jo som en super god oplevelse. Har dine tidligere blandede oplevelser været med andre/forskellige piger? Hvad hed pigen som betjente dig? 

Det har været den samme på nær en gang. Den ene gang, det ikke var hende, har jeg tidligere anmeldt. 
Jeg har ikke hendes “kunstnernavn”, men kun hende rigtige navn, da man kan betale med MobilePay. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 6 timer siden:

Er det pigen på billedet i annoncen der mødes?

Nej ikke som jeg husker hende.  Hvis det er ejer skal der ligges moms til alder et par gange. Men der kan selvfølgelig sidde en lækker trunte derude.  Mutter kan godt give en hæderlig massage.

 

Jooo skrev, for 2 timer siden:

Er der mulighed for mere end hj?

ja jeg er blevet tilbudt sex hos mutter. Men havde ikke lige tid den dag. ^_^
8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...